Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil ik vanavond lekker een stukje gaan rijden :]

Staat m'n motor te lekken.
Blijkt er een benzineslangetje te lekken ;( ... niet rijden dus.
t'Weekend is waarschijnlijk de 'operatie' gepland.
Nou is t'ie ziek.... arm ding.... en arme ik!!! ;(

Mijn handen stinken nog naar de benzine. Maak je maar geen zorgen, dit is zo gefixt. Kun je gelijk eens leren hoe je zelf de ketting moet stellen, olie moet peilen etc. Ik vind dat vrouwen dat best zelf kunnen doen.
 
Heb je toch een leuke herinnering dat je ff langskwam :+

Maar gelukkig is het niets schokkends.
En ja, ik vind het bést leuk om zelf wat te rommelen aan m'n fietsje, niets mis mee.
Zondag geven ze best mooi weer op hé! Leon is ook vrij, komt vroeg uit de nacht.
Dan is Bandietje toch wel uit z'n narcose hé :+
 
Hoe is't met iedereen?
Allemaal op vakantie? Of op de motor?


Als het goed is kunnen wij vanaf begin augustus ook meekwebbelen *O*
Eind augustus wordt de boel opgehaald, ingebouwd en getest *O*
 
Hoe is't met iedereen?
Allemaal op vakantie? Of op de motor?


Als het goed is kunnen wij vanaf begin augustus ook meekwebbelen *O*
Eind augustus wordt de boel opgehaald, ingebouwd en getest *O*


Goeiedaegen!!

Early is net terug van een weekje Brunssum. (Op de grote stille heide....)
Weer was nou niet echt goed, maar ook niet erg slecht. Alleen woensdag en vandaag steken er met kop en schouders bovenuit. Nee, niet met m`n torretje, maar met koekblik gegaan.
Ondanks het feit dat alleen dochter meeging moest er nog een behoorlijke puist aan ...... mee.
Vanmiddag nog even m`n accu gecheckt, dan kan ik "hem" morgen weer uitlaten 8-) 8-)
 
`t Was vandaag weer heerlijk chaotisch op de N57. Bumper aan bumper in het hete zonnetje.
Op de A29 bij de Haringvlietbrug idem dito. Blij dat ik m`n Yammie even aan het uitlaten was.
Kon er makkelijk tussendoor. Alleen van die "verdwaalde" figuren die denken dat keren op de N59 de normaalste zaak van de wereld is, ik snap ze nog steeds niet.
Tussen "de Tille" richting afslag Den Bommel waren er 2 van die lichtkogels die dat toch even moesten proberen. Ging dus niet!!!! Moesjelief achter het stuur deed braaf wat Pa op de bijrijderstoel aan het voordoen was. Lekker met 3 van die kindjes achterin!!!
En dat terwijl er dan 1000meter verderop gewoon een afslag is waar je alle kanten op kan. Onbegrijpelijk!! |( |( |(
 
tsja, ik ben waarschijnlijk de enige motorrijder ter wereld die gewoon netjes op de N57 file rijdt, je mag er gewoon niet voorbij, klaar uit :)
 
Als er een kilometer of 6 staat ga je er toch op je gemakje tussendoor of niet :P

Vorige week was ik er nog, maar gelukkig uit tegenovergestelde richting. Als je ziet hoe ver het dan vast staat...
 
Tussendoor impliceerd dat er 2 rijstroken in de zelfde richting zijn hetgeen niet het geval is op de N57, ik heb al van diverse mensen gehoord dat ze d'r aardig voor aan 't schrijven zijn op't moment
 
Ach, je hebt toch niet voor niets een motor. Volgens mij krijg je er nooit een prent voor als je langs die file rijdt.
 
Tussendoor impliceerd dat er 2 rijstroken in de zelfde richting zijn hetgeen niet het geval is op de N57, ik heb al van diverse mensen gehoord dat ze d'r aardig voor aan 't schrijven zijn op't moment

Ik heb er nog nooit een prent voor gehad, maar ik rijd dan ook geen 80km/uur langs een stilstaande file. Als je 't rustig aan doet, dan zullen ze je d'r echt niet voor pakken..
 
Tussendoor impliceerd dat er 2 rijstroken in de zelfde richting zijn hetgeen niet het geval is op de N57, ik heb al van diverse mensen gehoord dat ze d'r aardig voor aan 't schrijven zijn op't moment

Ze zijn nu aan het schrijven voor het 'gewoon' inhalen over die doorgetrokken streep. Op dat stukje n57 twijfel ik altijd wel of ik kan inhalen bij file, maar volgens mij staat nergens in de wet hoeveel voertuigen er naast elkaar mogen op 1 rijbaan. Dus bijvoorbeeld op die 1baanswegen tussen Goedereede en Stellendam ga je in feite nog over dezelfde baan. Ik vind dat het daar wel gewoon mag. Bij die n57 op dat 70km stuk zie ik ook vaak genoeg motoren langs de file heengaan.
 
Mijn fietsje is weer helemaal oké gelukkig. Gisteren nog een lekker tochtje Zeeland/Brabant wezen maken.
Het was ook niet zo schokkend, paar klemmetjes en klaar!
Gelijk olie bijgevuld en ketting gespannen. Met hulp zelf aan het klussen geweest *O*

Gisteren nog een motor ongeluk, bij Port Zeelande, stukje richting Ouddorp.
Iemand wat gehoord? Hoe het met die knul gaat???

Wij zaten te bbq-en aan de brouwersdam en hoorden een klap....... altijd kippevel als je zoiets ziet hé. (niet het ongeluk zelf gezien gelukkig)
 
Mijn fietsje is weer helemaal oké gelukkig. Gisteren nog een lekker tochtje Zeeland/Brabant wezen maken.
Het was ook niet zo schokkend, paar klemmetjes en klaar!
Gelijk olie bijgevuld en ketting gespannen. Met hulp zelf aan het klussen geweest *O*

Gisteren nog een motor ongeluk, bij Port Zeelande, stukje richting Ouddorp.
Iemand wat gehoord? Hoe het met die knul gaat???

Wij zaten te bbq-en aan de brouwersdam en hoorden een klap....... altijd kippevel als je zoiets ziet hé. (niet het ongeluk zelf gezien gelukkig)

Dus vanaf nu is je fietsje altijd in topconditie!! Je kan het allemaal zelf.. Alleen nog wat meer spinazie eten om de wiel-as los te krijgen (Of een sleutel kopen met een grotere hefboom)..
 
Ik ben gespot/heb een mede MF-er getroffen op de N57 / N215 Ik ging naar links op de rotonde richting Stellendam, je kwam me even achterna, ik kon alleen de nick boven je nummerbord niet lezen :) We wisselden wat gebarentaal uit en daarna reed je de volgende rotonde terug de file in.

Had je beter rechtsaf kunnen gaan, kun je zo binnendoor rijden zonder file :P


Beetje laat, was op weg naar de camping en daar hebben ze nog steeds geen internet B| . Ik zal de volgende keer je tip opvolgen...

Kom btw net terug. Reed op de N57 achter een gele GSXR (geen MF-er), hij zag alleen een kerende auto over het hoofd. Er vol tegen aan, gelukkig alleen last van z'n arm (en soes total loss)

Was me het weekendje wel, gelukkig morgen weer werken -O-

Leuk je gespot te hebben :W


[me="erikje"]gaat deze week versche olie d'r in mikken :)[/me]
(filter -> check (Louis.de)
opvangbak -> check (Louis.de)
olie -> check (BelRay 10w40 half synteetje) (VJ)
koperen aftapboutringetje -> check (Louis.de)

Hmm, alleen een oliefiltersleutel zou misschien nog handig kunnen zijn, afhankelijk van hoe vast ie zit :0
 
Laatst bewerkt:
Als je het filter toch niet meer gebruikt, dan kan je er ook iets inslaan en daarmee meer kracht zetten (schroevendraaier ofzo).

Maar zo'n ketting/sleutel is sowieso wel handig om te hebben hoor.
 
Tuurlijk Martijn, kan álles zelf. :+ :+
Maarre... om te beginnen krijg ik hem alleen niet op de bok. En waarom zou ik moeilijk gaan doen als ik 2 mannen bij me heb om dingen te doen wat ff niet lukt, té zwaar dan hé :9

Maar ik ga hem wel beter in de gaten houden m'n oude brikje!
 
Laatst bewerkt:
Overigens net mn stickertjes van MF binnen gekregen :P

1 voor op het koekblik en 1 voor op de kentekenplaat vd motor.

Nu dus ook spotbaar :P
 
Erikje: Een oliefilter-sleutel of ketting halen bij de AGO. Scheelt een hoop getob. Je oliefilter niet muurvast draaien als je 't vervangt, anders krijg je 'm nooit meer los na een paar duizend km.
 
Trouwens, aparte kleurstelling. Is volgens mij ook zeldzaam, al heb ik ze wel eens gezien. Die van mij heb ik nog nooit gezien. 8-)
[afbeelding]


By the way, Isard, kan het zo zijn dat ik je tegenkwam vanavond , zo rond 8 uur, op de Dorpsweg in Sommelsdijk?
Er passeerde net zo`n uitvoering als de jouwe, maar met iemand die ,hmm. O-) ., nogal spastisch aan het gas frummelde.
 
Nou, ik was een beetje aan het proberen een wheely te maken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het nog niet altijd even lekker lukt. _O-

Ik zal het volgende keer alleen in de polder doen, anders weet iedereen hier straks alles van mij. *D
 
Nou, ik was een beetje aan het proberen een wheely te maken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het nog niet altijd even lekker lukt. _O-

Ik zal het volgende keer alleen in de polder doen, anders weet iedereen hier straks alles van mij. *D


Gaarne 8-) , ik vind dat soort praktijken in mijn dorp niet echt passen. 8-)


8-) en als je het dan toch wil doen, zorg dan dat je het wel kan hé! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan