Terecht.Pak eens een circuitdagje en pleur onder het rijden je zitje achter je op de baan. Denk dat je na je sessie heel veel aandacht krijgt.
Ik denk dat er nogal wat verschil zit in tussen een circuitdagje waar niks te winnen valt of een wedstrijd in de MotoGP
Ik denk dat er nogal wat verschil zit in tussen een circuitdagje waar niks te winnen valt of een wedstrijd in de MotoGP
Het gaat om de gevaarzetting en niet om wat ze verdienen /er te winnen valt.
Ik zie het al. Allemaal stoere bikers hier. Behalve als ze zelf iets overkomt, dan wordt er als een kleinn kind gejankt in het "wat ik onderweg meegemaakt heb" topic. Dat ze op hun bek gaan, een pootje breken, de motor stuk is etc... En dat vanwege een andere weggebruiker die volgens hun niet goed reed, er een steentje of houten blokje van een trailer af donderde, er een kuiltje in de weg zat, er teveel water op de rijbaan lag etc, etc... Dan is het janken zonder einde en is de wereld te klein. Succes jongens. Dat je veel rondvliegend spul op je pad mag tegenkomen....
Ik zal alleen even reageren op je eerste zin, de rest is namelijk nogal zuur:
Ik zeg ook niet dat het tijdens een circuitdag ineens niet gevaarlijk zou zijn om losse kuipdelen onderweg tegen te komen, maar ik begrijp wél dat je tijdens een race in het heetst van de strijd in een split second dat losse zitje eraf trekt en aan de kant gooit zodat je door kan.
Zou me god niet weten wie deze man is .Voor alle “veiligheid gaat voor alles” moraalridders hier, vergelijk jezelf even met deze man en bedenk even hoe het anders kan en val de realisten hier niet teveel lastig.
Bekijk bijlage 1365168
Nee? Das de vader van Philippine
Zeker de luizenmoeder nooit gekeken of van gehoordZegt me nog niks .
Weleens van gehoord, maar nooit gekeken en was ik ook niet van plan .Zeker de luizenmoeder nooit gekeken of van gehoordBekijk bijlage 1365221
Weleens van gehoord, maar nooit gekeken en was ik ook niet van plan .
Wel van gehoord (helaas), maar nog nooit naar gekeken.Zeker de luizenmoeder nooit gekeken of van gehoord
En hierbij wat bewegende maar vooral geluids fragmenten hoe mij dat verging..... goh wat klinkt een Duc met open Termi's toch heerlijk! Ja geen last van geluidseisen op Losail (toen).
Voor alle “veiligheid gaat voor alles” moraalridders hier, vergelijk jezelf even met deze man en bedenk even hoe het anders kan en val de realisten hier niet teveel lastig.
Bekijk bijlage 1365168
In jij noemt jezelf een realist
WilcoVoor alle “veiligheid gaat voor alles” moraalridders hier, vergelijk jezelf even met deze man en bedenk even hoe het anders kan en val de realisten hier niet teveel lastig.
Bekijk bijlage 1365168
Gaaf!En om op Qatar terug te komen, ik heb daar zo'n jaar of 10 geleden een paar jaar gewoond en had toen een Ducati 998S waarmee ik heel wat uurtjes over dat heerlijke circuit heb geboenderd. In het koele seizoen, van okt t/m april om de 2 weken een trackday. En als mototaxi bij de WSB en MotoGP aanwezig geweest. reden we met 3 man op de binnen en 3 man op debuitrenring en als er een coureur afgeknikkerd was pikte wij hen indien ongeschonden op en brachten we terug naar de pitbox. En ja ik heb oa Valentino achterop gehad! Ik kan dus zeggen dat ik Vale achter mij heb gehouden, op de motor! Paar jaar geleden nog eens op bezoek geweest en toen bij kunstlicht paar sessies gereden (op een geleend vuurvliegje) maar wat is dat wennen zeg, mijn voorkeur gaat uit naar daglicht!
Gaaf!Bij kunstlicht is het de hele tijd of je ingehaald wordt en je op moet passen voor de lijnen die je rijdt.
Op dit filmpje zie je trouwens pas hoe lang dat rechte stuk is. Jammer dat er geen bochten te zien zijn.