MotoGP - Hertz British Grand Prix - Silverstone

Wie wint Silverstone?

  • Marc Marquez

    Stemmen: 21 32,8%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 10 15,6%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 11 17,2%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 14 21,9%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 8 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    64
Nou en. Je hoeft niet blij te zijn met P2 als je P1 wilt.
rustig het is maar een observatie. ;)
De 1 rijd voor t plezier en voor de ander is t al te serieus/werk geworden.
zo als t verschil tussen messi en ronaldo.
 
Goed gereden van JL. aggresief MM terug gepakt. Binnendoor vol over de curb.
Klasse gereden.
Fantastische race. Dit keer spannender dan de WSS600.
Dat was voor de verandering niet echt spannend. Behalve weer een oprukkende M vd Mark.
 
Goed gereden van JL. aggresief MM terug gepakt. Binnendoor vol over de curb.
Klasse gereden.
Fantastische race..
Idd, hier zat ik wel een beetje op te wachten. Toch ook een echte vechter die Lorenzo, niet zomaar lamgeslagen na een paar tikken uit kamp Repsol Honda. Mooi!! Was benieuwd of hij het zou doen, de actie die hij inzette. Nou ja de rest is geschiedenis. :Y
 
Vergeet niet dat vanochtend mm zn schouder uit de kom lag.
dat had jlo dus nodig om te winnen lijkt wel.
net ff t scherpe randje van mm zn snelheid was er af waarschijnlijk.
 
rustig het is maar een observatie. ;)
De 1 rijd voor t plezier en voor de ander is t al te serieus/werk geworden.
zo als t verschil tussen messi en ronaldo.
Was niet tegen jou bedoeld, word alleen een beetje moe van de tendens dat iedereen altijd maar blij en politiek correct moet doen. Fuck it, het is topsport, laat maar zien dat je niet blij bent als je 2e bent geworden ipv 1e. Gooi maar een keer een bommetje op, zoals Rossi dat deed tov Biaggi in het verleden bijv. Karakter, dat wil ik zien, niet dat gemaakte gedoe (al moet ik zeggen dat Marquez oprecht lijkt in zn vrolijke en positieve karakter, wat ook niet gek is gezien z'n seizoen tot nu toe en zou hem ook wel eens willen zien als het hem niet voor de wind gaat :) ). Maarja dat ben ik. ;) :+
 
Vergeet niet dat vanochtend mm zn schouder uit de kom lag.
dat had jlo dus nodig om te winnen lijkt wel.
net ff t scherpe randje van mm zn snelheid was er af waarschijnlijk.
Waarschijnlijk.... net zo verneukeratief als het woordje "als".

Als mn broertje een kutje had was het mn zusje... is hij niet. Ik vind dat altijd zulke bullshit, als dit, waarschijnlijk dat.... je weet t niet. Misschien was marquez wel net zo snel geweest zonder schouder uit de kom. Kun je gewoon niks over zeggen, want je weet t niet. Nutteloze discussie.
 
Was niet tegen jou bedoeld, word alleen een beetje moe van de tendens dat iedereen altijd maar blij en politiek correct moet doen. Fuck it, het is topsport, laat maar zien dat je niet blij bent als je 2e bent geworden ipv 1e. Gooi maar een keer een bommetje op, zoals Rossi dat deed tov Biaggi in het verleden bijv. Karakter, dat wil ik zien, niet dat gemaakte gedoe (al moet ik zeggen dat Marquez oprecht lijkt in zn vrolijke en positieve karakter, wat ook niet gek is gezien z'n seizoen tot nu toe en zou hem ook wel eens willen zien als het hem niet voor de wind gaat :) ). Maarja dat ben ik. ;) :+
Ik denk dat het plezier heel belangrijk is. Dan ben je altijd creatiever nml.
kan wel eens doorslaggevend zijn.
 
Waarschijnlijk.... net zo verneukeratief als het woordje "als".

Als mn broertje een kutje had was het mn zusje... is hij niet. Ik vind dat altijd zulke bullshit, als dit, waarschijnlijk dat.... je weet t niet. Misschien was marquez wel net zo snel geweest zonder schouder uit de kom. Kun je gewoon niks over zeggen, want je weet t niet. Nutteloze discussie.
rustig nou joh 8-) adem in.....adem uit.....
Hij zij t net zelf in de bbc interview dat ie in de snelle links naar rechts tijd verloor vanwegen zn schouder, en gelukkig iets goed kon maken met aanremmen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het plezier heel belangrijk is. Dan ben je altijd creatiever nml.
kan wel eens doorslaggevend zijn.
Gespeeld of echt plezier ;) iedere topsporter word er niet blij van als hij niet behaalt wat hij weet dat hij kan, of ooit gekunt heeft. Zelfs onze positieve clown uit Italie begon te klagen en begon negatief te doen over Ducati toen het zo slecht ging. Marquez is wat anders tot nu toe, die straalt oprecht plezier uit. Daarom zou ik hem ook nog wel eens willen zien als het hem echt niet voor de wind gaat. :Y
 
rustig nou joh 8-) adem in.....adem uit.....
Hij zij t net zelf in de bbc interview dat ie in de snelle links naar rechts tijd verloor vanwegen zn schouder, en iets goed kon maken met aanremmen.
Waarom? Zo ben ik. Daar doen jullie het maar mee. :+ Marquez kan dat natuurlijk ook gewoon roepen he. Nee geintje :+ , resultaat staat en dit is goed voor Lorenzo z'n vertrouwen en het kampioenschap.
 
Vergeet niet dat vanochtend mm zn schouder uit de kom lag.
dat had jlo dus nodig om te winnen lijkt wel.
net ff t scherpe randje van mm zn snelheid was er af waarschijnlijk.

Ik geloof er niets van. Hij was net zo snel al JL en heb je gezien hoe MM met zijn rechterarm stond te zwaaïen met die fles?
Hij had veel pillen genomen zei hij in de pers conferencie.
Laatste rondje ging op haren en snaren tussen JL EN MM.
 
Gespeeld of echt plezier ;) iedere topsporter word er niet blij van als hij niet behaalt wat hij weet dat hij kan, of ooit gekunt heeft. Zelfs onze positieve clown uit Italie begon te klagen en begon negatief te doen over Ducati toen het zo slecht ging. Marquez is wat anders tot nu toe, die straalt oprecht plezier uit. Daarom zou ik hem ook nog wel eens willen zien als het hem echt niet voor de wind gaat. :Y
Ik heb t over plezier in t spelletje zelf, 1, 2 of 3
dat hebben sommigen wel en sommigen niet
1tje is er 9 wk mee geworden en de ander gaat dat misschien ook doen.
mark my words.
en 1tje is al naar huis omdat ie er geen plezier meer in had :W
 
Ik geloof er niets van. Hij was net zo snel al JL en heb je gezien hoe MM met zijn rechterarm stond te zwaaïen met die fles?
Hij had veel pillen genomen zei hij in de pers conferencie.
Laatste rondje ging op haren en snaren tussen JL EN MM.
Het was zn linker schouder _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan