MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, kromme tenen van de scheldwoorden die gebruikt worden door de pessimisten. Gewoon demotiverend lijkt mij voor Eurosport.
 
Goh en alweer reclame... We zijn natuurlijk ook alweer 7 min verder
 
Laatst bewerkt:
'Al dat inhalen is kaas op de molen voor Valentino Rossi'

Ben ik de enige die dan direct hieraan moet denken:
hqdefault.jpg

:+
 
Motorsportfans zijn volgens mij de grootste zeikerds in de sportwereld die er bestaan.

Het is echt nooooit goed
  • Motorsport wordt alleen op betaalzenders uitgezonden
  • Motorsport wordt op Eurosport uitgezonden
  • Wordt het uitgezonden is het commentaar niet goed
  • De reclames zijn te lang
  • De reclames zijn op het verkeerde moment
  • Het lekkere chickie in de pitstraat stelt niet de juiste vragen
Zouden wielren-, snooker- of tennisfans ook zo klagen...?

Man man man

Amen.
 
Wat Eurosport nu doet is een ongekende luxe voor de Nederlandse motorsportfan

De spijker op z'n kop; ben nog van de tijd dat er EENMAAL per jaar motorsport op tv kwam, en dat was dan de TT in Assen. Verder moest je maar een abonnement nemen op weekblad Motor (in zwart/wit) en de krant op maandag in de gaten houden, met geluk stonden daar de uitslagen. Dus, ben nou eens gewoon tevreden, alles kan beter, kijk maar eens in de spiegel!
 
De spijker op z'n kop; ben nog van de tijd dat er EENMAAL per jaar motorsport op tv kwam, en dat was dan de TT in Assen. Verder moest je maar een abonnement nemen op weekblad Motor (in zwart/wit) en de krant op maandag in de gaten houden, met geluk stonden daar de uitslagen. Dus, ben nou eens gewoon tevreden, alles kan beter, kijk maar eens in de spiegel!

Dan mag er ook bij vermeld worden, dat je het een keer per jaar kon zien, omdat het in de Nederlandse wet is vastgelegd dat de TT van Assen integraal en live uitgezonden dient te worden ;)
 
Laatst bewerkt:
De spijker op z'n kop; ben nog van de tijd dat er EENMAAL per jaar motorsport op tv kwam, en dat was dan de TT in Assen. Verder moest je maar een abonnement nemen op weekblad Motor (in zwart/wit) en de krant op maandag in de gaten houden, met geluk stonden daar de uitslagen. Dus, ben nou eens gewoon tevreden, alles kan beter, kijk maar eens in de spiegel!
Dat Boet in Finland won las ik pas de volgende dag in de Telegraaf :Y ,hele pagina gevuld.
Maar dat was ook de tijd met 2 zenders :+
Het is jaartal 2015 met tig zenders.
Maar er is anno 21ste eeuw veel motorsport op TV maar nooit genoeg ;)
 
Dat Boet in Finland won las ik pas de volgende dag in de Telegraaf :Y ,hele pagina gevuld.
Maar dat was ook de tijd met 2 zenders :+
Het is jaartal 2015 met tig zenders.
Maar er is anno 21ste eeuw veel motorsport op TV maar nooit genoeg ;)

Ik was daar bij 1979 ???....Imatra wat een baan was dat :} :}

P.S. .....ff gegoogelt klopt 1979.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is dat hele geleuter over reclame makkelijk op te lossen door de reclame in splitscreen te brengen. Bij RTL Duitsland doen ze dat al jaren tijdens de F1 races.
 
Eigenlijk is dat hele geleuter over reclame makkelijk op te lossen door de reclame in splitscreen te brengen. Bij RTL Duitsland doen ze dat al jaren tijdens de F1 races.

:^

Paar jaar geleden toen de GP ook op Eurosport werd uitgezonden deden ze dat zelf ook dmv een klein schermpje rechts boven in de hoek. Niet ideaal maar beter dan het te moeten missen.
 
Gelukkig is PiP hier nog niet uitgebreid besproken. En hebben een aantal van ons dit al lang als suggestie aangegeven in de enquete's van Eurosport.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan