Zeker. Muur eruit (bovengedeelte) en een vitrinekast maken. Kan je hem langs 2 kanten bewonderen. Kan hij gewoon op de standaard blijven staan. Vergeet wat ik net zei. Dit idee is veel beter
Daarom sleuven ipv gaten dan kan ik nog wat schuiven.
ik vind dit ook een beter idee. Als de muur niet verwijderd kan worden, dan steun muurtjes ervoor onder een fraaie 4 cm dikke plank met open of gesloten kasten. Dan kun je moto op de plank ook op jiffy zetten, ziet er beter uit, en geeft meer ruimte. Spotjes van onderen..
En weinig mensen gaan onder een moto zitten, en dan nog hopen dat er niets uit lekt.
Ja want die muur neemt geen ruimte in? Dan kost het net zoveel ruimte als de motor gewoon op de grond zetten.
Het is geen BMW... lekken hoort een motor niet te doen.
Nee bedoelde dat banden dan tegen de orginele muur kunnen zitten, jiffy steekt niet ver uit, en motor lijkt een in meer natururlijk positie. Zo zou ik het doen. En mijn BMW'tje lekt (nog) niet, tender loving care. Ik heb wel een denk ik bacteriologisch banden probleem, ze vreten zichzelf op.
Dat ligt toch redelijk aan de persoon die meet...Ik zou de wielen eruit halen en als "mal" gebruiken. Dan bij het omhooghangen met voldoende volk zijn. Positioneren, en dan 1 beugel vastmaken. Vervolgens de motor goed zetten met al 1 wiel in de vastgemaakt beugel en dan pas de 2e beugel op zijn plaats zetten. Meten om de beugels te positioneren gaat nooit perfect uitkomen.
Hangt ie al?
Ik denk dat de belangrijke vragen nu nog zijn:
Welke bandenmaat moet Roy gebruiken voor het ophangen vd motor?
Welke remklauwen zijn het beste?
En is het nodig om een andere voorvork te plaatsen?
Jij vergeet het fotosoep topic, voor de juiste kleurstelling.
van de steunen en de staalkabels ??
Vandaag laatste rit? Neem je de Go-Pro mee ???