Motor gestolen!!

zxr4life

MF veteraan
17 sep 2004
6.670
86
Nijmegen
GVD!!!! Ik kom net beneden en kijk naar buiten en vraag aan m'n zusje "waar is mijn motor"? :? Dus ik loop naar buiten en het slot van de poort is geforceerd en poort stond open. Godver wat is dit klote jongens, er zat best veel werk in die motor en het was echt mijn schatje :( ;(

Voor de mensen in Nijmegen en omgeving willen jullie aub opletten of jullie een groene Kawasaki ZX-6R 2000 met kenteken MD-NX-20 zien rijden? Hij is onder andere te herkennen aan een Yoshimura RS-3 demper, gepolijste velgen, een wit achterlicht en kleine knippers voor!
 
That sucks!!! Wat een honden, blijf met je tengels van andermans spullen af!!! Ben je goed verzekerd?? Sterkte iig!
 
:( :( :( :( :(

DAMN dat meen je niet :(

Allemaal de kogel! B|

hoop voor je dat je hem terug krijgt -O-
 

Ben daar ook bang voor dat het nooit stopt ;(

Van de andere kant, ben ik ook weer tegen de kogel voor zulke boeven, maar toch iets strenger straffen zou ik best toejuichen. })
Kom me dan niet af met slechte jeugd, gescheiden ouders en andere bullsh*t; gewoon straffen en daar pakken waar het "echt" pijn doet. 8-)
 
Ben daar ook bang voor dat het nooit stopt ;(

Van de andere kant, ben ik ook weer tegen de kogel voor zulke boeven, maar toch iets strenger straffen zou ik best toejuichen. })
Kom me dan niet af met slechte jeugd, gescheiden ouders en andere bullsh*t; gewoon straffen en daar pakken waar het "echt" pijn doet. 8-)

m.a.w,
hand eraf
doe je t nog een keer de andere hand er ook af
zonder handen is t moeilijk stelen
 
:( :r :(

Echt klote, sterkte ermee.

Alweer een...........
Laatst een goede vriend van mij ook al gebeurd....

Post trouwens ff wat foto's met specifieke kenmerken, dan is het makkelijk te herkennen.
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou.....niet meteen zo rigoreus, je kan gewoon een burnout doen op het geslachtsdeel van meneer })

Toch ben ik hier wel een voorstander van.
allemaal die flauwekul hier in nederland
moet je eens naar moslimlanden gaan
kan je je spullen gewoon onafgesloten op straat laten staan hoor
wat dat betreft hebben ze daar goede regels
 
Laatst bewerkt:
Toch ben ik hier wel een voorstander van.
allemaal die flauwekul hier in nederland
moet je eens naar moslimlanden gaan
kan je je spullen gewoon onafgesloten op straat laten staan hoor
wat dat betreft hebben ze daar goede regels

<generaliseermodus>
Ik ben niet zo kapot van moslimlanden. Negerlanden daarentegen.... O-) :+
</generaliseermodus>
 
Toch ben ik hier wel een voorstander van.
allemaal die flauwekul hier in nederland
moet je eens naar moslimlanden gaan
kan je je spullen gewoon onafgesloten op straat laten staan hoor
wat dat betreft hebben ze daar goede regels

Idd ben afgelopen zomer op vakantie in Marokko geweest en eerlijk waar daar werden de meest waardevolle zaken op straat onbeheerd/onafgesloten achter gelaten...kijk je wel raar van op moet je in NL proberen.....dat heeft enerzijds met straf te maken en nog meer met geloof te maken....gij zult niet stelen....

Heb ik me laten vertellen :)
 
Laatst bewerkt:
wat een mooie bike.

had je hem all-risk verzekerd?

zo ja, dan hoop ik dat de dief zich dood rijdt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan