MotoGP Portugal 31.10.10 Estoril

Welk merk gaat er winnen?

  • Yamaha.

    Stemmen: 20 52,6%
  • Ducati.

    Stemmen: 7 18,4%
  • Honda.

    Stemmen: 6 15,8%
  • Suzuki.

    Stemmen: 4 10,5%
  • Geen mening.

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
hij zal een stuk beter presteren als flapdrol kallio! die veldvullend en in de weg rijd!

Nou ja het zal niet effe opstappen en ragge maar zijn. Verwacht hem nog wel achterin het veld eigenlijks.

Btw effe wat anders, Simoncelli doet het ook niet onaardig :}
 
Laatst bewerkt:
allereerst complimenten voor de OP

Mijn verwachtingen:

125:

- Espargaro
- Terol
- Cortese

moto2:

- Elias
- Iannone
- Luthi

MotoGp:

- Rossi
- Stoner
- Lorenzo
 
Topsnelheden van vorig jaar :)

Por10.jpg
 
Vorig jaar kwam Lorenzo met z'n astronautenpak op de proppen zetten tijdens deze GP, wat zal hij nu in petto hebben als 'ie de winst pakt?

MotoGP-Estoril-Lorenzo-moon.jpg
 
Vorig jaar kwam Lorenzo met z'n astronautenpak op de proppen zetten tijdens deze GP, wat zal hij nu in petto hebben als 'ie de winst pakt?

[afbeelding]

Ik vind dat je dit nogal typt alsof Lorenzo de uitvinder is van het op originele en 'ludieke' wijze vieren van een MotoGP-zege. Terwijl overduidelijk mag zijn dat THE GOAT dat is. Dat moet je niet willen nadoen of evenaren.

Mocht Lorenzo winnen moet hij gewoon een Chupa Chup in zijn mondje duwen en zn arrogante gezichtje verder dichthouden..

Was getekend een 146% Rossifan en dus gezegend met een objectieve kijk op de MotoGP-wereld :-))
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat je dit nogal typt alsof Lorenzo de uitvinder is van het op originele en 'ludieke' wijze vieren van een MotoGP-zege. Terwijl overduidelijk mag zijn dat THE GOAT dat is. Dat moet je niet willen nadoen of evenaren.

Mocht Lorenzo winnen moet hij gewoon een Chupa Chup in zijn mondje duwen en zn arrogante mondje houden..

Was getekend een 146% Rossifan en dus met een objectieve kijk op de MotoGP-wereld :-))

dit jaar is het lorenzo's land, dus rossi gaat maar lekker in een hoekje zitten en jammeren dat hij de titel niet gewonnen heeft door z'n gebroken been, net als z'n fans.
 
dit jaar is het lorenzo's land, dus rossi gaat maar lekker in een hoekje zitten en jammeren dat hij de titel niet gewonnen heeft door z'n gebroken been, net als z'n fans.

Je hebt voor 50% gelijk, de andere 50% komt door zn schouder.
 
hij zal een stuk beter presteren als flapdrol kallio! die veldvullend en in de weg rijd!

Z'n vriendje Espargaro die kan er ook wat van :r Die wacht op een snelle rijder en gaat er dan constant achter hangen. Dat is pas een flapdrol! :X
 
dit jaar is het lorenzo's land, dus rossi gaat maar lekker in een hoekje zitten en jammeren dat hij de titel niet gewonnen heeft door z'n gebroken been, net als z'n fans.

Nee, die stumper waar jij fan van bent doet het lekker :z
 
Z'n vriendje Espargaro die kan er ook wat van :r Die wacht op een snelle rijder en gaat er dan constant achter hangen. Dat is pas een flapdrol! :X

ook true...........de hele achterban ben ik niet zo van gecharmeerd, die lijken wel te jong en te wild nog om mee te kunnen komen, Spies en Edwards laten toch ook zien dat je met een klantenfiets vooraan kan rijden en concurerend voor fabrieksrijders kan zijn, ik zie dat Kalio, Espargero, Barbera en heel mischien wel Bautista dat niet doen.

Simoncelli rijd supergoed voor zijn debuutjaar, Spies uiteraard helemaal vandaar ook de rookie of the year titel en zijn plek bij het Yamaha Race team voor volgend jaar. Melandri is dit jaar zwaar teleurstellend vorig jaar op de Hayate Kawasaki liet ie nog wel is wat vuurwerk zien, maar helaas wens hem veel succes bij de WSBK volgend jaar gaat vast lukken.
 
Ik vind dat je dit nogal typt alsof Lorenzo de uitvinder is van het op originele en 'ludieke' wijze vieren van een MotoGP-zege.
Ja tuurlijk man! :W... Alleen omdat ik er niet bijzet dat hij Rossi na-aapt, zou ik ermee moeten bedoelen dat hij de uitvinder is van het op orginele en 'ludieke' wijze vieren van een MotoGP-zege? Alsof Rossi daar patent op heeft overigens... |( Ga toch op het dak zitten, man! Dan ken je mij echt niet, als je me daarvan beticht! _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Ja tuurlijk man! :W... Alleen omdat ik er niet bijzet dat hij Rossi na-aapt, zou ik ermee moeten bedoelen dat hij de uitvinder is van het op orginele en 'ludieke' wijze vieren van een MotoGP-zege? Alsof Rossi daar patent op heeft overigens... |( Ga toch op het dak zitten, man! Dan ken je mij echt niet, als je me daarvan beticht! _O- :W

The roof, the roof, the roof is on fire
 
Dat kunnen ze allebei goed.
Afgelopen weekend was Rossi gespargaroed tijdens de QP..
Hij reed gigantisch in de weg tijdens een snelle lap vlak voor het einde van de sessie!

Ja klopt, maar volgens mij ging het over het volgen van een snellere rijder.

Dat heb ik Espargaro eigenlijk nog nooit zien doen, wat niet wegneemt dat 'ie dat ook vast wel zal doen. Even een sleepje is ook niet verkeerd.

Maar niet constant zoals Barbara :r Let er maar eens op, tijdens een kwalificatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan