MotoGP Portugal 31.10.10 Estoril

Welk merk gaat er winnen?

  • Yamaha.

    Stemmen: 20 52,6%
  • Ducati.

    Stemmen: 7 18,4%
  • Honda.

    Stemmen: 6 15,8%
  • Suzuki.

    Stemmen: 4 10,5%
  • Geen mening.

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Vorig jaar kwam Lorenzo met z'n astronautenpak op de proppen zetten tijdens deze GP, wat zal hij nu in petto hebben als 'ie de winst pakt?

[afbeelding]

Vast geen vlag, is nie goed voor tandwieltjes heb ik gehoord ;) Enne..is er een vijver of zwembad in de buurt daar? In dat geval hoop ik zwembandjes :P
 
Espargaro doet het lang niet altijd onaardig hoor. Zeker iemand met wel wat potentie.
Hij zit wel redelijk op één lijn met Bautista. Is hij volgend jaar niet exit trouwens?
 
Effe een paar foto's van afgelopen weekend.

n516256_Rossi.Hayden.slideshow.jpg


n516197_STONER02_10.slideshow.jpg


Deze is van vorig jaar Phillip Island :}

stoner.jpg
 
die laatste foto is echt monsterlijk.
hopelijk zien we rossi dat volgend jaar ook doen op de Duc.
 
Ja klopt, maar volgens mij ging het over het volgen van een snellere rijder.

Dat heb ik Espargaro eigenlijk nog nooit zien doen, wat niet wegneemt dat 'ie dat ook vast wel zal doen. Even een sleepje is ook niet verkeerd.

Maar niet constant zoals Barbara :r Let er maar eens op, tijdens een kwalificatie.

Maar eens op letten dan :)
 
Ik hoop op een prachtige, spannende wedstrijd! Zeker voor Rossi hoop ik dat de voor-laatste wedstrijd op zijn m1 een memorabele word:)


*O*
 
Ter voorbereiding op de GP van Estoril en Valencia:

Eerste kilometers Sofuoglu op Moto2

Na het behalen van zijn tweede World Supersport titel zal Kenan Sofuoglu zijn carrière voort gaan zetten in het Moto2 wereldkampioenschap.

Bij welk team de Turk in 2010 zal gaan rijden is nog niet duidelijk maar de laatste twee races van het huidige seizoen zal Sofuoglu uit gaan komen voor het Franse Technomag-CIP team, het team waarvoor de eerder dit seizoen op het circuit van Misano verongelukte Shoya Tomizawa uitkwam.

Om goed voorbereid voor de dag te kunnen komen in Estoril kreeg Sofuoglu op maandag 25 oktober de kans de voor hem nieuwe Moto2 machine te testen op het circuit van Albacete in Spanje.

Racesport.nl was er bij met de fotocamera en legde de eerste meters vast op de gevoelige plaat.


p1060398_800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ter voorbereiding op de GP van Estoril en Valencia:

Eerste kilometers Sofuoglu op Moto2

Na het behalen van zijn tweede World Supersport titel zal Kenan Sofuoglu zijn carrière voort gaan zetten in het Moto2 wereldkampioenschap.

Bij welk team de Turk in 2010 zal gaan rijden is nog niet duidelijk maar de laatste twee races van het huidige seizoen zal Sofuoglu uit gaan komen voor het Franse Technomag-CIP team, het team waarvoor de eerder dit seizoen op het circuit van Misano verongelukte Shoya Tomizawa uitkwam.

Om goed voorbereid voor de dag te kunnen komen in Estoril kreeg Sofuoglu op maandag 25 oktober de kans de voor hem nieuwe Moto2 machine te testen op het circuit van Albacete in Spanje.

Racesport.nl was er bij met de fotocamera en legde de eerste meters vast op de gevoelige plaat.


[afbeelding]
Ik denk dat hij hoge ogen gaat gooien,en gun het hem ook.
 
ik hoop niet dat ie teleuregsteld is in t vermogen van de moto2.
hij is wel gewend aan een supersport natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan