MotoGP van Catalunya

Hoe gaat Bo het doen!?

  • Dapper maar puntloos

    Stemmen: 15 42,9%
  • Top 15, missie geslaagd

    Stemmen: 13 37,1%
  • Top 10, heerlijke prestatie

    Stemmen: 5 14,3%
  • Top 5, dreams can come true

    Stemmen: 1 2,9%
  • Bad Bo for Podium! *O*

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
En dan moet de IOM TT nog beginnen.... Hopelijk gaat het daar wel een keer goed.
 
RIP Luis Salom. '( zal moto3 titelgevecht met Vinales en Rins niet snel vergeten, op dat moment vond ik hem de sterkste van de drie.
 
Hier is de crash te zien. Op hoge snelheid onderuit. Motor vliegt in de banden. Daarna vliegt hij tegen de motor en banden.

 
Dat snap ik dus niet......waarom gaan ze nu ineens de F1 chicane gebruiken.
Is die bocht dan nu ineens zwaar onveilig?

Ik wil niet vervelend zijn ofzo maar ongelukken kunnen in elke bocht gebeuren.
Nu er toevallig een zwaar ongeluk gebeurt gelijk de layout van het circuit omgooien vind ik een beetje overdreven. Als daar nou elk jaar zware ongelukken zijn kan ik het begrijpen maar volgens mij is dat ook niet het geval.
 
Dat snap ik dus niet......waarom gaan ze nu ineens de F1 chicane gebruiken.
Is die bocht dan nu ineens zwaar onveilig?

Ik wil niet vervelend zijn ofzo maar ongelukken kunnen in elke bocht gebeuren.
Nu er toevallig een zwaar ongeluk gebeurt gelijk de layout van het circuit omgooien vind ik een beetje overdreven. Als daar nou elk jaar zware ongelukken zijn kan ik het begrijpen maar volgens mij is dat ook niet het geval.
:^
 
Dat snap ik dus niet......waarom gaan ze nu ineens de F1 chicane gebruiken.
Is die bocht dan nu ineens zwaar onveilig?

Ik wil niet vervelend zijn ofzo maar ongelukken kunnen in elke bocht gebeuren.
Nu er toevallig een zwaar ongeluk gebeurt gelijk de layout van het circuit omgooien vind ik een beetje overdreven. Als daar nou elk jaar zware ongelukken zijn kan ik het begrijpen maar volgens mij is dat ook niet het geval.

De Tamburello is ook verneukt na het ongeval van Ayrton Senna. De snelle bocht zelf was destijds het probleem niet. Maar puur het ontbreken van banden. Echter bij het ongeluk van Salom stonden er blijkbaar wel kussens. Maar ook dat is dus niet voldoende. Bij Senna was dit wel een redding geweest.
 
Als er morgen weer iemand in die muur was geknald was er gezegd dat er iets had moeten gebeuren....

RIP Luis '( '(
 
Beetje kromme zin, maar je snapt wat ik bedoel.

Ik weet niet of dit de juiste keuze is van RD maar ze moeten iets....
 
Terug
Bovenaan Onderaan