Motor gestolen

Al wat goed nieuws gehoord van de verzekering?

Ik ben met regelmaat in osdorp (eigenlijk heel amsterdam)
dus k hou ook mn ogen open.

succes met de hele mikmak
 
even een hart onder de riem. die van mij is in januari gestolen en in april had ik hem weer terug. een vriend van mij was die van hem ook kwijt en een maand later weer terecht. een andere vriend heeft hem ook weer terug.

dus er is hoop. ook voor jou hoop ik dat hij zonder al te erge mishandelingen weer netjes bij zijn baasje terug komt.

sterkte!!!!!!
 
He all,

Misschien hebben sommige van jullie het al gelezen in het meidentopic, maar mijn fietsje is dus gestolen. Samen zien we meer dan alleen, dus vandaar het verzoek op jullie misschien een beetje kunnen checken of je iets tegenkomt. Weet niet precies wanneer die gestolen is, was nl zelf op vakantie en had 'm bij een vriendin in de garage gestald. Schat vorige week donderdag of vrijdag. Die vriendin was nl woensdag nog gaan kijken. Ben goed verzekerd, maar zou heel graag gewoon m'n fiets terug willen. Dus als je iets geels voorbij ziet komen, kijk dan ff of het een gele GSX-R 750 is. Kenteken MP-DN-85. Uiteraard met MF-sticker. Thanks alvast. Groetjes,
Natalie

Hoi Natalie,
Kl*te voor je.
de locatie van je foto (achtergrond) is mij erg bekend. Ik sta zelf regelmatig daar, maar liet mijn motor buiten staan. Ga dat dus niet meer doen, maar mijn motor voorlopig bij mijn ouders stallen tot ik een oplossing heb.
 
Klote!!

ik weet hoe het voelt.. mijn gixxer750 is ook weg gehaald. Ik hoop dat ze hem snel terug vinden, na een tijdje heb je het waarschijnlijk liever niet meer. maar om nou te zeggen dat ik met het geld van mijn verzekering dezelfde terug kan kopen.. Nee dus, dus hoe dan ook *****!!

succes ermee
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan