MotoGP Brno

Wie opent het topic voor de Red Bull Ring?

  • Ik regel het topic!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .
Eurosport krijgt hier nog wel eens commentaar. Ook wel eens door mij (mbt de uitzendschema's). Maar mag ik Frank Weeink bij deze een compliment maken voor zijn leuke interview met Marquez? Frank zet zichzelf totaal niet op een voetstuk. Dan zou je zeggen zo hoort het. Maar als je dit dan vergelijkt met de tenenkrommende interviews van Jack Plooij.... Need i say more?
 
Het was weer triest.. Als ie zo doorgaat vrees ik dat we hem niet snel meer zien in Moto2.
Wel mooie race gezien, Digiannantonio prachtig gereden, net als Bastiannini. :t
 
Wat een geneuzel man.

Zit je jouw te haasten zodat je 2 uur thuis bent. Snel eten maken, nog ff een was er in gooien om stipt 2 uur de tv aan te doen en te hopen dat je de start niet hebt gemist, om vervolgens een half naar kut BmW’s te kijken.

Wat zijn dit voor prutsers? Regenbanden en gaan. GVD!!!!
 
Onvoorstelbaar maar voor mij helaas waar, de F1 is spannender dan de MotoGP tegenwoordig. Marquez is een klasse apart, dominantie is nu vervelend aan het worden. Ik hoop dat het de komende races weer wat spannender gaat worden.
 
Kan iemand zich herinneren of er ooit eerder en MotoGP of 500cc kwalificatie met 2,5 seconden voorsprong is geëindigt?
Dat hij in de race minder dominant was, dat was natuurlijk wel te verwachten. Saaie race.
 
Onvoorstelbaar maar voor mij helaas waar, de F1 is spannender dan de MotoGP tegenwoordig. Marquez is een klasse apart, dominantie is nu vervelend aan het worden. Ik hoop dat het de komende races weer wat spannender gaat worden.
Inderdaad. Ben nooit zo n formule 1 fan geweest,maar nu max zo goed mee doet en een beetje leven in de brouwerij brengt is dat ook wel leuk om naar te kijken. Tsja en moto GP... Wordt ook tijd dat daar wat verandert want de spanning is er al een lange tijd uit mede door de dominantie van Marquez uiteraard.
 
Inderdaad. Ben nooit zo n formule 1 fan geweest,maar nu max zo goed mee doet en een beetje leven in de brouwerij brengt is dat ook wel leuk om naar te kijken. Tsja en moto GP... Wordt ook tijd dat daar wat verandert want de spanning is er al een lange tijd uit mede door de dominantie van Marquez uiteraard.

Dat vind ik dan weer bijzonder: Hamilton en de F1 in zijn algemeen krijgen jaren commentaar dat de F1 saai is. En nu rijdt Max (bijna) een hele race voor aan, en dan is het ineens niet saai? Ja ik weet, dat de laatste paar races leuk waren wegens oa. slechte starts van de RBR's. Maar of F1 nu echt zoveel spannender is dan MotoGP? Ik geloof er niet in.
 
Inderdaad. Ben nooit zo n formule 1 fan geweest,maar nu max zo goed mee doet en een beetje leven in de brouwerij brengt is dat ook wel leuk om naar te kijken. Tsja en moto GP... Wordt ook tijd dat daar wat verandert want de spanning is er al een lange tijd uit mede door de dominantie van Marquez uiteraard.

Ach toen ene rossi domineerde was er ook weinig spanning te vinden 🤔
Hetzelfde met doohan.........
 
Dat vind ik dan weer bijzonder: Hamilton en de F1 in zijn algemeen krijgen jaren commentaar dat de F1 saai is. En nu rijdt Max (bijna) een hele race voor aan, en dan is het ineens niet saai? Ja ik weet, dat de laatste paar races leuk waren wegens oa. slechte starts van de RBR's. Maar of F1 nu echt zoveel spannender is dan MotoGP? Ik geloof er niet in.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar de laatste F1 races vind ik echt mooier dan de MotoGP.
Marquez, tis een super talent en die jongen is met afstand de beste op dit moment. Mooi voor hem, maar de laatste races zijn de toch niet heel erg spannend toch?

En Max rijdt al een poosje best wel leuk mee trouwens. Dat is niet ineens deze laatste race.
En nu de RedBull dichter in de buurt van de Mercedes komt verwacht ik dat het de komende tijd nog wel vaker spannend wordt in de F1. Zo'n verandering kan de MotoGP ook goed gebruiken. Ik weet echter niet wie Marquez nog kan verslaan dit seizoen. Maar ik hoop dat ik er vreselijk naast zit en dat de GP weer kneiterspannend wordt!!!
 
Ieder zijn ding natuurlijk, maar de laatste F1 races vind ik echt mooier dan de MotoGP.
Marquez, tis een super talent en die jongen is met afstand de beste op dit moment. Mooi voor hem, maar de laatste races zijn de toch niet heel erg spannend toch?

En Max rijdt al een poosje best wel leuk mee trouwens. Dat is niet ineens deze laatste race.

Je hoort mij niet zeggen dat de Motogp de laatste races spannend is. Ben het niet eens met je opmerking dat de F1 spannender is. Waarom niet? Jeremy Clarkson kan dat veel beter toelichten dan ik:
 
Je hoort mij niet zeggen dat de Motogp de laatste races spannend is. Ben het niet eens met je opmerking dat de F1 spannender is. Waarom niet? Jeremy Clarkson kan dat veel beter toelichten dan ik:

Ben je het echt niet met me eens dat de laatste 2 F1 races spannender en leuker waren dan de laatste 2 MotoGP races?

En Clarkson kan alles beter uitleggen dan wie dan ook!!! Daar zijn we het wel over eens!!
 
Heb ik geprobeerd. Kon d'r geen reet van. Rug gebroken, einde verhaal.
9200000107821034.jpg


Dat los ik altijd zo op. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan