MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Reactie van Eurosport...


Beste mensen. De bedoeling was aanvankelijk Mugello op Eurosport 2 uit te zenden. Daar zagen we al een tijdje geleden vanwege technische redenen vanaf. Dit is door ons via Facebook en de website gecommuniceerd, maar uiteraard hebben we daarbij niet alle fans bereikt. De rest van het seizoen zal naar alle waarschijnlijkheid volgens de oorspronkelijke planning verlopen. Dat we niet álles van de MotoGP hebben uitgezonden, heeft te maken met Giro en Roland Garros. Het is waar: aan het begin van het seizoen gaven we aan álles uit te gaan zenden, maar we moeten concluderen dat we dit helaas niet helemaal kunnen waarmaken. Het spijt ons dat we daarmee wellicht valse verwachtingen hebben gewekt; in elk geval ook weer een wijze les voor ons, in een stadium waarin we volop bezig zijn Eurosport zwáár op de kaart te zetten - met meer en meer relevante en aansprekende competities. We hopen dat jullie niettemin kunnen genieten van weer een aardig weekendje motorsport op Eurosport. Stay tuned!

Het maakt mij niet uit hoor, ik maak me er niet druk om. Kijk bijna nooit naar alle trainingen en kwalificaties om hierboven al genoemde redenen dat je er dan flauw van wordt.

Echter: Wat een slecht excuus zeg: Het is technisch mogelijk om dezelfde sport tegelijk op beide Eurosport zenders uit te zenden. En het is technisch mogelijk om alle races op zowel ES1 als ES2 uit te zenden. Maar Mugello op ES2 is technisch niet mogelijk :? Ben ik toch benieuwd op welke van de 2 ES kanalen morgen Mugello uitgezonden wordt :')

En ja, met een betere communicatie kunnen ze een hoop gezeur voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht dat je de naam van het topic kan veranderen naar 'ouwe wijven gejank'. Niet te geloven wat een gezeik hier zeg. Als je niet kan begrijpen dat tennis ipv motorsport uitgezonden wordt dan heb je een flink bord voor je kop.

Ik lees het af en toe hier .....maar wordt kotsmisselijk van sommigen , als je op de eerste rang wil zitten moet je eens een goede abbo nemen ,....tjaaa kost weer geld he ....maar niet gaan lopen ouwe tyfushoeren over een zender die zijn stinkende best doet om het in de Nederlandse huiskamer probeert te krijgen .
 
Motorsportfans zijn volgens mij de grootste zeikerds in de sportwereld die er bestaan.

Het is echt nooooit goed
  • Motorsport wordt alleen op betaalzenders uitgezonden
  • Motorsport wordt op Eurosport uitgezonden
  • Wordt het uitgezonden is het commentaar niet goed
  • De reclames zijn te lang
  • De reclames zijn op het verkeerde moment
  • Het lekkere chickie in de pitstraat stelt niet de juiste vragen
Zouden wielren-, snooker- of tennisfans ook zo klagen...?

Man man man

Snap je commentaar maar als je bij het wielrennen er even uitgaat bij een 220 km lange rit dan is dat niet zo erg als bij een 35 min durende race waar veel gebeurd. ;-)
 
De rest van't seizoen wordt nog slechts de helft vd trainingen en de GP's uitgezonden via eurosport.

Dat is toch al lang bekend!

Wanne zever allemaal.
 
Ik lees het af en toe hier .....maar wordt kotsmisselijk van sommigen , als je op de eerste rang wil zitten moet je eens een goede abbo nemen ,....tjaaa kost weer geld he ....maar niet gaan lopen ouwe tyfushoeren over een zender die zijn stinkende best doet om het in de Nederlandse huiskamer probeert te krijgen .

dat gezeik hier stopt nooit :N

kwalificaties en races is mooi zat :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik lees het af en toe hier .....maar wordt kotsmisselijk van sommigen , als je op de eerste rang wil zitten moet je eens een goede abbo nemen ,....tjaaa kost weer geld he ....maar niet gaan lopen ouwe tyfushoeren over een zender die zijn stinkende best doet om het in de Nederlandse huiskamer probeert te krijgen .

:Y .... _O- ....
 
Snap je commentaar maar als je bij het wielrennen er even uitgaat bij een 220 km lange rit dan is dat niet zo erg als bij een 35 min durende race waar veel gebeurd. ;-)
Ga je toch via eurosport player of motogp.com kijken...het is betalen of reclame die keuze heb je zelf.
 
Jammer dat een moderator de naam van dit topic heeft veranderd in iets negatiefs. Lekker zeiken met z'n allen en dan heb ik het nog niet eens over de Facebook pagina van Eurosport, één lange scheldtirade en de meeste nare ziektes en verwensingen komen voorbij. En waarom? Omdat ze een training van de Moto3 niet uitzonden, omdat er even een sport waar veel meer mensen naar kijken voorging. Mensen vergeten blijkbaar dat motorsport in Nederland een piepkleine niche sport is, hoe jammer wij dat ook met z'n allen vinden. Goed doorgaan zo jongens, misschien stopt Eurosport er dan mee en dan is er misschien wel helemaal geen MotoGP meer op de Nederlandse TV. Kunnen we daar weer lekker met z'n allen op schelden. Wat Eurosport nu doet is een ongekende luxe voor de Nederlandse motorsportfan en hen verrot schelden omdat ze even een keer een traininkje overslaan is echt schandalig.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat een moderator de naam van dit topic heeft veranderd in iets negatiefs. Lekker zeiken met z'n allen en dan heb ik het nog niet eens over de Facebook pagina van Eurosport, één lange scheldtirade en de meeste nare ziektes en verwensingen komen voorbij. En waarom? Omdat ze een training van de Moto3 niet uitzonden, omdat er even een sport waar veel meer mensen naar kijken voorging. Mensen vergeten blijkbaar dat motorsport in Nederland een piepkleine niche sport is, hoe jammer wij dat ook met z'n allen vinden. Goed doorgaan zo jongens, misschien stopt Eurosport er dan mee en dan is er misschien wel helemaal geen MotoGP meer op de Nederlandse TV. Kunnen we daar weer lekker met z'n allen op schelden. Wat Eurosport nu doet is een ongekende luxe voor de Nederlandse motorsportfan en hen verrot schelden omdat ze even een keer een traininkje overslaan is echt schandalig.

Helemaal goed .......en die ziektes op face book is helemaal bizar , heb het gelukkig niet bezocht en ga ik niet doen ook.
 
Ik moet toch even terugkomen op mijn eerdere opmerking.
Ik was in de veronderstelling dat het gehele raceweekend werdt vervangen voor tennis of wielrennen. Nu zit ik gewoon de warming up te kijken, dus de races zullen ook wel worden uitgezonden.
 
Ik moet toch even terugkomen op mijn eerdere opmerking.
Ik was in de veronderstelling dat het gehele raceweekend werdt vervangen voor tennis of wielrennen. Nu zit ik gewoon de warming up te kijken, dus de races zullen ook wel worden uitgezonden.
TV Gids Eurosport 1 vandaag - TVGiDS.tv

10:00 MOTORSPORT: Grand Prix Italië
11:00 MOTORSPORT: Grand Prix Italië
12:15 MOTORSPORT: Grand Prix Italië
13:45 MOTORSPORT: Grand Prix Italië

:)
 
http://www.tvgids.tv/zenders/eurosport

10:00 MOTORSPORT: Grand Prix Italië
11:00 MOTORSPORT: Grand Prix Italië
12:15 MOTORSPORT: Grand Prix Italië
13:45 MOTORSPORT: Grand Prix Italië

:)

Dat bedoel ik :) :Y

Eerder was ik in de veronderstelling dat de races ook niet werden uitgezonden.. Nu ik wakker ben geworden en koffie heb gehad weet ik beter :P O-) *phew*..
 
Jammer dat een moderator de naam van dit topic heeft veranderd in iets negatiefs. Lekker zeiken met z'n allen en dan heb ik het nog niet eens over de Facebook pagina van Eurosport, één lange scheldtirade en de meeste nare ziektes en verwensingen komen voorbij. En waarom? Omdat ze een training van de Moto3 niet uitzonden, omdat er even een sport waar veel meer mensen naar kijken voorging. Mensen vergeten blijkbaar dat motorsport in Nederland een piepkleine niche sport is, hoe jammer wij dat ook met z'n allen vinden. Goed doorgaan zo jongens, misschien stopt Eurosport er dan mee en dan is er misschien wel helemaal geen MotoGP meer op de Nederlandse TV. Kunnen we daar weer lekker met z'n allen op schelden. Wat Eurosport nu doet is een ongekende luxe voor de Nederlandse motorsportfan en hen verrot schelden omdat ze even een keer een traininkje overslaan is echt schandalig.

te triest voor worden :r hersenloze reacties van zogenaamde motorsportfans :N , ga zo door...kijken we in het vervolg veel meer tennis en wielrennen |(
 
Dat commentaar kunnen ze verwachten... Ze beloofden alles uit te zenden. Maar dit was niet het geval. Ze laten liever op 2 kanalen dezelfde sport zien. Waarvan op Eurosport 2 een herhaling was... Maar goed dat ze negatieve geluiden horen. Anders wordt het alleen maar erger.

Ook de Supetbikes wordt volledig aan de kant geschoven. De herhaling van SBK Donnington was in het holst van de nacht.
Ze mogen bij eurosport gerust horen hoe de meningen zijn. Het meest schrik ik nog van de meeste reacties hier, die eurosport blijven toejuichen.
 
Dat commentaar kunnen ze verwachten... Ze beloofden alles uit te zenden. Maar dit was niet het geval. Ze laten liever op 2 kanalen dezelfde sport zien. Waarvan op Eurosport 2 een herhaling was... Maar goed dat ze negatieve geluiden horen. Anders wordt het alleen maar erger.

Ook de Supetbikes wordt volledig aan de kant geschoven. De herhaling van SBK Donnington was in het holst van de nacht.
Ze mogen bij eurosport gerust horen hoe de meningen zijn. Het meest schrik ik nog van de meeste reacties hier, die eurosport blijven toejuichen.

een mening hebben is normaal :Y maar als jou woorden zijn dat je het meest schrikt van de reacties hier over Eurosport dan heb je dus minder moeite met de verwensingen op Facebook met de meest vreselijke ziektes |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan