MotoGP van Portugal (Estoril)

Winnaar MotoGP van Estoril

  • Valentino Rossi

    Stemmen: 25 56,8%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 2 4,5%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 6 13,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 3 6,8%
  • Andrea Dovisiozo

    Stemmen: 1 2,3%
  • James Toseland

    Stemmen: 3 6,8%
  • Loris Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Colin Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • John Hopkins

    Stemmen: 1 2,3%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 3 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Waar zijn die mensen nou die zeggen dat Rossi te oud is hahahahah _O-

En Stoner is toch zoveel beter dan Rossi? ahahahahah

:W


rustig rustig rustig :P
het is nog maar een kwalificatie.

vorige race reed hij ook niet vooraan mee, maar tijdens de test de dag er na was hij bijna een seconde sneller. Misschien vinden ze wel weer wat snelheid bij ducati vandaag in de warmup.
 
Laatst bewerkt:
Misschien vaker een linkerbocht dan een rechter ;)

Pedrosa doet toch ook wel weer goede zaken :Y
Eens kijken of hij de yammies weer kan pakken morgen *D


de meeste circuits zijn toch rechtsom?


Pedrosa rijd echt super strak :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het alleen nog maar linksom gezien....tenminste wat ik zo terug kan halen.
Ik zie het wel steeds meer coureurs doen.
Rossi deed het in de kwalificatie 1x wel heel extreem.

Ik zal het zo wel even uitproberen op een opritje van de snelweg :P

Zag het vorige week in de Superbikes ook Bayliss doen... Het viel me eerder ook al op bij Pedrosa ook... En idd Rossi. In de qualify leek het idd wel of ie probeerde bij te remmen met z'n voet....

Als jij het nou ff probeert... Dan wacht ik ff af, ok? ;) :+
 
valencia is iig linksom.
Ik zou zo ff niet weten of de meeste rechtsom zijn :?


Volgens mij is het een beetje om het even... Estoril is weer rechtsom en Assen geloof ik ook... Laguna Seca is weer linksom en Maleisië weer rechtsom...
 
Zat net nog even dat filmpje te bekijken, en luisteren, van die Kawa met het 'screamer' blok... Maareh gaan ze die vanmiddag ook inzetten? Ik heb ze tijdens de kwalificaties óf niet gezien óf niet gehoord... :?
Klinkt wel lekker iig... :Y
 
Hopelijk onstaat een mooie groep svp geen haas die wegkomt en wegblijft :P . Stoner heeft het niet. Mocht zijn set up in orde zijn dat komt ie goed naar voren zo niet dan is meneer errug down slechte karacter trek voor een wereldkampioen. maakt schop bewegingen en zo.. :r . Ik heb veel meer respect voor de rookies Dovi is goed bezig kan een race mooi indelen :Y , Toseland doet het ook heel goed,Lorenzo...kweet niet :X het manneke heeft een dikke nek :r maar rijden kan ie. Prognose? 1) Lorenzo (gezien zijn prestatie in de training ronde na ronde in de 37-er ongeloofelijk :Y. 2) Rossie (op ervaring en tactisch vermogen :} . 3) het ijskonijn wat ook nog praten kan Pedrosa :Y.
Als het maar spektakel wordt da's het belangrijkste. Daarvoor moet je eigenlijk Superbikes kijken ... :W :W *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf nog steeds bij mijn standpunt van afgelopen woensdag.
Ik hoop Rossi,
Maar hij komt meestal net iets te langzaam op gang, Pedrosa daarentegen net als vaak vorig jaar en dit jaar elke keer kan meteen uit de startblokken torenhoge rondetijden neerzetten.
Ben dan ook bang als hem dat vandaag weer lukt dat ie "los"is
Voor beide geld het zijn echte wedstrijdrijders en tja de uitslag van de training gezien hebben de BS het echt moeilijk en Rossi zou daar weleens hinder van kunnen ondervinden.
Vind hem echt met kop en schouders de beste coureur van het veld vorig jaar op de mindere michelin steeds de beste michelin rijder nu hetzelfde met BS respect voor die man.
Lorenzo tja ik hoop dat ie zich vast bijt in Pedrosa en het spreekwoordelijke 2 honden vechten om ........ en Rossi gaat ermee heen :) maar gezien zijn 1,37 run als enige stuk of 8 ronden erin zeker iemand voor de overwinning.

Hayden word 4e daarchter zal Edwards wel meerijden maar voor hoe lang hij heeft mij in z'n Motogp carriere nog niet echt weten te boeien tijdens de wedstrijd hoewel ik hem een van de mooiste persoonlijkheden binnen het veld vind.
Ik hoop nog op een opleving van Hopper,Capirex
En Stoner mag ook wel wat vinden hoe hij die Ducati de sporen geeft briljant om te zien.
En tja ben toch bang dat het weer een BS vs michelin seizoen gaat worden alleen nu zijn de rollen omgedraaid.
 
in jerez reed lorenzo in de training ook veel snelle rondes achter elkaar maar kon ie het niet volhouden in de race, ben benieuwd wat ie vandaag gaat doen.

Dat linker voetje doen ze niet rechts omdat daar de achterrem zit ;)
 
damnnnnn itt!!! dan is stonert meestal wel sterk en vermeulen! :S ik hoop echt dat rossi mee komt

hoop wel dat het droger wordt bij de race
 
momenteel warming up op motogp.com

tendens voor vandaag is veel regenkans

als het regent kunnen pedrosa en lorenzo al beter in de box blijven, die gaan nu echt voor geen meter
 
Laatst bewerkt:
Maar Lorenzo moet gewoon tijdens de race een klein probleempje hebben gehad in Jerez lijkt me sterk dat hij tijdens de race ineens niet meer aan de tijden kon komen die hij aan de dag legde.
Denk dat bevriende monteurs van Rossi in het Lorenzo team stiekem de achterrem lieten aanlopen Muahahahahaaa :)

Met dat voetje is Rossi mee begonnen vroegah btw in motogp nu doen steeds meer mensen het.
En @BoyB de screamer van kawa wordt voorlopig nog niet ingezet. we zullen het nog steeds moeten doen met de Ducati als enigste screamer in het veld die waarschijnlijk steeds meer richting big-bang (duc noemt het dan Twin pulse) worden getuned omdat de meeste coureurs er niet mee overweg kunnen.Vorig jaar zijn ze eral mee begonnen op aandringen van Capirex.
Denk dat ze bij Kawa zich ook nog weleens achter de oren krabben gezien de resultaten van Duc dit jaar.Maar als er iemand een screamer kan besturen is Hopper een van de weinige die dat naast Stoner kan.
 
Bij regen doen de BS het veel beter zagen we ook al aan de eerste vrije training zou mooi zijn hoewel ik niet een regen race liefhebber ben.
 
Als het maar niet droogbegint en tijdens de wedstrijd gaat regenen dat haat ik
Net als een natte race beginnen terwijl de baan opdroogd en keuzes gemaakt moeten worden of doorrijden of binnen komen voor slicks
 
het begint wel al wat warmer te worden in estorial.. maar dan nog kan ik niet zien of het daar regent of hoe de baan er bij ligt
 
in jerez reed lorenzo in de training ook veel snelle rondes achter elkaar maar kon ie het niet volhouden in de race, ben benieuwd wat ie vandaag gaat doen.

Dat linker voetje doen ze niet rechts omdat daar de achterrem zit ;)


Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg.... |(

Maar goed, de Warming Up is begonnen... Enneh Casey Stoner kijkt niet zo zeker uit z'n oogjes... Hmm... met de BS in de regen wel... We gaan het zien in de race strx...

@ Shoto: tenks... ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat het makkelijk is om in de regen weg te rijden?
Of uberhaubt met de Ducati snel rond tegaan.
Maar anyway met regen Rossi 100% dat hij wint.
En meer mensen op Bs die vooraan zulllen mengen om de strijd vooral Stoner en Vermeulen.
 
Voor hem wel ja, in het droge was ie helemaal nergens. Alleen de 1e training en toen was het nat. Hoop op een kurkdroge wedstrijd :)
 
Denk je dat het makkelijk is om in de regen weg te rijden?
Of uberhaubt met de Ducati snel rond tegaan.
Maar anyway met regen Rossi 100% dat hij wint.
En meer mensen op Bs die vooraan zulllen mengen om de strijd vooral Stoner en Vermeulen.

waarom 100% dat rossi wint? (hope so)
 
Terug
Bovenaan Onderaan