MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geintje Jan,ik vond het wel leuk in 1 post.
Bedoel ik verder niets mee en overkomt mij ook meermaals in mijn enthousiasme, ik geef dan gewoonlijk mijn mobiel de schuld :Y
Zit je aan de kalmeringspillen??? :+ :t
 
Overigens vind ik persoonlijk het gemiep en gemauw over de presentatie op Eurosport een gevalletje "zeiken om het zeiken".
Wees blij dat het op een open kanaal wordt uitgezonden!
Heb je echt last van de Nederlandse commentatoren? Neem een MotoGP abo en verlos jezelf van een nutteloze frustratie.

Leef je ook nog langer...:+
 
Heb je echt last van de Nederlandse commentatoren? Neem een MotoGP abo en verlos jezelf van een nutteloze frustratie.
Dat werkt vooral als je Engels niet zo goed is volgens mij. Zodra je er goed naar luisteren kan, merk je precies dezelfde punten die voor Eurosport kennen. Commentatoren die catch phrases twintig keer herhalen per race, die zelf nog nooit op een motor hebben gereden, die brullen om niks de ene bocht en stil zijn bij een uitremactie de volgende bocht.

En als het gezeik op het commentaar op is, kun je altijd nog over op de regie. Daar heb je Lin Jarvis weer in beeld, met z'n kekke zonnebril. Mis je weer een inhaalactie. En alles vanaf p8 wordt überhaupt niet in beeld gebracht, want heeft iemand Luca Marini of Enea Bastianini al gezien dit jaar, buiten de start en finish? Sommige crashes worden niet of pas laat herhaald, alsof die er niet toe doen.

En heb je de commentatoren, de regie, de rijders en de motoren gehad... Kan je altijd hier nog zeiken op de zeikerds. :+
 
Dat werkt vooral als je Engels niet zo goed is volgens mij. Zodra je er goed naar luisteren kan, merk je precies dezelfde punten die voor Eurosport kennen. Commentatoren die catch phrases twintig keer herhalen per race, die zelf nog nooit op een motor hebben gereden, die brullen om niks de ene bocht en stil zijn bij een uitremactie de volgende bocht.

En als het gezeik op het commentaar op is, kun je altijd nog over op de regie. Daar heb je Lin Jarvis weer in beeld, met z'n kekke zonnebril. Mis je weer een inhaalactie. En alles vanaf p8 wordt überhaupt niet in beeld gebracht, want heeft iemand Luca Marini of Enea Bastianini al gezien dit jaar, buiten de start en finish? Sommige crashes worden niet of pas laat herhaald, alsof die er niet toe doen.

En heb je de commentatoren, de regie, de rijders en de motoren gehad... Kan je altijd hier nog zeiken op de zeikerds. :+
Wat een gezeik! :t_O-
 
Dat werkt vooral als je Engels niet zo goed is volgens mij. Zodra je er goed naar luisteren kan, merk je precies dezelfde punten die voor Eurosport kennen. Commentatoren die catch phrases twintig keer herhalen per race, die zelf nog nooit op een motor hebben gereden, die brullen om niks de ene bocht en stil zijn bij een uitremactie de volgende bocht.

En als het gezeik op het commentaar op is, kun je altijd nog over op de regie. Daar heb je Lin Jarvis weer in beeld, met z'n kekke zonnebril. Mis je weer een inhaalactie. En alles vanaf p8 wordt überhaupt niet in beeld gebracht, want heeft iemand Luca Marini of Enea Bastianini al gezien dit jaar, buiten de start en finish? Sommige crashes worden niet of pas laat herhaald, alsof die er niet toe doen.

En heb je de commentatoren, de regie, de rijders en de motoren gehad... Kan je altijd hier nog zeiken op de zeikerds. :+
Als het commentaar (incl. commentaar vanuit pitstraat) van eurosport vergelijkbaar is met motoGP dan is dit topic vooral zeiken om niks. De regie is af en toe wel om van te huilen.
 
ES2 on board *O* en verder is de kwalificatie en de race voor mij genoeg.
Niet iedereen thuis zit er op te wachten, en ik ga ook liever iets actiefs doen.
Maar een uurtje op de zaterdag en zondag moet iedereen stil zijn.
Niemand komt er bij zitten, ze kunnen niet tegen mijn intense beleving. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan