MotoGP Phillip Island Australie

Wie gaat de GP van Australie winnen

  • Rossi

    Stemmen: 23 38,3%
  • Stoner

    Stemmen: 20 33,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 10,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,7%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Melandri

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 6 10,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 1 1,7%
  • Barros

    Stemmen: 1 1,7%
  • Elias

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
En hier een van the beste foto's met 2 van de 3 "Aussies" , De winnaar en de Bazza replica.
Wat een stunner van een bike!

Ik moest trouwens erg lachen om Capirossi met zijn Italiaanse vlaggetje naast Stoner met zijn giga vlag _O- En volgens mij zagen ze er zelf ook wel de humor van in :+
 
Zonder kut reclames kan RTL geen motorsport uitzenden.
Wees blij dat de race nog in beeld blijft.

Nou gister zag ik dus geen race in beeld onder de reclames.. Het is gewoon klote om paar ronder reclame!! Je ziet dat ook niet bij voetbal, tennis, darts enz
 
Zo Stoner is lekker op dreef, wat ging hij hard :} Vond de mannen wel grappig dat ze vanuit de pits gebaarde dat ie wel langzamer mocht gaan rijden, anders had ie egt een mega voorsprong gehad. Die actie van Pedrosa vond ik overigens ook heel mooi dat ie (als het goed is) Rossi inhaalde en z'n brommert flink begon te zwabberen, gewoon gas houden })

Vond de actie van capirossie overigens ook heel mooi dat ie nr. 2 en 3 voorbij ging. Jammer voor Rossi }) :Y , had liever hayden op het podium gezien
 
Gistermorgen heb ik de races gezien zonder dat het onderbroken werd voor reklame. Alleen werd het commentaar even gestopt voor een interview met Chaz Davies.
Maar ja, Chaz is een Brit een daar schenkt men bij de BBC aandacht aan.

EgbertO
 
Het waren weer allemaal mooie kleurtjes ,op die yamaha,op 't pak en op de helm maar ja daardoor winnen nee dat zat er niet in.
Maar zoals zo vaak dit jaar Stoner gaat van start kijkt na de finish pas om zodat ie ziet wie er tweede geworden is.
En de vanzelfsprekendheid dat Rossi wel even zal winnen daar zal men aan moeten wennen dat is niet meer zo.
En volgend seizoen met z'n nieuwe teammaat zal ook wel een feest worden,want wie mag dan welk toneelstukje opvoeren .
Maar eerst weer even naar de GP van Maleisie kijken want het blijft een prachtig spektakel (ik kijk speciaal naar de groenen )

Kwajesaki
 
Nou gister zag ik dus geen race in beeld onder de reclames.. Het is gewoon klote om paar ronder reclame!! Je ziet dat ook niet bij voetbal, tennis, darts enz

Besef wel dat MotoGP veel minder populair is dan tennis en voetbal en het ergens van betaald moet worden.

Als je geen reclame wilt dan moet je op Motogp.com via internet gaan kijken.
 
Hoe goed is Casey!
Deze superstar is zonder all the PoeHaa die zo veel andere "stars hebben!
Onze club had een raffle en voor het tweede jaar werdt er een Casey Stoner replica verloot!
Opbrengsten zijn/waren voor spinal revalidatie.

full
 
de Raffle is heelaas al weer voorbij en de prijs gewonnen!
En heelaas niet door mij, maar een paar numertjes te kort voor het winnende lot
Dus geen spam!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan