Motor huren in Oostenrijk

JBi

MF veteraan
Donateur
24 jan 2012
6.500
3.292
Drenthe
In september ga ik een weekje weg met moeders naar Oostenrijk (Reutte in Tirol om exact te zijn), nu lijkt het mij wel leuk om ook nog is de motor te pakken als ik daar ben. Nu kan kan ik een aanhanger huren, motor erop knuppen en dan langzaam naar Oostenrijk rijden, maar voor 3 dagen ofzo daar een motor huren lijkt mij ook wel wat, kan ik gewoon vlot doorrijden en geen gedoe met aanhangers (en hoef ik niet een trekhaak te kopen).

Heb nu al wat zitten Googlen maar kan bar weinig vinden, hoef geen bijzondere (dure) motor maar wel het liefst ééntje die een beetje in de buurt zit van Reutte. Iemand hier misschien ervaring met een verhuurbedrijf/dealer in deze regio? :)
 
In Lermoos, ligt vlakbij Reutte (19 km) ligt Il Ducatisti, een espressobar die ook scooters, Segways en Ducati-motoren (Monster en Hypermotard) verhuurt

 
Bedankt voor de tip, maar dat is wel vrij prijzig.

Bij de dealer bij mij in de buurt krijg je voor €230 3 dagen een MT-07 mee, dat is een stuk aangenamer qua kosten. Moet dus niet te duur zijn. :9

Ben deze: https://www.roadtrip78.at/ nog wel tegengekomen. Is alleen wel een uur rijden vanaf Reutte.
 
In landeck zit een bmw service center, div modellen te huur, weet geen prijzen, zat afgelopen jaar in het hotel wat er naast staat, organiseren ook tourtochten, en volgens google 69 km bij je plaats vandaan waar jij zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Bedankt!

Daar kan ik wat mee. Een stukje rijden is niet erg, heb tenslotte een auto bij me (of m'n moeder terug durft te sturen of ik de auto laat staan weet ik nog niet :9). Een Tenere 700 huren zou ook leuk zijn maar gok dattie pas in 2020 bij verhuurbedrijven komt. Denk dat ik gewoon voor een simpele naked ga. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan