Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

60 euro mogen aftikken voor 90 op een 80. Het nadeel van zo'n soepele motorfiets is dat je al gauw wat te snel rijd zonder het in de gaten te hebben. Even wat beter opletten dus ...
 
60 euro mogen aftikken voor 90 op een 80. Het nadeel van zo'n soepele motorfiets is dat je al gauw wat te snel rijd zonder het in de gaten te hebben. Even wat beter opletten dus ...
Dat doe je snel, binnen een week of twee een boete met je nieuwe motor
 
60 euro mogen aftikken voor 90 op een 80. Het nadeel van zo'n soepele motorfiets is dat je al gauw wat te snel rijd zonder het in de gaten te hebben. Even wat beter opletten dus ...

Weer de pleij?
Het is toch alom bekend dat je op de plee-route geflitst wordt. 🎥

Toen de brug er net lag kon je nog lekker gassen, maar dat feest was snel voorbij.
Ik rijd daar vaak maar heb daar nog nooit een bon gehad.
Wel altijd aan eind òf kramp in m'n voet, òf kramp in m'n rechter pols.
 
Begin je nou echt expres te dubbel posten?

Als het is om lollig te doen, laat zitten. Je hebt nog minder humor als een ossi….

En ja ik weet het, de pleij was ooit zowat mijn achtertuin.
 
Wat zou je allemaal op je kerfstok moeten hebben om dit kenteken als 'boete' te krijgen :?

:+


1706959808825.png
 
Beter dan de afgezaagde ST AU die je hier in de regio veel zit.
Maar je kunt met Duitse kentekens veel leuks doen, als je in de juiste Kreis woont. Zo zag ik ooit eens een eend rijden met het kenteken EN TE (en nog wat cijfers). Of de Berlijner met Mercedes die liever een B MW had gehad.
 
Beter dan de afgezaagde ST AU die je hier in de regio veel zit.
Maar je kunt met Duitse kentekens veel leuks doen, als je in de juiste Kreis woont. Zo zag ik ooit eens een eend rijden met het kenteken EN TE (en nog wat cijfers). Of de Berlijner met Mercedes die liever een B MW had gehad.
In nijmegen zie ik vaak GEL UK en GEL UL voorbij komen
 
In de tijd dat we in Kleve woonden, waren het veel KLE VE, KLE RK, KLE TS, KLE F
Hier in Steinfurt (ST) mogen we ook kiezen voor BF of TE. Die laatste is wel goed voor TE NA :+

Dat laatste lijkt me nou wel weer een straf (om het nog enigszins on topic te laten lijken :$)
Maar dan moet er wel een lady in rijden..,
 
Terug
Bovenaan Onderaan