MotoGP van Jerez (Spanje)

Wie wint de MotoGP van Jerez

  • Valentino Rossi

    Stemmen: 26 39,4%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 14 21,2%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 7 10,6%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 9 13,6%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 3 4,5%
  • Marco Melandri

    Stemmen: 3 4,5%
  • James Toseland

    Stemmen: 2 3,0%
  • Colin Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • John Hopkins

    Stemmen: 1 1,5%
  • Loris Capirossi

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    66
K geef Lorenzo en Dovizioso toch best een redelijke kans
maargoed zoals 2 posts hierboven ik zie t zondag wel
t kan maarzo dat Rossi een verrassing heeft
 
Vale 1, Jorge 2, Dani 3, Casey 4. We shell see. Ik hoop op een denderende wedstrijd, zoals begonnen in Qatar, ook daarmee eindigen, 5 man knallen om podiaplekken!
 
ik verwacht dat het zal gaan tussen stoner en lorenzo, misschien dat pedrosa en dovi ook kan meedoen, van rossi verwacht ik eerlijk gezegd niet dat ie voor de winst kan rijden.
 
Ik hoop dat de temperatuur nog wat omhoog gaat in Spanje.
Voor morgen zie ik een temperatuur van 16 graden.
En met die wat lage temparatuur konden de banden van Rossi toch niet zo goed overweg.
Of hij heeft niet de juiste keuze gemaakt in Qatar? ;(
Ik hoop op een hevig gevecht van het begin tot het einde. :)
Maar ik denk dat de Duc samen met Stoner er weer van door gaan met de winst. '(
Verder hoop ik dat Lorenzo en Dovizioso zich weer in de strijd kunnen mengen. *D
 
Ik hoop dat de temperatuur nog wat omhoog gaat in Spanje.
Voor morgen zie ik een temperatuur van 16 graden.
En met die wat lage temparatuur konden de banden van Rossi toch niet zo goed overweg.
Of hij heeft niet de juiste keuze gemaakt in Qatar? ;(
Ik hoop op een hevig gevecht van het begin tot het einde. :)
Maar ik denk dat de Duc samen met Stoner er weer van door gaan met de winst. '(
Verder hoop ik dat Lorenzo en Dovizioso zich weer in de strijd kunnen mengen. *D

Stoner had er in de race geen last van. Zwakte van rossi?

Waarschijnlijk wordt het poleverhaal wel weer een michelin aangelegenheid, maar de wedstrijd voor bridgestone
 
Laatst bewerkt:
Jerez was één van de vier circuits waar Casey Stoner niet op het podium wist te komen, vorig jaar. Anderzijds, in Februari mocht hij de felbegeerde BMW mee naar huis nemen, na het winnen van de IRTA-test op hetzelfde circuit.

Ik denk dat we tijdens de race zelf pas uitsluitsel zullen hebben. Iedereen wil en zal er vol voor gaan, en dat is maar goed ook! :)
 
Laatst bewerkt:
ik hoop eerlijk gezegt op Dani weer eens:P
zal spannend worden tussen Stoner, Pedrosa, Rossi, Lorenzo denk ik zo.

tog wel grappig, vorige race mocht niemand over Hayden praten dat ie niet goed bezig is, en nu heb ik in het hele topic de naam Hayden nog niet gehoord;)
denk niet dat we hem helemaal mogen afschrijven maar ik zie hem gewoon net buiten de top 5 eindigen op een enkele uitschieter na.

GO Dani:)
 
tog wel grappig, vorige race mocht niemand over Hayden praten dat ie niet goed bezig is, en nu heb ik in het hele topic de naam Hayden nog niet gehoord;)
denk niet dat we hem helemaal mogen afschrijven maar ik zie hem gewoon net buiten de top 5 eindigen op een enkele uitschieter na.
Er waren zelfs geruchten dat Andrea Dovisiozo het plekje van Nicky Hayden bij HRC Repsol Honda gaat overnemen in 2009, als het contract van Hayden bij HRC afloopt.
Deze geruchten werden echter door Team Scott ontkend.

Ik hoop dat Hayden dit jaar nog is wat van zich laat zien. Zeker na z'n woedeuitbarsting in Estoril 2006, heeft hij hier thuis naam gemaakt. Elke keer als een coureur valt, en boos wordt is het hier: '' Kijk, hij doet een Hayden! ''. _O-

Vrijdagmiddag worden de trainingen van de 250cc- en de MotoGP live uitgezonden op Eurosport. Nog maar een paar dagen! *O*
 
rossi fan zeker? _O- :W

Ik ben inderdaad een Rossi fan en dat hoef ik niet onder stoelen of banken te steken nee :)

Maar ik zie dat je een geweldig tegenargument geeft en totaal niet ingaat op de inhoudelijk post die ik er neerzet.

Dus nogmaals, Rossi komt als 2de BS man over de finish en dat is zwak volgens jou woorden, wat is de rest dan van het veld die op BS rijdt en op P9 en verder naar achteren staat?

Misschien kan ik het duidelijk maken met een plaatje voor je............

UitslagQ.jpg
 
Hopkins kampt nog steeds met blessure

John Hopkins is nog altijd niet volledig hersteld van de liesblessure, die hij heeft opgelopen bij een crash in de wintertests. Toch verschijnt de Amerikaan komend weekend gewoon weer aan de start, voor de Grand Prix van Spanje.

"Het spiertje dat is gescheurd, is nog altijd niet volledig genezen. Maar het gaat verder wel prima. Ik heb de afgelopen dagen hard getraind", vertelde de rijder van Kawasaki. "We hebben onlangs een paar MRI-scans laten maken en daarop is duidelijk te zien dat ik nog steeds geblesseerd ben. Ondanks dit spierprobleem voel ik me echt honderd procent gereed voor de volgende race. Ik hoop dat ik komend weekeinde hoger kan eindigen dan in Qatar (waar Hopkins zevende werd, red.)."

http://moto.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/03/25/hopkins-kampt-nog-steeds-met-blessure/
 
Ik vond alles best als stoner maar niet wint. :P

Laten we de competitie een beetje spannend houden.
 
Ik ben inderdaad een Rossi fan en dat hoef ik niet onder stoelen of banken te steken nee :)

Maar ik zie dat je een geweldig tegenargument geeft en totaal niet ingaat op de inhoudelijk post die ik er neerzet.

Dus nogmaals, Rossi komt als 2de BS man over de finish en dat is zwak volgens jou woorden, wat is de rest dan van het veld die op BS rijdt en op P9 en verder naar achteren staat?

Misschien kan ik het duidelijk maken met een plaatje voor je............

[afbeelding]

je moet je eigen plaatje eerst eens beter lezen,capirossi staat op P8 en niet op P9 :+
 
Ik ben inderdaad een Rossi fan en dat hoef ik niet onder stoelen of banken te steken nee :)

Maar ik zie dat je een geweldig tegenargument geeft en totaal niet ingaat op de inhoudelijk post die ik er neerzet.

Dus nogmaals, Rossi komt als 2de BS man over de finish en dat is zwak volgens jou woorden, wat is de rest dan van het veld die op BS rijdt en op P9 en verder naar achteren staat?

Misschien kan ik het duidelijk maken met een plaatje voor je............
[afbeelding]

was als grapje bedoeld op de post die ik weer gequote had. Dus nog even een keertje teruglezen........verder sluit ik mij aan bij Quickshifter.


Valt me wel op dat jullie gespannen staan als een dodelijke muizenval met een stukje kaas.


:Z :Z
 
Laatst bewerkt:
Het zou leuk zijn als de snelste wint. Maar dan wél na een gevecht. Liefst de hele race veel wisselingen in de kop zoals de 125/250 vaak hebben.

Leuk gevecht tussen Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa en Vermeulen zou wel leuk zijn.
 
Het zou leuk zijn als de snelste wint. Maar dan wél na een gevecht. Liefst de hele race veel wisselingen in de kop zoals de 125/250 vaak hebben.

Leuk gevecht tussen Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa en Vermeulen zou wel leuk zijn.
Als er dan toch een suzuki mee moet doen om de strijd om de kop, hoop ik liever op Loris Capirossi. :)

Overigens is het best interessant te weten dat als Rossi níet weet te winnen zondag in Jerez, de langste reeks van niet-gewonnen wedstrijden is ingegaan voor Valentino Rossi sínds Donington 2000.

Op Racesport.nl staat trouwens een fout. Hier wordt namelijk gezegt dat er maar twee Bridgestonemannen in de top tien finishten te Qatar, terwijl Loris Capirossi (een Bridgestoneman) op de achtste plek binnenkwam.
 
Laatst bewerkt:
Als er dan toch een suzuki mee moet doen om de strijd om de kop, hoop ik liever op Loris Capirossi. :)

Overigens is het best interessant te weten dat als Rossi níet weet te winnen zondag in Jerez, de langste reeks van niet-gewonnen wedstrijden is ingegaan voor Valentino Rossi sínds Donington 2000.

En jij werkt zeker bij het Centraal Bureau voor de Statistiek... :+

*Grin...*
Wanneer was de laatste race die Rossi gewonnen heeft vorig jaar dan? En ik vind dat blauwe pak en motor écht niet passen bij Capirex. Op de eoa manier klopt het gewoon niet bij 'm.

Kijk maar:
08_b.jpg

of:
lorisCapirossiProfile3.jpg


Dat rood past gewoon beter bij hem. Vind ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan