MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen zonder player en Eurosport2 worden dit weekend weer prima bediend.
Vrije trainingen waren vandaag ook te zien op Eurosport 1.

Vind het zelf ook fijner om zonder player te kijken, maar wel blij dat die er is voor noodgevallen.
Terugkijken gaat ook even wat makkelijker op de Ziggo Next box dan via de player.

Moto 2 FP2 viel samen met F1 FP2, die dus later teruggekeken.

Lekker hoor dat thuiswerken :+
 
Nog meer goed neiuws.

NOS zend het ook uit, tot 13:00 uur ip NED1 en daarna op ned 2
Met commentaar van o.a. Michael vd mark.
ik stem hem af op de nos denk ik
Eurosport is vele malen beter. Bij NOS zit nog steeds Hans van Lozenoord geloof ik. De beste man snapt er echt heel weinig van.
 
Eurosport is vele malen beter. Bij NOS zit nog steeds Hans van Lozenoord geloof ik. De beste man snapt er echt heel weinig van.
Dat durfde ik niet te zeggen.
Is wel een icoon, maar het zal weer grappig worden hoe namen worden uitgesproken.
In mijn jeugd was het een held, Lawson blabla :} , maar de spaarzame momenten nu merk je als volwassene dat hij nog minder gevoel heeft voor motorfietsen op een racebaan dan Frank Weenink.
 
nee word gedaan door Stomphorst icm vd mark, bazza venenman en Jurgen vd goorbergh
Dat zijn altijd wel leuke opstellingen.
Barry en Jurgen ook al heel lang.

Des te groter is het verschil bij het wedstrijd commentaar.
Maar wel mooie nostalgie. _O- *O*
 
Dat is toch even geleden dat ik die heb gehoord....
Me too, komt denk ik ook omdat de suzukis in het spel momenteel weinig voorkomen.
Als Bom dat zegt, dan is dat zo.
Zekers !
Tot vorig jaar op aragon morbidelli er bij mij of rins onder door kwam en Peter ook even niet wist wat hij moest zeggen :P
Dat zijn altijd wel leuke opstellingen.
Barry en Jurgen ook al heel lang.

Des te groter is het verschil bij het wedstrijd commentaar.
Maar wel mooie nostalgie. _O- *O*
Ik hoop dat er minimaal 1 van die jongens tijdens het commentaar bij blijft zitten.
Ga het zeker wel even beluisteren/bekijken en dan maak ik de keuze wel op welke zender ik het ga volgen
 
Ik hoop dat er minimaal 1 van die jongens tijdens het commentaar bij blijft zitten.
Ga het zeker wel even beluisteren/bekijken en dan maak ik de keuze wel op welke zender ik het ga volgen
Nou ja.. thanks voor de reminder..
Die mannen wil ik ook wel ff zien. ;)
 
Middelpuntvliedendekracht.
Weet nog dat hij bij een 125 cc EKrace in Assen van 1990 constant de namen van Javier Debon en Gimmi Bosio omdraaide.
Debon Javier en Bosio Gimmi.
Tijdens de 250cc race was Jurgen Patrick en Patrick Jurgen.

En dan had je ook nog zijn co-commentator Hans Brian.
 
Geert timmer was van de rand van de krant toch ?
Ik "ken" hem verder niet, te jong waarschijnlijk.. weet alleen dat hij heel vaak over de rand van de krant sprak.

Blijkbaar heeft elke commentator wel zn eigen dingetjes.. zijn bijna net mensen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan