> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Ik ben ook weer terug uit de franse alpen,
Echt een super vakantie gehad, met 4 vrienden op de motor.

Ook echt mooie foto's gemaakt
full
 
Ja we hebben wel geluk gehad met het weer.
Maar de fransen zelf waren ook super op de weg, ze geven ruimte om in te halen en steken hun duim op als je lekker door de bocht komt zetten. Dat heb ik hier wel eens anders meegemaakt.
 
Weet je zéker dat ze hun dúim opstaken? Geen andere vinger?? _O-
Anyway, mito voorlopig carb schoongemaakt, en thermostaat vervangen (bleef dicht).
Nu blok open gooien, en kijken waar die slechts 5 bar compressie vandaan komt..
Blade maarus naks bestellen..ga hem horen..
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat zat er dik in..
Eigelijk te bizar voor woorden; 60 mag alleen bij erf afsluitingswege. Otw, polderwegen. En níet bij doorgaande wegen..Wat denk je dat de Stadsedijk is?? Juist..
Maar ze máken er éérst een erfafsluitingsweg van, zodat ze hun plannetje tóch kunne doorzetten..
 
Dat was ooit 80, is toen tijdje 60 geweest, maar niemand hield zich eraan, en ik zag vd week idd ook dat het 'ineens'wéér 60 was!? Maar de weginrichting is 80, dus ik heb niks gezien..
 
Vandaag op 3 cilinders teruggereden met de Blade..Vermoed ontsteking. Zit écht mee laatste tijd; de mito natuurlijk, (vastloper)gebroken schakelstang bij de Alfa, en nu de Blade weer..Als óók de V6 er nog mee stopt, kan ik gaan lopen.. _O-
 
Laatst bewerkt:
@Jorik! Ik heb je foto's al gezien, echt netjes man!

@Bianca1! Dat kan niet, mijn motor ligt nog steeds uit elkaar :P

Ik heb een deel van de resterende onderdelen voor mijn motor binnen gehad gister en ben gelijk aan de slag gegaan en ben tegen dit probleem aangelopen.

Dit is bijna opgelost maar dat weet ik morgen :P Mocht het je interesseren

Yamaha R6 Engine Light

Dat zou betekenen dat ik zondagmiddag misschien weer eens kan gaan knallen :+
 
Laatst bewerkt:
Blade weer gefixt! 2 andere bobines+kabels
Sprintje getrokken achter een R6 aan; weer 220 met gemak..toen reed een sleurhut in de weg.. *O*
Béter dan de 180 MAX op 3 poten.. _O-
 
Laatst bewerkt:
@Jorik! Ik heb je foto's al gezien, echt netjes man!

@Bianca1! Dat kan niet, mijn motor ligt nog steeds uit elkaar :P


Ik heb een deel van de resterende onderdelen voor mijn motor binnen gehad gister en ben gelijk aan de slag gegaan en ben tegen dit probleem aangelopen.

Dit is bijna opgelost maar dat weet ik morgen :P Mocht het je interesseren

Yamaha R6 Engine Light

Dat zou betekenen dat ik zondagmiddag misschien weer eens kan gaan knallen :+

Als je die spot bedoelt... die was met de auto. Zat achter een toyota supra die volgens mij samen reed met een witte auto ervoor. De bestuurder van de supra leek wel op jou. :)
 
Laatst bewerkt:
fox : denk ook je omvalbeveiliging man, hadden er op vakantie ook last van bij een aprilia, beetje hetzelfde verhaal. Maar laat ff weten wanneer hij weer loopt, kunnen we een stukje doen, als het weer beter wordt dan ...
 
Als je die spot bedoelt... die was met de auto. Zat achter een toyota supra die volgens mij samen reed met een witte auto ervoor. De bestuurder van de supra leek wel op jou. :)
Klopt, dat was ik wel dan, my bad ;) We gingen met een groepje auto's wat filmen en beetje knallen dit dat, je kent het wel! Was gaaf om dat eens te doen :+

fox : denk ook je omvalbeveiliging man, hadden er op vakantie ook last van bij een aprilia, beetje hetzelfde verhaal. Maar laat ff weten wanneer hij weer loopt, kunnen we een stukje doen, als het weer beter wordt dan ...
Ja, klopt, bedankt! :) Resetten is vrij makkelijk te doen! Ben hem nu aan het maken en maar snel hopen op beter weer dan ;) We wappen wel en dan sluit de rest die mee wil vanzelf wel aan :P
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan aanstaande zondag waarschijnlijk knallen! Mijn motor is eindelijk klaar... *D Kappenset gemonteerd gemaakt in HongKong hakkietjakkieimitatie pastalseenbus

318714_395754103817846_1590548371_n.jpg



Dit was trouwens mijn tijdelijk oplossing van rijden met het linkerstepje - Tyraptuning *O*

179974_391907810869142_392407174_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Blíjft mooi man, zo'n Yam R.. :Y :9
Ik óók lekker knalle morgen en zondag!! Hoop ik...ast weer goed is... *O* *O* *O*
Als je een gele mito tegekomt op het fietspad??? Thats me, inrijden... B| _O-
 
Laatst bewerkt:
Heb ff een filmpje gemaakt van de vakantie.
Zou er zo 1 van een paar uur kunnen maken maar heb het ff simpel gehouden.
Volgend jaar gaan we weer, dus mochten er nog mensen mee willen..... Let me know


Groetjes
 
Tnx, Heel die berg was zo met die bochten maar vonden dit de meest overzichtelijke om te filmen.
Had ook een cam op m'n helm maar daar ging zoveel werk in zitten om te bewerken. Misschien iets om te doen als de regen weer komt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan