MotoGP ronde 18 - Valencia, Spanje

Wie wordt er wereldkampioen MotoGP 2013?

  • Marquez

    Stemmen: 69 65,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 36 34,3%

  • Totaal aantal stemmers
    105
Misschien omdat je klant bent voor de eerste keer of misschien omdat je, nogmaals omdat je eerste keer klant bent, alleen maar een pass kunt kopen voor de wintertestmaanden en dan bij aanvang van het seizoen een pass voor het hele jaar. :?

Mail ze anders even. :)

Komt goed, eerst even met senior overleggen ;)
 
Gerrit, vriend, enorm bedankt ;)

PS, als je erop doelt of Joris mij een aanbod heeft gedaan
oid moet ik je helaas teleurstellen...


Daar ging het mij in ieder geval niet om , maar alleen qau info .

Een abbo is altijd te delen maar net zoals mijn pincode ............die geef ik niemand !!!
Alleen deel k zoiets met geoie en betrouwbare vrienden en dat is wat ik je wijs wilde maken ....ga nooit meer dan 4 want dan heb je hapers op je abbo ....of je moet een strekkeserver hebben op gebied van aantal Mb
 
Misschien omdat je klant bent voor de eerste keer of misschien omdat je, nogmaals omdat je eerste keer klant bent, alleen maar een pass kunt kopen voor de wintertestmaanden en dan bij aanvang van het seizoen een pass voor het hele jaar. :?

Mail ze anders even. :)

ben eigenlijk ook wel benieuwd, heb hetzelfde, ben nog even aan het rondneuzen maar het lijkt erop..
 
Daar ging het mij in ieder geval niet om , maar alleen qau info .

Een abbo is altijd te delen maar net zoals mijn pincode ............die geef ik niemand !!!
Alleen deel k zoiets met geoie en betrouwbare vrienden en dat is wat ik je wijs wilde maken ....ga nooit meer dan 4 want dan heb je hapers op je abbo ....of je moet een strekkeserver hebben op gebied van aantal Mb

_O- jammer
 
Daar ging het mij in ieder geval niet om , maar alleen qau info .

Een abbo is altijd te delen maar net zoals mijn pincode ............die geef ik niemand !!!
Alleen deel k zoiets met geoie en betrouwbare vrienden en dat is wat ik je wijs wilde maken ....ga nooit meer dan 4 want dan heb je hapers op je abbo ....of je moet een strekkeserver hebben op gebied van aantal Mb

Hey Gerrit, wil je mij ook informeren over de deelmogelijkheden? Ken wss wel iemand waarmee ik kan delen en scheelt toch weer *D
 
Gisteren middag ff 2 uurtjes .....vond het niet zo boeiend eigenlijk.

Terrasjes in Valencia stad bevielen beter .....die vouwen zijn daar echte bikkels vind ik .....die lopen gewoon in November nog in korte rokkies en blote benen _O- :} :} :9 :9

Bedoel je toch niet mijn vriendin he?
We hebben heel wat terrasjes gepakt. Gister ochtend nog ff naar de playa. Maar de zee was me te koud. Dat is niets voor mij.
Gisteravond terug gekomen in de kou...
Valt best tegen dat slechte weer.
Dan te bedanken dat ik maandagavond tot 22:30 in t shirt op terras bij een tapastent heb gezeten.
Heb een paar fijne dagen gehad en Valencia is echt tof :Y
 
Bedoel je toch niet mijn vriendin he?
We hebben heel wat terrasjes gepakt. Gister ochtend nog ff naar de playa. Maar de zee was me te koud. Dat is niets voor mij.
Gisteravond terug gekomen in de kou...
Valt best tegen dat slechte weer.
Dan te bedanken dat ik maandagavond tot 22:30 in t shirt op terras bij een tapastent heb gezeten.
Heb een paar fijne dagen gehad en Valencia is echt tof :Y

Ja jou vriendin heb ik in de gaten gehouden ................die blonde met dat zwarte haar toch :9

Jaja ik ben morgenochtend ook weer in de kou brrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Antwoord van MotoGp Support team:

The 2014 vull season pass is available for returning subscribers only. It will be available in February for new subscribers.
You will be able to purchase the off season pass now.

Thank you for contacting us.

Kind Regards,
 
Hm dus óf wachten tot februari óf een off-season pass aanschaffen.
Zoveel valt er niet te zien, ik wacht wel tot februari :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan