• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

MotoGP van Shanghai

Wie wint de MotoGP van Shanghai

• Valentino Rossi

Stemmen: 25 44,6%
  • Dani Pedrosa

Stemmen: 6 10,7%
  • Jorge Lorenzo

Stemmen: 4 7,1%
  • Casey Stoner

Stemmen: 8 14,3%
  • Andrea Dovisiozo

Stemmen: 1 1,8%
  • Collin Edwards

Stemmen: 2 3,6%
  • James Toseland

Stemmen: 8 14,3%
  • John Hopkins

• Loris Capirossi

• Chris Vermeulen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    56
tsja is het wel zo geweldig. pedrosa is ook es met een gebroken botje in z,n been opgestapt. De crasch van nakano dat z,n achterband klapte die klap was wel eff wat harder.En wat te denken van capirossi een jaar of 3 terug ribben kapot gaatje in z,n
long en toch gewoon opstappen en rijden die mannen zijn allemaal erg hard en taai.
Ik vind dat die lorenzo wel erg over gewaardeerd word neemt niet weg dat hij het erg goed doet in z,n debuut jaar. Maar dat deden rossi en pedrossa max en noem er nog maar een paar op ook.
Ik zeg die tc en dat soort rommel van die fietsen af en dan wil ik het nog wel is zien .

:^

ik meen mij te herinneren dat pedrosa ook eens met een gebroken enlel(of2) heeft gereden.
maar hoe die dan gestart is,dat kan ik niet meer zeggen.
iemand hier nog beeldmateriaal van?

Geen beeldmateriaal, maar ik weet het nog heel goed :P

Hij moest toen blokjes hout hebben omdat ie anders omdonderde met RCV en al _O-

Vind het wel "knap" van Lorezo dat ie rijdt, vindt hem alleen niet 100% capabel om mee te doen :N Wat gebeurd er nou als ie valt en op een gevaarlijke plek terecht komt? Hoe gaat ie voor z'n leven rennen dan? :?

Geen beeldmateriaal, maar ik weet het nog heel goed :P

Hij moest toen blokjes hout hebben omdat ie anders omdonderde met RCV en al _O-

is hij zo gestart dan met die blokjes hout?dat kan toch niet?

Wat gebeurd er nou als ie valt en op een gevaarlijke plek terecht komt? Hoe gaat ie voor z'n leven rennen dan? :?
Óf hij loopt op z´n handen naar een veilig stuk, óf hij drinkt voldoende Red Bull. Dat geeft immers vleugels. :+

Heb ook nog eff gezocht en deze van nakano is wel eff heftiger vint ik dan die van
die lolie vreter

deze is de crash van capi op barcelona
was ook een heele heftige hoor

en dit vont ik persoonlijk een van de mooiste
crashes van een beginnent vreselijk arogant ventje _O-

Laatst bewerkt:
...

en dit vont ik persoonlijk een van de mooiste
crashes van een beginnent vreselijk arogant ventje _O-

Ik vind Lorenzo toch 10 keer arroganter dan Pedrosa hoor. Dat pedrosa weinig lacht tot daar aan toe. Maar dat gedrag van Lorenzo als hij niet op de motor zit... :r

Ik vind Lorenzo toch 10 keer arroganter dan Pedrosa hoor. Dat pedrosa weinig lacht tot daar aan toe. Maar dat gedrag van Lorenzo als hij niet op de motor zit... :r
Enkel omdat hij een vlag plant nadat hij een race heeft gewonnen? :?

Het is ook niet mijn favoriete coureur, maar krijg wel steeds meer bewondering voor hem :Y

Enkel omdat hij een vlag plant nadat hij een race heeft gewonnen? :?

Zijn doen en laten over het algemeen. Dat van die vlag planten is maar het topje van de ijsberg. Nooit gekeken hoe hij na al zijn races doet? Dan bedoel ik niet alleen GP. En dan heb ik het nog niet eens over zijn r*tk*p, zie nog liever die Chupa Chups helm dan. B|

Rijden kan hij wel. Maar dat kunnen er meer in de GP. Dus zo bijzonder moet hij zichzelf niet vinden.

En dan niet te vergeten dat scherm in de paddock tussen Rossi en hem. Sjonge jonge, zo van "ik kan het wel alleen af en ik hoef niks van Rossi te weten". :r

Dan zit je notabene in een team ook nog.

Een post waar de frustratie vanaf springt! ;)

Zijn doen en laten over het algemeen. Dat van die vlag planten is maar het topje van de ijsberg. Nooit gekeken hoe hij na al zijn races doet? Dan bedoel ik niet alleen GP.
En Rossi heeft dat niet, als hij met zijn eigen gele vlag rondrijdt?! :? Of er nu Rossifumi of Lorenzo's land opstaat maakt niet uit, ze rijden allebei rond met een vlag. Dat Lorenzo die elke keer plant in de grindbak, en er ineens een dubbelganger opduikt hoort bij zijn act. Net zoals Rossi vorig jaar Jerez een strike maakte met een geïmproviseerde bowlingbal. Alsof hij een strike richting de concurrentie maakte... Mag je zulke grappen en grollen alleen bezigen als je 7x wereldkampioen bent geworden dan?

Dit soort grappen en grollen kan ik heel erg waarderen. Geen enkele andere MotoGP-coureur op Rossi en Lorenzo na, maken dergelijke grappen en grollen. Wat nu als Rossi stopt over een X-aantal jaar? Wordt een saaie boel dan...

Rijden kan hij wel. Maar dat kunnen er meer in de GP. Dus zo bijzonder moet hij zichzelf niet vinden.
Hij heeft wel iets van doorgeschotene ja, hij loopt niet voor niets bij een psychiater.

En dan niet te vergeten dat scherm in de paddock tussen Rossi en hem. Sjonge jonge, zo van "ik kan het wel alleen af en ik hoef niks van Rossi te weten". :r
Dat scherm heeft noch Lorenzo noch Rossi daar geplaatst. Dit komt omdat ze beiden een andere bandenboer hebben, zo ik me heb laten vertellen tijdens de GP van Qatar.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat stoner gaat winnen (hij is weer redelijk op dreef!) zo niet: rossi.

Een post waar de frustratie vanaf springt! ;)En Rossi heeft dat niet, als hij met zijn eigen gele vlag rondrijdt?! :? Of er nu Rossifumi of Lorenzo's land opstaat maakt niet uit, ze rijden allebei rond met een vlag. Dat Lorenzo die elke keer plant in de grindbak, en er ineens een dubbelganger opduikt hoort bij zijn act. Net zoals Rossi vorig jaar Jerez een strike maakte met een geïmproviseerde bowlingbal. Alsof hij een strike richting de concurrentie maakte... Mag je zulke grappen en grollen alleen bezigen als je 7x wereldkampioen bent geworden dan?

Dit soort grappen en grollen kan ik heel erg waarderen. Geen enkele andere MotoGP-coureur op Rossi en Lorenzo na, maken dergelijke grappen en grollen. Wat nu als Rossi stopt over een X-aantal jaar? Wordt een saaie boel dan...Hij heeft wel iets van doorgeschotene ja, hij loopt niet voor niets bij een psychiater.Dat scherm heeft noch Lorenzo noch Rossi daar geplaatst. Dit komt omdat ze beiden een andere bandenboer hebben, zo ik me heb laten vertellen tijdens de GP van Qatar.

De grappen en grollen worden bedacht met o.a de fanclub uit Tavullia.
Naast een groot deel van de acts van Rossi om het publiek te maken zijn er heel veel acts met een knipoog naar de Italiaanse pers.
Als Italiaan heb je in de pers aldaar goede commentaren, gaat het onverhoopt een aantal malen fout dan ben je een makkelijk doelwit.
De actie vorig jaar met de helm met een hart erop, de act als gevangene vastgeketend aan een zware loden bal en later dat Rossi een sleutel kreeg om zich te ontdoen van de kettingen waren allemaal richting Gazetto Dello Sport.
Rossi was vooral in de 125 en 250cc als een clown bezig, maar Rossi kwam niet arrogant over en nog steeds niet.
Je zou voor de gein eens moeten kijken wat er zoal gezegd word over Valentino en dan al die acties nog eens weer bekijken.
Van Rossi zijn kant heeft het weinig met arrogantie te maken bij Lorenzo overduidelijk wel.
De act met de dubbelganger of al luchtgitaarspelend vind ik nog wel gaan maar die vlag planten met Lorenzo Land vind ik persoonlijk vrij arrogant overkomen.
Naar het schijnt zijn er een aantal jongens uit de grote klasse die hier al iets over hebben gezegd en dan heb ik het nog niet eens over enkele Nederlandse en Engelse commentatoren.

Je verhaal over Rossifumi gaat veel dieper!
Rossi is/was een grote fan van Norifumi Abe als eerbetoon maakte hij er Rossifumi van.
Valentinik komt van Donald Duck waar een superheld Paperinik heet.
De uitleg over de bijnaam The Doctor staat wel in het boek The yellow giant van Mat Oxley.

Bekijk deze afbeelding maar eens
[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

Laatst bewerkt:
Een post waar de frustratie vanaf springt! ;)En Rossi heeft dat niet, als hij met zijn eigen gele vlag rondrijdt?! :? Of er nu Rossifumi of Lorenzo's land opstaat maakt niet uit, ze rijden allebei rond met een vlag. Dat Lorenzo die elke keer plant in de grindbak, en er ineens een dubbelganger opduikt hoort bij zijn act. Net zoals Rossi vorig jaar Jerez een strike maakte met een geïmproviseerde bowlingbal. Alsof hij een strike richting de concurrentie maakte... Mag je zulke grappen en grollen alleen bezigen als je 7x wereldkampioen bent geworden dan?

Dit soort grappen en grollen kan ik heel erg waarderen. Geen enkele andere MotoGP-coureur op Rossi en Lorenzo na, maken dergelijke grappen en grollen. Wat nu als Rossi stopt over een X-aantal jaar? Wordt een saaie boel dan...Hij heeft wel iets van doorgeschotene ja, hij loopt niet voor niets bij een psychiater.Dat scherm heeft noch Lorenzo noch Rossi daar geplaatst. Dit komt omdat ze beiden een andere bandenboer hebben, zo ik me heb laten vertellen tijdens de GP van Qatar.

Grappig... je kan niet eens meer je mening verkondigen of men denkt dat het frustraties zijn.

Dat ik misschien tot in de puntjes weet te bewoorden waar het mij in scheelt betekent nog niet dat ik dan maar gelijk "gefrustreerd" ben. Dat is een vrij groot woord als je het mij vraagt.

Maar ik heb mijn punt gemaakt. Lorenzo blijft overkomen als een arrogante zak bij mij. De rest daarentegen is gewoon zoals die is. Ik zie beter een boze Pedrosa dan een springende Lorenzo die denkt dat hij voor de 10e keer op jaar wereldkampioen is geworden. Get my point?

En om terug te komen op het feit dat Rossi ook rondrijdt met een vlag etc... of wat voor capriolen doet na het winnen van een race. Zoals je misschien wel weet... (of juist dus niet) Rossi heeft zo zijn charmes waarmee hij het publiek weet te raken. Lorenzo probeert dat in mijn ogen na te doen alleen daar is hij gewoon de man niet voor. Die uitstraling en charmes moet je gewoon hebben. Sommige dingen heb dat. En andere gewoon niet.

Casey Stoner, dat is nou een "natuurlijke" persoonlijkheid. En die zie ik dan ook graag verschijnen op het podium, evenals Pedrosa. Die maken er tenminste geen hele show van. Ze zullen er wel een weggeven, maar met charmes. En niet met een houding van "kijk mij".

Dus ga nou niet denken dat ik gefrustreerd ben. Heb gewoon een kritische kijk op bepaalde dingen/personen.

;)

Lorenzo had op een bepaald moment in Spanje ook niet zo´n beste pers (had onder andere te maken met de slechte relatie met z´n vader). Nu ik een aantal interviews met ´m op tv heb gezien (ik woon in Spanje) vind ´k ´m eigenlijk wel aardig ´normaal´ en zelfs wel sympathiek overkomen. Knotsvol zelfvertrouwen (en uiterst serieus), maar dat mag ook wel; hij heeft al wel het een en ander laten zien.

Een coureur puur alleen op z´n uiterlijk of vanwege z´n gesponserde lollie beoordelen is wat simpel imho. Dat z´n capriolen niet overal en door iedereen gewaardeerd worden is wat anders; dat moet iedereen zelf maar uitmaken. Ik vind het als coureur een absolute topper en ik zie ´m een stuk liever winnen dan Pedrosa.

Laatst bewerkt:
Vroeger kon je de timing direct op het scherm van de computer zien op de site van motogp
Blijkbaar is men wat aan het veranderen geweest.
Waar vroeger nooit om een wachtwoord werd gevraagd wordt dat nu wel gedaan
Echter een test met de combinatie userid/wachtwoord can quest quest werkt ook
Nu net voor de start krijg ik tenminste het overzicht van het startveld

EgbertO

Laatst bewerkt:
Mooi, Rossi wint weer eens, respect voor die Lorenzo met zijn 4de plaats. :}

Melandri :} *O*
ik had nog even de hoop dat ie keesie voor bij zou rijden, maar helaas.

Lorenzo is dus gewoon een aansteller. :+ Als een voetballer lopen kermen en wel gewoon van je motor springen en hem aan willen duwen tijdens de warm-up

Weet ik nog zo net niet of Lorenzo een aansteller is. Als jij platgespoten bent doe je ook dingen die je niet voor mogelijk had gehouden! :+ . De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. :W

Terug
Bovenaan Onderaan