Motor gestolen

R6pole

Die hard MF'er
3 dec 2008
295
0
Rotterdam
Gisterenochtend is me motor die ik net een maand had voor de deur gestolen(Merry Christmas!)...heb hier twee foto`s, mocht iemand hem zien rijden dan hoor ik het graag.
Waarschijnlijk ligt ie al helemaal uit elkaar maar ja je weet nooit...
full
 
Gisterenochtend is me motor die ik net een maand had voor de deur gestolen(Merry Christmas!)...heb hier twee foto`s, mocht iemand hem zien rijden dan hoor ik het graag.
Waarschijnlijk ligt ie al helemaal uit elkaar maar ja je weet nooit...[afbeelding]


Sucks man! gvd toch moeilijk om van andermans spullen af te blijven... en dit hadden dan feestdagen moeten zijn :')

Gestolen on omgeving rotterdam neem ik aan? Vooral op marktplaats etc blijven kijken, een half jaar na dato kan je nog een hoop tegen komen! (spreek uit ervaring)

Sterkte en ondanks dat toch nog goeie jaarwisseling -O-
 
stond ie op slot? etc?

kut man, je had em idd nog maar net! heb van de week nog in je topics gereageerd!

Zuur! hoop dat je de daders vind en in kleine stukjes aan de hond voert . Er rijd gelukkig maar 1 met deze kleur rond (denk ik) dus je hoeft ook niet achter elke 6 wat te zoeken..

suc6 met de afhandeling!
 
www.motorgestolen.nl

het is ZOOO kut als je motor gestolen wordt. Ik heb mijn motor total loss gereden, maar liever Total dan gestolen.

En ooh ja...de dood aan de daders


Misschien interessant:
kenteken
optische kenmerken
bepaalde speciale onderdelen

met iets meer informatie kunnen er zomaar wonderen gebeuren...

en sowieso heeeeel veeel succes

en weer... de dood aan de daders
 
Laatst bewerkt:
Ben geen kenner, maar deze kleuren lijken me uniek? Makkelijk herkenbaar; ik houd m'n ogen open!
En inderdaad, moge de daders een langdurig revalidatietraject tegemoet zien :(
 
Neem aan als je hem voor de deur heb staan dat er wel een slotje op zit.

En net als wat hier boven al gezegd is zitten er ook onderdelen op die niet zo standaard zijn en wel op zullen vallen als ze te koop aan worden geboden.

Succes met de verzekering hoop voor je dat ze wat geld terug geven en je weer zo;n mooie fiets terug kan kopen
 
Laatst bewerkt:
Goed kut dit... -O-

Hoop dat je wel netjes minimaal WA+ verzekering had... :/
 
Da's mooi klote man.

Ik zou eerst eens uitzoeken wie die twee gasten met die petjes op de foto zijn...
 
teering wat zonde, wat een mooie motor!

ik denk dat hij die 2 gasten wel kent *:)

maar klote man -o-

Denk idd dattie geen foto's stond te maken van hoe zijn motor gestolen werd..

Dit is echt klote, dagwaarde ligt lager dan de waarde als ik hem zo zie staan.

Iig veel sterkte!
 
heel kut.. mijn gixxer is ook weggehaald iets meer dan een jaar geleden.. nooit meer iets van terug gezien of gehoord.

succes ermee, dat ze zich er maar kapot mee rijden.
 
Als je alle details even op het forum gooit dan kijken we met zijn allen rond. We zijn per slot toch een groot team om hem terug te vinden verspreid over heel het land.
Ik wacht af.
 
Ok vul maar in

Merk:
Type:
Bouwjaar:
Kenteken:
Kilometerstand:
Plaats vermissing:
Uitlaat:
Schades:
Kleur knipperlichtenkappen:
Remlichten type:
Bandensoort:
Stickers:
Safetylights:
Bijzonderheden:
 
Ja is echt klote dit...ik had er pas 500 km ofzo mee gereden!
Is idd in Rotterdam gestolen..waar anders zou ik bijna zeggen.
Ben gelukkig all-risk verzekerd maar moet nog maar ff afwachten wat ik terugkrijg.
De vorige eigenaar was zelf spuiter en had hem 1 jaar geleden helemaal gespoten incl. velgen.
Stond idd aan de ketting maar gewoon doorgeknipt...tussen 9 en 10 s`ochtends! Me buurman had hem om 9 uur nog zien staan en om 10 uur was ie weg.
De avond ervoor was de(gare)scooter van me zwager ook al voor me deur weggehaald, maar die stond alleen op stuurslot.

Yamaha R6 2000
MN-DS-79
27... km
Rotterdam Zevenkamp
Superpole uitlaat

Tnx for the support!!

full
 
Nou, ik heb hem verspreid onder diverse forums, dus we kijken met zijn allen in het land uit. Hoop dat we hem snel vinden.
gr Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan