MotoGP 08 Game

Das nogal logisch. Jij bent een extra man aan het originele veld. Dan kunnen ze niet iemand eruit gooien...
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat je gewoon een rijder vervangt, aangezien het nogal vaag is om 3 rijders in het race veld te hebben van 1 team ;)

Heb het spel gisteren gekocht voor de ps2..
Mijn cometaar:
ik vindt het onwijs tegenvallen als ik het vergelijk met andere motogp versie,s van de ps2 is dit wel de gene die het meeste tegen valt..De banen waar je rijdt vindt ik er erg slecht uitzien,motor geluid van de 125 en de 250 zijn zwaar maar dan ook zwaar brak en jankerig..Motogp gaat nog net.Nogmaals ik had een hele andere voorstelling van deze game,helaas we doen het er maar mee..
Tip: koop een 360 of PS3. PS2 is nou eenmaal niet zo goed dat ie dat allemaal aankan.. ;)

Ik heb nog iets..

Ik hoor het geluid van mijn eigen motor niet zo goed, maar van de andere weer overdreven hard.. Dan rij ik van ze weg, hoor ik ze nog steeds, gewoon keihard.. Ik moet zeker een stuk of 3 bochten verwijderd van de andere zijn en dan pas gaat hun motor geluid weg, en hoor ik de mijne bijna niet :?
 
Laatst bewerkt:
Het is zooo jammer dat Tourist Trophy nooit een tweede deel uitgebracht heeft.... die besturing is zo veel beter :Y

Jammer alleen dat niet alle MotoGP circuits erin zitten, verder op alle fronten beter :)
 
Het is zooo jammer dat Tourist Trophy nooit een tweede deel uitgebracht heeft.... die besturing is zo veel beter :Y

Jammer alleen dat niet alle MotoGP circuits erin zitten, verder op alle fronten beter :)
Haha nou probeer jy maar is een dikke drift in Tourist Trophy neer te zetten _O-

Maar ik zat vandaag is naar die top scores te kijken, en de top 5 op Mugello is:
1'37.173 op een Ducati
1'37.706 op een Yamaha
1'38.773 op een Honda
1'39.240 op een Ducati
1'39.407 op een Honda

Nou dacht ik, he ik ga dat is proberen te evenaren.. Heb nou echt veel bloed zweet en tranen in Mugello gestoken met als rijder Casey Stoner. Nou kom ik tot mijn verbazing niet onder de 1'45.. B| En een tijd van 1'37 lijkt me erg onrealistisch. Volgens mij zijn die topscores gewoon behaald met keihard afsnijden van bochten.. Erg jammer :r

Lijkt me trouwens wel leuk om een 'MF Toplist' te maken. Dat mede MotoGP08 MF'ers foto'tje maken van hun snelste tijd van een bepaalde track, en dan hier neerzetten en elkaar zo kunnen uitdagen :)
 
Laatst bewerkt:
Je kon toch een demo downloaden eh
:Z Ik heb hem al een paar x gedownload maar er komt de hele tijd dat er iets met directx faul is :Y
Ik heb direct x al een paar x erbij gebruikt....maa r nog altijd doet ie het niet??
mis een patch downloaden :?
 
Laatst bewerkt:
Ondersteund je videokaart wel directx9
Dan moet je wel een heel gedetateerde grafische kaart hebben om dat niet te kunnen ondersteunen :X

Hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken, dit schatje draait op wel 2 grafische kaarten die ook nog is overclocked zijn bij nVidia *D
 
Laatst bewerkt:
Een rare vraag misschien, maar weet iemand of je qua beeldkwaliteit verschilt ziet
tussen een Full HD of HD Ready tv?
Hier wil ik dan een PS2 op aansluiten, en in de toekomst misschien een PS3.

Ik kan namelijk voor een prikkie een LG flatscreen van mn pa overnemen, deze is HD Ready en heeft ook een HDMI uitgang.

Of heeft dat hele HD gebeuren geen invloed op de beeldkwaliteit van game consoles?
 
Het is zooo jammer dat Tourist Trophy nooit een tweede deel uitgebracht heeft.... die besturing is zo veel beter :Y

Jammer alleen dat niet alle MotoGP circuits erin zitten, verder op alle fronten beter :)

:^ vindt dit 1 van de mooiste en realistische spellen betreft het racen met motoren!...
 
Pff ik speel sinds kort ook MotoGP 08 op de PS3, maar word bijkans ziek
van de besturing...

Ik vind het fijn om te sturen met de pijltjes (ipv het stickje) maar als je een
bocht wilt aansnijden geeft de besturing niet thuis en rij je straight on de grindbak
in :? weg goede rondetijd B|
Dit is niet bij elke bocht het geval, maar gebeurd ongeveer 2x per ronde.

Maar als ik stuur met het joystickje is er niks aan de hand...

Herkend iemand dit probleem :?
 
Pff ik speel sinds kort ook MotoGP 08 op de PS3, maar word bijkans ziek
van de besturing...

Ik vind het fijn om te sturen met de pijltjes (ipv het stickje) maar als je een
bocht wilt aansnijden geeft de besturing niet thuis en rij je straight on de grindbak
in :? weg goede rondetijd B|
Dit is niet bij elke bocht het geval, maar gebeurd ongeveer 2x per ronde.

Maar als ik stuur met het joystickje is er niks aan de hand...

Herkend iemand dit probleem :?

Knopjes gaar gedrukt omdat je ze meer gebruikt dan de joystick, of batterijen van de draadloze gamepad op?
 
Knopjes gaar gedrukt omdat je ze meer gebruikt dan de joystick, of batterijen van de draadloze gamepad op?

Gaar gedrukt kunnen de knopjes nog niet zien, heb hm een week geleden nieuw gekocht.
Als de batterijen op zijn zouden de joystickjes ook niet meer moeten werken toch?
 
Pff ik speel sinds kort ook MotoGP 08 op de PS3, maar word bijkans ziek
van de besturing...

Ik vind het fijn om te sturen met de pijltjes (ipv het stickje) maar als je een
bocht wilt aansnijden geeft de besturing niet thuis en rij je straight on de grindbak
in :? weg goede rondetijd B|
Dit is niet bij elke bocht het geval, maar gebeurd ongeveer 2x per ronde.

Maar als ik stuur met het joystickje is er niks aan de hand...

Herkend iemand dit probleem :?
Je zal toch echt de stick moeten gebruiken, aangezien de game hierop gemaakt is en je met de stick toch echt veel meer controle hebt. Leer er maar mee rijden, je zal zelf zien, je rondetijden zullen aanzienlijk beter worden :Y
 
Hoi oma

Ff kicken dit topic:
Ik heb het spel zojuist op mn pc geinstalleerd, maar zodra ik welke race dan ook, in welke modus ook wil spelen, gaan alle rijders echt meeeeeeeeeeeeeegaa traag, en komt alles heeeeeeeeel langzaam op gang. Lijkt wel een soort slow motion?
De rondetijden enzo, lopen wel gewoon op normale snelheid, alleen de motoren accelereren dus niet:S

Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen/verhelpen?
 
Hoi oma

Ff kicken dit topic:
Ik heb het spel zojuist op mn pc geinstalleerd, maar zodra ik welke race dan ook, in welke modus ook wil spelen, gaan alle rijders echt meeeeeeeeeeeeeegaa traag, en komt alles heeeeeeeeel langzaam op gang. Lijkt wel een soort slow motion?
De rondetijden enzo, lopen wel gewoon op normale snelheid, alleen de motoren accelereren dus niet:S

Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen/verhelpen?

Traction control uitschakelen, sorry _O- _O- _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan