MotoGP Ronde 3 Estoril/Portugal 01-05-2011

Appie is goed bezig met de OP

  • Ja.

    Stemmen: 25 48,1%
  • Nee.

    Stemmen: 5 9,6%
  • Wie?

    Stemmen: 16 30,8%
  • Geen mening.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Toppertje :)

    Stemmen: 5 9,6%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Gelukkig wel ja...Maar met zo'n recht stuk helpt een sloot extra pk's wel.
En dat was ook de plek waar Pedrosa Lorenzo zo'n beetje voorbijvloog.
En, toegegeven, daarna was hij niet meer bij te houden. Maar da's inmiddels een beetje Pedrosa style, wegrijden en de race daarna zo saai mogelijk maken voor de kijkbuiskinderen thuis :+ :+


Vond het maar weinig verschillen overigens het snelheidsverschil.
Zeker als je Slipstream + klein manneke meeneemt.

Vond het daarna niet saai hoor,... Lorenzo maakte een paar foutjes,.. Pedrossa die als een gek ronde tijden neer gaat zetten (Ik was nogal bang dat ie eraf ging). Kerel pakte bekant een seconde per rondje...

Ik had het gewoon echt niet verwacht van P. op dit circuit, en in je achterhoofd houden dat ie vaak wat langzamer word op het einde...

Had eerder verwacht dat als ie hem voorbij kwam op het rechte stuk, hij in de bochten weer terug gepakt zou worden, of in ieder geval gevolgt.

En dan nu zo dominant Lorenzo kwijt rijden... vond het echt mooi..


En dan Lorenzo nog op het einde,.. "He was maybe fresher to push",.. yeah right....
 
Wat nou in slaap vallen??? |( |(
Zelfs als in hun eentje rijden kijk ik met bewondering naar deze kunstenaars. :} :}

idd. al dat negatieve gezeik..
als het mogelijk was zou ik alle Free pracitce kijken.. maarja werk op vrijdag voor mij, vind het prachitig om ze aan het werk te zien!

en jah voor Rossi fans was het mss wat saai omdat rossi niet voor de winst reed,
terwijl pedrosa gewoon super close op lorenzo zat, Pitbord van Lorenzo telkens ''+0 Pedrosa'' voor de overwinning was het wel spannend!
 
idd. al dat negatieve gezeik..
als het mogelijk was zou ik alle Free pracitce kijken.. maarja werk op vrijdag voor mij, vind het prachitig om ze aan het werk te zien!

en jah voor Rossi fans was het mss wat saai omdat rossi niet voor de winst reed,
terwijl pedrosa gewoon super close op lorenzo zat, Pitbord van Lorenzo telkens ''+0 Pedrosa'' voor de overwinning was het wel spannend!

Denk dat er meer op het aantal positiewisselingen wordt gezeken, dat waren er niet bijster veel aan de kop. Pedrosa had het goed voor elkaar, was aangenaam verrast met z'n move en de daarop volgende rondjes. Duel Rossi - Dovi was leuker geweest met om de beurt elkaar inhalen, maar je kunt niet alles hebben :)
 
En over de trainingen kijken, zijn er nog meer mensen die Sport1 zat zijn? Ze zenden ongeveer de helft uit van wat er wordt gereden. En voor de rest zit je naar een stil beeld te kijken. Snap niet waarom ze niet alles uitzenden.

Zit eraan te denken om die rommel op te zeggen en een abo op motogp.com te nemen :(
 
Ook zenden ze niet alle FP's uit :(
Volgend jaar misschien een motogp abbo, dit seizoen kijk ik wel via Sport1 (met UK commentaar :Y)

Leuke race gister. Niet heel spannend, alhoewel ik wel de laatste paar ronden op het puntje van m'n stoel zat (in de hoop dat Pedrosa Lorenzo voorbij zou gaan)
En als toegift nog een close finish van Dovi en Rossi :9
 
Laatst bewerkt:
Zwaar respect voor Pedrosa !! :} dat ventje is bikkelhard! ,eerst met 2 gebroken poten , en nu dit weer !
Lorenzo kompleet afgedroogd ! , had in eens niet meer zoveel spatsies })
 
Ook zenden ze niet alle FP's uit :(
Volgend jaar misschien een motogp abbo, dit seizoen kijk ik wel via Sport1 (met UK commentaar :Y)

Leuke race gister. Niet heel spannend, alhoewel ik wel de laatste paar ronden op het puntje van m'n stoel zat (in de hoop dat Pedrosa Lorenzo voorbij zou gaan)
En als toegift nog een close finish van Dovi en Rossi :9

Precies mijn gedachte over hoe ik van te voren al wist hoe Sport1 te werk gaat.
daarom ook absoluut niet aangeschaft.

laat mij maar fijne een motogp.com abbo'tje hebben, werkt prima en altijd :)
 
Zwaar respect voor Pedrosa !! :} dat ventje is bikkelhard! ,eerst met 2 gebroken poten , en nu dit weer !
Lorenzo kompleet afgedroogd ! , had in eens niet meer zoveel spatsies })

Whahahahahaha,hier spreekt(typt) een kenner :')
(Bestaat er eigenlijk een smiley voor de slappe lach)
 
Lorenzo heeft de afgelopen drie jaar steeds gewonnen op Estoril. Zijn vlaggetje stond er dus stevig geplant: Lorenzoland! (En zelfs zonder vlag is een circuit waar je dominant bent toch best wel "jouw terrein".)

Dus ja, Lorenzo op eigen terrein verslagen!

Oh, dat crap gedoe :')
 
Vond het maar weinig verschillen overigens het snelheidsverschil.
Zeker als je Slipstream + klein manneke meeneemt.

.


Viel mij ook op! Totdat het duidelijk werd dat Pedrosa bewust aan het volgen was. De lap dat Pedrosa besloot in te gaan halen ging de Honda wel een poepie harder.
 

MotoGP After the Flag, Estoril 2011
Met o.a. interview met Casey Stoner, terugblik op de Grand Prix wedstrijden, en "how to be a grid girl"...
 
Terug
Bovenaan Onderaan