Motogp Motegi Japan

Wie gaat de GP van Japan winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 42,6%
  • Stoner

    Stemmen: 14 25,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 9,3%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,9%
  • Vermeulen

    Stemmen: 1 1,9%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,7%
  • Elias

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 3,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 5 9,3%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Rossi was toch ook al een x-aantal races voor het verstrijken van het seizoen kampioen? Rossi heeft nog altijd meer titels dan Stoner :W Rossi komt volgend jaar wel weer })

Rossi komt volgend jaar wel. Jaja dat hebben de rossi fans vorig jaar ook gezecht en zie hier dus niet. Ja natuurlijk heeft Rossi meer titels 5 in de 500cc en motogp. Maar Rossi is al een stuk ouderdan stoner hij is 21 rossie was ik dacht ook 21 of 22 toen hij zn 1 titel haalde in de 500cc. Dus Stoner kan nog even om er ook een aantal te krijgen. Persoonlijk denk ik dat Rossi er geen titel meer bij krijgt in de toekomst.
 
Rossi komt volgend jaar wel. Jaja dat hebben de rossi fans vorig jaar ook gezecht en zie hier dus niet. Ja natuurlijk heeft Rossi meer titels 5 in de 500cc en motogp. Maar Rossi is al een stuk ouderdan stoner hij is 21 rossie was ik dacht ook 21 of 22 toen hij zn 1 titel haalde in de 500cc. Dus Stoner kan nog even om er ook een aantal te krijgen. Persoonlijk denk ik dat Rossi er geen titel meer bij krijgt in de toekomst.

Persoonlijk denk ik nog steeds dat Rossi een betere rijder is dan Stoner, maa dat is door ervaring. Stoner had gewoondit jaar het beste materiaal, en daar ligt het gewoon grotendeels aan... Hij kon makkelijk weg rijden en had nooit echt moeten vechten voor zijn plek. En as hij moest vechten met rossi, dan verloor hij ook.. Tja... Dit jaar Ducati en verdienen ze ook... Yamaha was dit jaar minder... Ze moeten gewoon weer hun oude sponsor terug krijgen Gauloises :D Dan heeft hij weer succes :P hehe.. was ook zijn mooiste motor vond ik...

Op de Assen Style motor dit jaar na! :P
 
Het totaal pakket Stoner Ducati en Bridgestone was het sterkst dit jaar. Nu Michelin de zaken beter op orde heeft weet ik zeker dat Rossi weer mee kan strijden, ik denk ook dat hij dit grotendeels (zoals hij zelf ook aangaf) met Pedrosa zal doen. Sorry maar, ik zie Stoner en Melandri volgend jaar niet als winnaars.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor weet niet hoe jij ertegen aan kijkt! je bent zelf een ezel! Hij rijdt met regenbanden van 7e plek ze allemaal zoek.... alleen door iets te laat banden wissel komt ie nog 2e plek! (Nog altijd beter als stoner) En door die fouten aan die banden heeft Rossi schuld? Nou denk het niet! Om het al als je alles bij elkaar op telt was de sterkste van het veld maar had gewoon weer eens pech.


eigenlijk heb je gelijk, zo moeten die lul van een stoner zijn punten maar afpakken, rossie was veruit de beste.

zet dat gele brilletje ff af, pakketje stoner was dit jaar gewoon beter dan pakketje rossi.
punt uit.
Als ik de gemiddelde reactie van de rossi schandknaapjes hier lees hoeft er niet eens gereden te worden, want vale is toch wel de beste, of hij nou finisht of niet.
 
eigenlijk heb je gelijk, zo moeten die lul van een stoner zijn punten maar afpakken, rossie was veruit de beste.

zet dat gele brilletje ff af, pakketje stoner was dit jaar gewoon beter dan pakketje rossi.
punt uit.
Als ik de gemiddelde reactie van de rossi schandknaapjes hier lees hoeft er niet eens gereden te worden, want vale is toch wel de beste, of hij nou finisht of niet.

Ja maar het is wel zo dat Rossi het beste op weg was. Alleen had hij de pech dat het leek alsof zijn voorkant niet in orde was. Tsja dan zou ik ook de pits binnenkomen en er na laten kijken, stel dat er iets mis was? Had ie dan anders maar op zn bek moeten gaan en helemaal geen punten pakken? Helaas pindakaas zoals jullie Hollanders dat noemen.

Stoner was absoluut het sterkst dit jaar. Geweldig hoe het ging! superveel respect voor hem!

En ja Vale is inderdaad de aller aller ALLER beste, dat kun je niet ontkennen. Hij is de beste coureur van het veld.

Dat heeft niets met een gele bril te maken petsch, het is een feit.
 
Het totaal pakket Stoner Ducati en Bridgestone was het sterkst dit jaar. Nu Michelin de zaken beter op orde heeft weet ik zeker dat Rossi weer mee kan strijden, ik denk ook dat hij dit grotendeels (zoals hij zelf ook aangaf) met Pedrosa zal doen. Sorry maar, ik zie Stoner en Melandri volgend jaar niet als winnaars.

Had je Stoner dit jaar als winnaar gezien?
Precies ;)

En zoals eerder gezegd, dit kampioenschap gaat niet over de beste coureur aller tijden. Het gaat over de beste coureur/combi van 2007 (en straks 2008). Anders kunnen we de de Doohan/Agostini etc. fans ook wel bij deze discussie betrekken.

En dat Rossi de tweede keer de pits inging was toch echt zijn eigen onzekerheid, Hayden reed met precies dezelfde intermediate maar reed wel gewoon door
 
Laatst bewerkt:
En dat Rossi de tweede keer de pits inging was toch echt zijn eigen onzekerheid, Hayden reed met precies dezelfde intermediate maar reed wel gewoon door

Volgens mij is geen enkele band precies hetzelfde. In ieder geval gedraagt die zich op een andere motor weer anders. Vind ik daarom appels met peren vergelijken.

Ik kan Rossi geen ongelijk geven. Zou ook liever het zekere voor het onzekere nemen en effe laten checken. Beter dan met 200+ km/h eraf stuiteren.. :+

Maar goed. Allemaal makkelijk praten. Ik zat niet op zijn motor en weet dus niet wat hij voelde...
 
Maar goed. Allemaal makkelijk praten. Ik zat niet op zijn motor en weet dus niet wat hij voelde...

Hayden had in elk geval een vergelijkbare band en kwam ook met dezelfde feedback later, dat het voelde alsof hij met een slappe band reed. Maar wat je zegt klopt natuurlijk, niemand kan er ECHT met zekerheid iets over zeggen. Maar het leek mij op een inschattingsfout om de pits in te rijden, vooral aangezien later zijn rondetijden al snel omlaag gingen en de banden dus blijkbaar langer dan gedacht nodig hadden om op te warmen.
 
Laatst bewerkt:
Had je Stoner dit jaar als winnaar gezien?
Precies ;)


En zoals eerder gezegd, dit kampioenschap gaat niet over de beste coureur aller tijden. Het gaat over de beste coureur/combi van 2007 (en straks 2008). Anders kunnen we de de Doohan/Agostini etc. fans ook wel bij deze discussie betrekken.

En dat Rossi de tweede keer de pits inging was toch echt zijn eigen onzekerheid, Hayden reed met precies dezelfde intermediate maar reed wel gewoon door

Nee, ik wist niet wat ik ervan moest denken ivm de nieuwe klasse en de nieuwe bandenregel, maar hopen mag altijd.
 
~
eigenlijk heb je gelijk, zo moeten die lul van een stoner zijn punten maar afpakken, rossie was veruit de beste.

zet dat gele brilletje ff af, pakketje stoner was dit jaar gewoon beter dan pakketje rossi.
punt uit.
Als ik de gemiddelde reactie van de rossi schandknaapjes hier lees hoeft er niet eens gereden te worden, want vale is toch wel de beste, of hij nou finisht of niet.[/quote]

mijn reactie was hierop gebaseerd, dat het een feit is dat hij de beste coureur van het veld is.
 
Een wereld kampioen ben je niet alleen omdat je alleen een goed coureur bent!
De juiste banden keus en de juiste motor en wat je rifalen doen.
En een dossis geluk.
En als ik het goed heb bekeken had Stoner dat dit jaar beter voor elkaar dan de rest.

Dus een lang verhaal kort: Stoner Kampioen!
 
Een wereld kampioen ben je niet alleen omdat je alleen een goed coureur bent!
De juiste banden keus en de juiste motor en wat je rifalen doen.
En een dossis geluk.
En als ik het goed heb bekeken had Stoner dat dit jaar beter voor elkaar dan de rest.

Dus een lang verhaal kort: Stoner Kampioen!

jeps

volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen :)
 
Precies!

Zie je wel ome Albert, we kunnen best wel lief samen spelen :]
 
Mooi dat die ouwe strijder weer eens gewonnen heeft, gelukkig is dat nog niet verleerd. Fijn voor Suzuki om te weten. Jammer dat Guintoli niet op het podium wist te komen, had het hem wel gegund.

Wat een geneuzel over Rossi allemaal zeg, kerel is 13e geworden dan mag je blij zijn als je naam nog terugkomt in de uitslag. Er was er dit seizoen maar eentje echt sterk en dat is de nieuwe kampioen. De rest van net zo constant als het weer.
 
stoner(fans) Gefeliciteerd met de titel, verdient en terecht kampioen :Y
ben zelf rossifan dus had hem natuurlijk het liefst kampioen zien worden maar helaas, het zat er niet in dit seizoen... ;)
 
stoner(fans) Gefeliciteerd met de titel, verdient en terecht kampioen :Y
ben zelf rossifan dus had hem natuurlijk het liefst kampioen zien worden maar helaas, het zat er niet in dit seizoen... ;)


Dus een lang verhaal kort: Stoner Kampioen!

:^

En volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, je kunt veel verwachten van Rossi (of wie dan ook), weinig verwachten van Rossi, hoog springen, of laag springen. Maar weten doen we het toch pas volgend jaar rond deze tijd weer. Ondertussen kan er hier wel nog steeds hard geHOOPT en geruzied worden op weet ik veel wie. :W
 
Laatst bewerkt:
Was al even bang dat ik een vergelijkbare discussie zou moeten missen als vorig jaar, toen Hayden wereldkampioen werd, maar nee, gelukkig niet. En terwijl toch wel duidelijk is dat Stoner dit jaar gewoon absolute top is, zowel de coureur als de motor. Hij is inderdaad niet vaak het gevecht aangegaan, gewoon omdat dat dat helemaal niet nodig was. Waarom onnodig risico nemen? Dat heefttie de afgelopen jaren zat gedaan, met de bekende gevolgen. Neemt niet weg dat Rossi nog steeds een van de absolute smaakmakers blijft, een genot om naar te kijken als motorsportliefhebber (niet eens als Rossifan). Het blijft gewoon magistraal om een race als Assen te zien, of een race als China. Heeft zelf ook een paar dure fouten gemaakt (Sachsenring), en (vermoed ik) te weinig getest, na de halleluja stemming die er heerste in het yamahakamp, na de IRTA testen in de winter. En volgend jaar voor velen waarschijnlijk toch weer de man die als eerste verslagen moet worden, om wereldkampioen te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan