Melandri#33
Die hard MF'er
- 26 jun 2006
- 414
- 0
Volgens mij heeft Jasper iwema de 11de startplek te pakken
Helemaal goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heeft Jasper iwema de 11de startplek te pakken
Valentiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinoooooooooooooooooo !!!
Pfff, wat een klappers zég !
Hayden en Canepa bijvoorbeeld
Wat me opviel was dat bijna alle crashes veroorzaakt werden door geen grip op het achterwiel.
De 2 gresini's allebei rechtdoor de kussens in
Stoner bleef gewoon binnen zitten laatste minuten
Intressante qualificatie om te zien imo.. op naar de race
~motokid schreef op 18 juli 2009 @ 15:05:
Wat me opviel was dat bijna alle crashes veroorzaakt werden door geen grip op het achterwiel.
Valentiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinoooooooooooooooooo !!!
Pfff, wat een klappers zég !
Hayden en Canepa bijvoorbeeld
Wat me opviel was dat bijna alle crashes veroorzaakt werden door geen grip op het achterwiel.
De 2 gresini's allebei rechtdoor de kussens in
Stoner bleef gewoon binnen zitten laatste minuten
Intressante qualificatie om te zien imo.. op naar de race
Hij zag er niet gezond uit.
Dat bedoelde ik er mee hij leek weer lijkbleek.
ff een vraagje,misschien staat het antwoord al ergens.
In Assen reden Stoner en Hayden met gaten in de kuip,nu volgens mij niet.Was dat ergens goed voor of een wraakactie van een ontslagen monteur
ff een vraagje,misschien staat het antwoord al ergens.
In Assen reden Stoner en Hayden met gaten in de kuip,nu volgens mij niet.Was dat ergens goed voor of een wraakactie van een ontslagen monteur
ff een vraagje,misschien staat het antwoord al ergens.
In Assen reden Stoner en Hayden met gaten in de kuip,nu volgens mij niet.Was dat ergens goed voor of een wraakactie van een ontslagen monteur
ff een vraagje,misschien staat het antwoord al ergens.
In Assen reden Stoner en Hayden met gaten in de kuip,nu volgens mij niet.Was dat ergens goed voor of een wraakactie van een ontslagen monteur
Dit doen ze veelal bij harde tegenwind.
In Australie doen ze dit ook veel, maar dat is meer voor de bass straight en de harde wind die van zee af komt.
Dit doen ze veelal bij harde tegenwind.
In Australie doen ze dit ook veel, maar dat is meer voor de bass straight en de harde wind die van zee af komt.
Die gaten hadden ze in het kuipwerk gemaakt om de sterke wind die op Assen waait door te laten
Zodat ze minder problemen hadden om de neus van de Duc in het gareel te houden
Zo begreep ik het tenminste
Dat moet toch wel een apart gevoel geven, als monteur effe met je speedboor door een peperdure prototypekuip
Het is toch voor de zijwind? zodat de motor dar minder last van heeft. Het lijkt me dat het de aeordynamica behoorlijk verstoord en andere teams doen het niet.
totale dominantie van THE DOCTOR
en stoner wat kan ik daar nog voor positief over zeggen. beetje laatste kwartier chillen dat kan echt niet!!!! moet ik niet doen op mijn werk want dan krijg ik toch op mijn donder !!! ook al ben ik ziek
Het is toch voor de zijwind? zodat de motor dar minder last van heeft. Het lijkt me dat het de aeordynamica behoorlijk verstoord en andere teams doen het niet.
Volgensmij is gaten in de kuip boren om die reden al zou oud als de weg naar Rome...Is het niet zo dat Katoh daar mee begon op Philip island, enkele jaren terug? Toen die voor Gresini reed in de 250cc.
Is het niet zo dat Katoh daar mee begon op Philip island, enkele jaren terug? Toen die voor Gresini reed in de 250cc.