Motor afdingen?

:^ niet doen.


voor dat geld vind je heel veel andere leuke motoren, ga voor een Honda Hawk 650 ofzo, of een CB1 als je per sé een 4 cilinder 400 wilt.

yamaha diversion evt de naked versie ook leuk.

het barst van de leuke motortjes, ik snap wel dat je enthiousast bent het is allemaal nieuw enzo maar GA NIET VOOR DE EERSTE die je tegenkomt :N

en 300 euro voor 25kw maken is belachelijk, laat het lekker doen op de gashendel + 25kw uitdraai kost 75 euro all-in (madracing scharwoude). Staat niet op je kentekenbewijs, maar dat kan zoiezo niet bij veel fietsjes.

en die rijklaar kosten.. hij wilt zeker op vakantie eind van de maand ofzo die dealer |( rijklaar maken is voor nieuwe auto's. Dwz. folies verwijderen van kunstof/metaal, banden oppompen, overal olie in, alles smeren, boutjes vast/aandraaien, spiegels bevestigen enz. benzine...

niet bij een motor met een tonnetje op de teller (de km stand hoeft overigens niets te zeggen he !!! ik rij momenteel ook een XJ550 met 100.000 op de teller, en doet t nog prima.)

maar kies toch maar voor een andere motor !!!!!! luister nou naar ons.
 
Pff, das wel heel veel geld..

Laatst mijn CB450S kmstand 95*** met afdingen voor 200 euro mee kunnen krijgen..

Zelf olie + filter + bougies vervangen = nog geen 50 euro..

Rij er nu al een tijdje dagelijks zonder problemen mee naar mijn werk en terug en dat voor nog geen 250 euro!
 
Terug
Bovenaan Onderaan