MotoGP van Portugal (Estoril)

Winnaar MotoGP van Estoril

  • Valentino Rossi

    Stemmen: 25 56,8%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 2 4,5%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 6 13,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 3 6,8%
  • Andrea Dovisiozo

    Stemmen: 1 2,3%
  • James Toseland

    Stemmen: 3 6,8%
  • Loris Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Colin Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • John Hopkins

    Stemmen: 1 2,3%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 3 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Lorenzo op pole :)
Die maakt het Rossi nog knap moeilijk dit seizoen!!

De ducs vallen weer heel erg tegen , dat snap je toch niet van een kampioensfiets
 
Lorenzo op pole :)
Die maakt het Rossi nog knap moeilijk dit seizoen!!

De ducs vallen weer heel erg tegen , dat snap je toch niet van een kampioensfiets

Dat zou je denken idd... Ze komen gewoon niet tot hun recht. Behalve bij Stoner, alhoewel de laatste twee races ook niet echt...

Heb ik die vd Goorbergh op €sport toch nog iets horen zeggen dta ik dahct van, nou misschien hebje daar een punt. Ik citeer: "Ducati heeft een beetje te lang stil heeft gezeten qua ontwikkeling. Zo van we zijn kampioen, onstpannen..."

Nou ja, we zullen het zien morgen... Iig Yamaha op de eerste rij, met Honda erussen in
 
Maar hopen dat we morgen eens een spannend gevecht krijgen om de nr 1 positie.

Het beloofd wat moois te worden :)

edit: Iemand een idee of van den Berg in de 125 een probleem had?
Vind het wel erg vreemd dat hij zoveel langzamer is dan zijn teamgenoten :?
 
Laatst bewerkt:
Rossi doet toch iets wel heel erg goed als je naar de banden kijkt.. enige bridgestone die er een beetje bij zit... hoop dat 't spannender wordt dan vorige race.. (niet dat dat saai was.. maar toch.. iets meer spanning aan de kop, zou leuk zijn.. )
 
Ik citeer: "Ducati heeft een beetje te lang stil heeft gezeten qua ontwikkeling. Zo van we zijn kampioen, onstpannen..."
De tegenstand zal niet stilzitten, en wil de zaak weer inhalen. Dan loopt je als regerend kampioensmerk een achterstand op.

Ik begin meer en meer te geloven in een soort van superpolefenomeen in de MotoGP, net als dat we dat zien bij de Superbike's. Het was in de 125 namelijk nog een beste klapper tussen Di Meglio en Maestro. Als je een superpole inschakeld heb je dat gedonder niet.

Ik heb zin in morgen, en vermoed zo maar dat we drie superraces tegemoet gaan zien! *O*
 
Laatst bewerkt:
Netjes van Lorenzo, toch weer een pole. 3 uit 3 :}

Wat betreft de uitslag morgen denk ik toch echt dat het iets anders zal zijn dan de startopstelling.

1. Rossi
2. Pedrosa
3. Lorenzo

4, 5, en 6 zullen gaan tussen Toseland, Edwards, Dovizioso en Hayden.

Ben zeer benieuwd, wordt een leuke race.
 
Denk toch dat Pedrosa er morgen weer met de overwinning vandoor gaat. Hoop dat Stoner op de Duc nog iets naar voren kan komen en toch nog de nodige punten binnen gaat halen.
 
Stoner doet volgende keer wel weer vooraan mee als ze in china rijden.
Dan kan hij iedereen weer inhalen op het rechte stuk. Daar is power weer belangrijk.
Op dit circuit moet je kunnen sturen en daar is de ducati schijnbaar niet voor gemaakt. :+
 
Die lorenzo is wel vrienden aan het maken daar op de paddock.
Nu zat ie weer met stoner te zeuren op de baan.
Gisteren een vingertje naar hopkins.
 
En wat is dat nu met dat linkerbeen telkens ff los.
Is dat nu om sneller in te kunnen sturen of om de spanning ff van het been af te halen?
 
Waar zijn die mensen nou die zeggen dat Rossi te oud is hahahahah _O-

En Stoner is toch zoveel beter dan Rossi? ahahahahah

:W
 
En wat is dat nu met dat linkerbeen telkens ff los.
Is dat nu om sneller in te kunnen sturen of om de spanning ff van het been af te halen?


Ik heb me weleens laten vertellen dat dat is om 'te helpen' met insturen... Maar zou je denken dat het rechts en links gebeurd... Maar volgens mij zie ik het ook vaker links dan rechts...
 
Die lorenzo is wel vrienden aan het maken daar op de paddock.
Nu zat ie weer met stoner te zeuren op de baan.
Gisteren een vingertje naar hopkins.

En Hopkins heeft 'het jonkie' daarna ff wat duidelijk gemaakt... Hij tikte 'm namelijk ff op z'n helm...
 
Ik heb me weleens laten vertellen dat dat is om 'te helpen' met insturen... Maar zou je denken dat het rechts en links gebeurd... Maar volgens mij zie ik het ook vaker links dan rechts...

Misschien vaker een linkerbocht dan een rechter ;)

Pedrosa doet toch ook wel weer goede zaken :Y
Eens kijken of hij de yammies weer kan pakken morgen *D
 
Netjes van Lorenzo, toch weer een pole. 3 uit 3 :}

Wat betreft de uitslag morgen denk ik toch echt dat het iets anders zal zijn dan de startopstelling.

1. Rossi
2. Pedrosa
3. Lorenzo

4, 5, en 6 zullen gaan tussen Toseland, Edwards, Dovizioso en Hayden.

Ben zeer benieuwd, wordt een leuke race.

Ja dat denk ik ook.
 
Waar zijn die mensen nou die zeggen dat Rossi te oud is hahahahah _O-

En Stoner is toch zoveel beter dan Rossi? ahahahahah

:W

Stoner is absoluut een hele goede coureur!

Rossi is idd niet oud en geen veteraan, en absoluut nog steeds de allerbeste rijder van het hele veld! Dat is gewoon een feit.
 
Ik heb me weleens laten vertellen dat dat is om 'te helpen' met insturen... Maar zou je denken dat het rechts en links gebeurd... Maar volgens mij zie ik het ook vaker links dan rechts...


Ik heb het alleen nog maar linksom gezien....tenminste wat ik zo terug kan halen.
Ik zie het wel steeds meer coureurs doen.
Rossi deed het in de kwalificatie 1x wel heel extreem.

Ik zal het zo wel even uitproberen op een opritje van de snelweg :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan