MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw: Heb vanmiddag gewoon de kwalificaties gezien hoor. Kwestie van even zoeken hier en daar, ipv hier te mauwen. We weten nu eenmaal dat het uitzendschema regelmatig niet klopt. Kun je over mauwen. Maar je kunt ook zoeken naar alternatieven, zodat je het wel kan zien.



Tja......, 'k was weer te goed van vertrouwen blijkbaar. Dacht dat het hooguit vertraagd zou zijn maar ik neem de volgende keer (als er een uitzending "gepland" staat betreffende motorsport) die hele dag op, staat het er hopelijk ergens tussen.
Is verder net zo betrouwbaar als de mails die ik van hen krijg als er iets van motorsport is gepland.

Mail komt dan ná het geplande uitzendtijdstip. B|

[me="Mar1tin"]mauwt zo nu en dan graag, had een vrouw kunnen zijn.[/me] :Z
 
Zet ik Eurosport 1 op en wat denk je? Superbikes! Kut man! Kut Eurosport!
 
Inderdaad die Kervin Bos deed het super. Volgens mij is ie ook aardig fan van de rijstijl van Guigliano, en terecht wat mij betreft. Kervin en die andere gast vormen ook echt een goed duo, Burnicle/Witham niveau.
 
Inderdaad die Kervin Bos deed het super. Volgens mij is ie ook aardig fan van de rijstijl van Guigliano, en terecht wat mij betreft. Kervin en die andere gast vormen ook echt een goed duo, Burnicle/Witham niveau.

Burnicle/Witham zijn 100x beter dan rest wat ik gehoord heb.
Die gasten doen ook BSB.
Alks het even kan pak ik liever een livestream met commentaar van hun dan Nederlandse Eurosport
 
Ik neem aan dat de mensen die zitten te schelden dat het Nederlands van Patrick vd Goorbergh niet altijd ABN is nu ook overstuur zijn om het feit dat Kervin Bos een behoorlijk accent heeft? :9
 
Ik neem aan dat de mensen die zitten te schelden dat het Nederlands van Patrick vd Goorbergh niet altijd ABN is nu ook overstuur zijn om het feit dat Kervin Bos een behoorlijk accent heeft? :9
Nee hoor, dat valt best mee.

Vervelender is dat beide heren niet zo goed zijn in de Nederlandse werkwoorden en de vervoeging daarvan. O-)
 
Nee hoor, dat valt best mee.

Vervelender is dat beide heren niet zo goed zijn in de Nederlandse werkwoorden en de vervoeging daarvan. O-)

Ja, laten we het daarover gaan hebben. Ik probeer meestal ook nog een beetje mijn best te doen mbt. spelling, ed. Maar als je echt helemaal niks anders meer kan verzinnen, dan moet je daarop gaan letten. Dan kun je tegenwoordig een boek vol schrijven. Alleen al over het taalgebruik op dit forum.
 
Wie start er een petitie?

Frank Weeink & Kervin Bos: uw verslaggend duo ter plaatse!
En Sementa van Wijk Iris ten Katen voor alle paddock scoops 8-)
 
Nee hoor, dat valt best mee.
:^
Vervelender is dat beide heren niet zo goed zijn in de Nederlandse werkwoorden en de vervoeging daarvan. O-)
Dat ja. Het is natuurlijk moeilijk genoeg om live de juiste tekst naar boven te halen dus een foutje is zo gemaakt, maar er zijn ook van die standaard fouten als 'heb' ipv 'heeft' (Kervin) en daar kun je m.i. wel op letten als commentator. Ach, en als dat het is dan 'luister ik daar wel doorheen'. Ze zijn wel enthousiast en weten veelal waar ze over praten, daar kun je niets van zeggen. Iwan heeft geraced en Kervin raced dus dat helpt wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan