MotoGP: TT Assen

Wie gaat er winnen?

  • Rossi

    Stemmen: 49 50,5%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 7,2%
  • Stoner

    Stemmen: 27 27,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 1 1,0%
  • Edwards

    Stemmen: 3 3,1%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 2,1%
  • Toseland

    Stemmen: 3 3,1%
  • Hopkins

    Stemmen: 2 2,1%
  • Spies :+

    Stemmen: 2 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Waarop baseer je dat?

Ik dacht zo iets te horen zo nu en dan. wij zaten in het nieuwe gedeelte op komend rechte stuk.
Ik dacht zo nu en dan te horen dat die soms niet helemaal goed schakelde.
Maar als z,n schakel pookje was afgebroken verklaart dat het een en ander.
 
Ik dacht zo iets te horen zo nu en dan. wij zaten in het nieuwe gedeelte op komend rechte stuk.
Ik dacht zo nu en dan te horen dat die soms niet helemaal goed schakelde.
Maar als z,n schakel pookje was afgebroken verklaart dat het een en ander.

Het viel me wel op dat hij enorme backfires had, bedoel je dat? Misschien had dat er idd iets mee te maken, kan me voorstellen dat je iets minder secuur schakelt met zo'n stompje en dan misschien iets later het gas erop gooit.
Hulde! *O* *O*
 
Het viel me wel op dat hij enorme backfires had, bedoel je dat? Misschien had dat er idd iets mee te maken, kan me voorstellen dat je iets minder secuur schakelt met zo'n stompje en dan misschien iets later het gas erop gooit.
Hulde! *O* *O*

Nee ik bedoel dat het klonk alsof die soms moeite had om hem op te schakelen.
Dat die hem er niet in kreeg en dus nog meer toeren draaide.
Niet dat dat verkeert klonk ;)
 
Vond het schandalig zoveel controle op n371 en lees wat ze daar gepakt hebben op
index politie berichten

En de stuntrijders op de n 371 en de a28 ,laten ons motor rijders ook eens uitleven zie foto's
van www.omroepmeppel.nl

En op racesport staan ook foto's van de terugtocht dit zijn brave foto's
 
Zat op de TT-World tribune en hoorde de commentator zeggen dat de Zwisterse gridgirl zich onsterfelijk had gemaakt tijdens de opstelling.

Liet ze een Akra verdwijnen ofzo? :X
 
Hugo van de Berg eerste puntje !!! Super gaaf voor em.
Ben hier nieuw op het forum en heb een filmpje gemaakt van de kwalificatie vrijdag op TT circuit Assen. Het filmpje is te vinden onder de volgende link:

 
Moet je dit zien zo heeft Rossi de race uitgereden en er nog 2 ingehaald na een crash:

[afbeelding]

Wist ik ook niet, hij reed evengoed hard. Weliswaar geen stoner tempo, die was weer ouderwets schandalig bezig.

Blijft me verbazen de Duc, het kan blijkbaar loeihard maar een talent als Melandri lukt t niet :N

Conclusie: weg met traction control
 
Wist ik ook niet, hij reed evengoed hard. Weliswaar geen stoner tempo, die was weer ouderwets schandalig bezig.

Blijft me verbazen de Duc, het kan blijkbaar loeihard maar een talent als Melandri lukt t niet :N

Conclusie: weg met traction control

Naar mijn weten was Rossi 'maar' 0.2 sec trager dan Stoner qua rondentijden.
 
Maar hebben jullie dan niet naar de speaker geluisterd je moest de wave doen en juichen want 46 ging de 2 langzaamste rijders van het veld inhalen,wat overigens ook nog gelukt is.
 
Wist ik ook niet, hij reed evengoed hard. Weliswaar geen stoner tempo, die was weer ouderwets schandalig bezig.

Blijft me verbazen de Duc, het kan blijkbaar loeihard maar een talent als Melandri lukt t niet :N

Conclusie: weg met traction control

Er zijn er kennelijk wel meer die het kunnen. Lees maar eens op crash.net wat ene Sete Gibernau voor tijden heeft gereden met de Duc :} 0,5 seconde van het baanrecord op Mugello van ene meneer Stoner. Hij reed een 1:50.5... en Stoners snelste ronde in de wedstrijd 1:50.03 en ja ook Gibernau reed op racebanden. De tijden van Melandri en de klanten Duc's stonden er ook bij...ik dacht 1:51.1... en de klanten Duc's nog iets langzamer. Terughalen dus die vent. Niet mijn rijder ofzo, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd voorin het veld. :Y :Y :Y

Ik heb destijds toch echt genoten van de Gibernau/Rossi strijd :Y
 
Bron: MCN

Italian Marco Melandri will have to wait for his chance to ride Kawasaki’s factory ZX-RR after he was unable to end his Ducati nightmare in time for the German GP.

As reported in yesterday’s MCN, Melandri had tried to get released from his Ducati contract to replace injured John Hopkins in the German and American GP clashes on July 13 and 20 respectively.

But Kawasaki has just confirmed that Melandri won't be riding a ZX-RR in the next two races.

Kawasaki were willing to let the former world 250 champion ride alongside Aussie Anthony West in the next two races, and had cleared the move with Hopkins while he recovers from a broken ankle and tibia he suffered in a massive 175mph crash in Assen.

But Ducati have blocked Melandri’s request to quit just nine races into his two-year Ducati deal, and insist that he continues to ride the GP8 on which has struggled woefully on in 2008.

Factory team boss Livio Suppo told MCN last weekend in Assen that Melandri’s situation would be assessed again after the Laguna Seca clash.

Melandri is still likely to split from Ducati after Laguna Seca and he could still end up riding a factory ZX-RR when the summer break ends for the Czech Republic GP in Brno on August 17.

Kawasaki is unlikely to ditch West to make way for Melandri, though it might consider using its test ZX-RR to accommodate Melandri. It is also understood that any deal to race this season will include a permanent deal for 2009.
 
Er zijn er kennelijk wel meer die het kunnen. Lees maar eens op crash.net wat ene Sete Gibernau voor tijden heeft gereden met de Duc :} 0,5 seconde van het baanrecord op Mugello van ene meneer Stoner. Hij reed een 1:50.5... en Stoners snelste ronde in de wedstrijd 1:50.03 en ja ook Gibernau reed op racebanden. De tijden van Melandri en de klanten Duc's stonden er ook bij...ik dacht 1:51.1... en de klanten Duc's nog iets langzamer. Terughalen dus die vent. Niet mijn rijder ofzo, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd voorin het veld. :Y :Y :Y

Ik heb destijds toch echt genoten van de Gibernau/Rossi strijd :Y

Jep, ik vervloekte die vent altijd, ging ook uit mn bol toen Rossi op (ik geloof) Jerez
Gibbie naast de baan dreef, en ik schold ook toen Sete won van Vale...

Maaaaar, als ik zie hoe hard hij nu al aan het rondsturen is zou ik het echt super
vinden als ze Gibernau weer terug in dienst nemen!
 
Een foto van hopkins een dag eerder
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan