MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poe ik zit naar de laatste Podcastmotor nr. 10 te luisteren, blijkt het zo te zijn dat Nederland het enige land is waar je gratis naar motorsport kan kijken.... 😱

 
Nou ja, gratis....
Je betaalt in ieder geval aan je kabelboer voor een zenderpakket. Als je een beetje pech hebt, valt Eurosport buiten het basispakket, en moet je een extra abbootje nemen. Bij mij gelukkig niet, wel interactieve TV er bij genomen voor uitgesteld kijken en eventueel opnemen. En dat is dan weer een stuk goedkoper dan een MotoGP-abbootje. Die had ik wel, maar zijn wel erg hard met de prijs omhoog gegaan...
 
"jullie" nederlanders kijken echt niet verder dan jullie neus ...
bij ons moet er niemand betalen om te kijken. eurosport zit gewoon standaard op de kabel (1 en 2) en ook op de RTB-F (de franstalige staatszender) kan je zowel 2/3 als GP kijken.
 
Laatst bewerkt:
"jullie" nederlanders kijken echt niet verder dan jullie neus ...
bij ons moet er niemand betalen om te kijken. eurosport zit gewoon standaard op de kabel (1 en 2) en ook op de RTB-F (de franstalige staatszender) kan jet zowel 2/3 als GP kijken.
Ok, het ging om de moderne landen in de Westerse maatschappij. Voorzien van deugdelijke wegen en dezelfde taal voor alle inwoners. :)

Gaat zich nu verstoppen..
 
Nou ja, gratis....
Je betaalt in ieder geval aan je kabelboer voor een zenderpakket. Als je een beetje pech hebt, valt Eurosport buiten het basispakket, en moet je een extra abbootje nemen. Bij mij gelukkig niet, wel interactieve TV er bij genomen voor uitgesteld kijken en eventueel opnemen. En dat is dan weer een stuk goedkoper dan een MotoGP-abbootje. Die had ik wel, maar zijn wel erg hard met de prijs omhoog gegaan...
Dan praat je nog over een €4,- per maand.
Kan je alles live zien met MotoGP.com feed of met Nederlands commentaar.
Alles terug kijken wanneer je wilt...
Dat voor €4,- per maand of als je een aanbieding pakt kan het nog goedkoper.
En dan kan je nog veel meer sport zien, echt waar hebben we het over.
 
"jullie" nederlanders kijken echt niet verder dan jullie neus ...
bij ons moet er niemand betalen om te kijken. eurosport zit gewoon standaard op de kabel (1 en 2) en ook op de RTB-F (de franstalige staatszender) kan jet zowel 2/3 als GP kijken.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat veel op Eurosport 2 uitgezonden wordt. En dat is niet gratis.
Maar inderdaad appelen en peren vergeleken..... (doet mij er aan denken dat ik nog een appeltje in de koelkast heb liggen)
 
"jullie" nederlanders kijken echt niet verder dan jullie neus ...
bij ons moet er niemand betalen om te kijken. eurosport zit gewoon standaard op de kabel (1 en 2) en ook op de RTB-F (de franstalige staatszender) kan jet zowel 2/3 als GP kijken.
Beste Jan?! wil je mij GDDVVRRRD NIET met Evert Slager vergelijken?....... Dankje :+

En nu serieus: bedankt voor je info ik had nl echt zo mijn bedenkingen toen Evert dat zei. Zal vast wel ergens zo zijn zo als hij het verteld, maar in de UK is het vergelijkbaar met ons heb ik begrepen. Alleen de UK (en andere landen) is groot, groter dan Nederland dus kan er zelfs in 1 land verschil in zitten.
 
Beste Jan?! wil je mij GDDVVRRRD NIET met Evert Slager vergelijken?....... Dankje :+

En nu serieus: bedankt voor je info ik had nl echt zo mijn bedenkingen toen Evert dat zei. Zal vast wel ergens zo zijn zo als hij het verteld, maar in de UK is het vergelijkbaar met ons heb ik begrepen. Alleen de UK (en andere landen) is groot, groter dan Nederland dus kan er zelfs in 1 land verschil in zitten.
Veel van wat ze vertelden snijdt echt wel weer hout. En volgens mij was de context ook niet dat het geheel gratis is. Maar dat ze in het buitenland jaloers zijn dat het hier soms op ES1 uitgezonden en dat noemen ze dan "gratis". Wordt hier op MF zo ook wel eens over gesproken.
 
Laatst bewerkt:
blijft raar om zoiets te beweren. niet eens tsjekken hoe de situatie is bij de buren waar toch een potentiele verruiming van je doelpubliek met +/-40? % zit.
 
Veel van wat ze vertelden snijdt echt wel weer hout. En volgens mij was de context ook niet dat het geheel gratis is. Maar dat ze in het buitenland jaloers zijn dat het hier soms op ES1 uitgezonden en dat noemen ze dan "gratis". Wordt hier op MF zo ook wel eens over gesproken.
Veel van wat deze beiden (want IvdV is ook zo iemand die alles uit z'n duim lijkt te zuigen), snijd BIJNA hout. Er zit ergens wel een kern van waarheid in maar het lijkt toch niet helemaal grondig onderzocht. Zo ervaar ik ES en IvdV.
Als ik naar de pod-cast van Eurosport luister of PvdG iets hoor uitleggen dan ben ik daar meestal wijzer van geworden, en zo niet weet ik wel waar ik zelf opzoek kan om het wel te begrijpen of te checken.
Maar als ES of IvdV zitten te vertellen dan heb ik heel vaak dat ik weet dat het gewoon niet waar is of toch een beetje anders in elkaar dan wat zij vertellen.
 
voor de mensen die geen tv abo hebben (zoals ik): t/m vandaag is de Eurosport player te bestellen voor 19,99 voor 12 maanden. No brainer imo
Ik las nogal wisselende verhalen over de player. Of vergis ik mij nu met de motogp videopass :?

Kan je Eurosport player ook via smart-tv bekijken? Of is het device only als in laptop/tablet/smartphone?
 
voor de mensen die geen tv abo hebben (zoals ik): t/m vandaag is de Eurosport player te bestellen voor 19,99 voor 12 maanden. No brainer imo
Ik heb nog wel een tv abo, van ziggo zodat ik de F1 kan zien. Maar de kans is vrij groot dat dit abo eruit gaat want ik kijk amper. De Eurosport player daarin tegen mag nog 3x duurder worden en dan nog neem ik hem. :t
 
Na 12 maanden 40 Euries.....is echt alles te zien traningen etc etc etc.en meer?
Ja bsb, wec, motogp, moto2, moto3, ss300, ss600, wsbk en Ama. Wec 24hr uitzending en terug te kijken. Bsb 2 dagen zaterdag en zondag de hele dag. En alle trainingen vrijdag, zaterdag en zondag. En alles is later ook terug te kijken.

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen nog twijfelen of een MotoGP.com abo afsluiten.....
 
Ja bsb, wec, motogp, moto2, moto3, ss300, ss600, wsbk en Ama. Wec 24hr uitzending en terug te kijken. Bsb 2 dagen zaterdag en zondag de hele dag. En alle trainingen vrijdag, zaterdag en zondag. En alles is later ook terug te kijken.

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen nog twijfelen of een MotoGP.com abo afsluiten.....
:] jaartje player
 
Ja bsb, wec, motogp, moto2, moto3, ss300, ss600, wsbk en Ama. Wec 24hr uitzending en terug te kijken. Bsb 2 dagen zaterdag en zondag de hele dag. En alle trainingen vrijdag, zaterdag en zondag. En alles is later ook terug te kijken.

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen nog twijfelen of een MotoGP.com abo afsluiten.....
Done, goedkoper dan een extra zenderpakket afsluiten bij de provider :t
 
Na 12 maanden 40 Euries.....is echt alles te zien traningen etc etc etc.en meer?
Op de Eurosport Player zie je de reguliere tv zenders: Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (en met Nederlands of Engels commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3: alle vrije trainingen + kwalificaties + warm ups + races.
- LIVE: Red Bull Rookies Cup: races (ook op Red Bull tv).
- LIVE: Asia Talent Cup: races (ook op Youtube).
- LIVE: World Superbikes: vrije training 1,2,3 + kwalificatie + races; World Supersport600: kwalificatie + race; World Supersport300: kwalificatie + race.
- LIVE: British Superbikes: kwalificatie + races; Supportklasses zoals zijspan: alle races.
- LIVE: CEV Motorcycle: European Talent Cup, Moto3, Moto2: races (ook op Youtube).
- LIVE: MotoAmerica: AMA Superbikes en AMA Supersport: races.
- LIVE: EWC Endurance World Championship: volledige races.
- LIVE: MXGP en MX2: manche 1 en manche 2.
- LIVE: Speedway.
Daarnaast ook nog autosport: o.a. Formule E, WEC, WTCR.
Daarnaast ook nog andere sporten: o.a. wielrennen, voetbal, tennis, snooker, etc.

Er is ook een On Demand-sectie waar zowat alles is terug te kijken.
Ik las nogal wisselende verhalen over de player. Of vergis ik mij nu met de motogp videopass :?

Kan je Eurosport player ook via smart-tv bekijken? Of is het device only als in laptop/tablet/smartphone?
De Eurosport Player app werkt op de nieuwere Smart TV's. Daarnaast ook te streamen met chromecast naar de tv vanaf laptop, tablet, smartphone.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan