Motor parkeren op vliegveld Eindhoven

25 jul 2015
2
0
Rijen
Beste mensen, goede middag,
Volgende week vrijdag vlieg ik vanuit eindhoven naar Barcelona.
Maandag 1 juli kom ik terug. Ik zag hier op het Forum wel wat "oude" topics met betrekking tot het parkeren van een motor, maar kan iemand me zeggen waar dit in de buurt van dit vliegveld mogelijk is ? Dit is op vliegveld Zavetem, en in Amsterdam (onder de toren) goed geregeld, maar bij vliegveld Eindhoven weet ik het niet en kan ik ook niets hierover op internet vinden. Natuurlijk mag de motor gewoon buiten staan.

Alvast bedankt voor jullie reactie, met vriendelijke groet, Gerard Janssen.
 
Ik zou het anders even aan het vliegveld zelf vragen. Ik weet dat je bij Rotterdam Airport de motor bij de fietsenstalling neer kunt zetten, misschien is dat hier ook zo.
 
 
Heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar nooit verder uitgezocht.
Woon zelf in Tilburg, dat is net 20min met de trein en dan nog een stukje met de shuttlebus. Maar zo wel al twee maal bijna mijn vlucht gemist (iets van eerder vertrekken denk ik dan 8)7).
Maar met de motor gaan zou wel eens handig kunnen zijn, heb toch altijd maar een rugzak bij als ik op vakantie ga.

Maar nu ik dit zat te typen... Waar laat je je motorpak/helm eigenlijk?
 
Heb je niets aan, is alleen voor auto’s...

ff op de site kijken.

 
Heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar nooit verder uitgezocht.
Woon zelf in Tilburg, dat is net 20min met de trein en dan nog een stukje met de shuttlebus. Maar zo wel al twee maal bijna mijn vlucht gemist (iets van eerder vertrekken denk ik dan 8)7).
Maar met de motor gaan zou wel eens handig kunnen zijn, heb toch altijd maar een rugzak bij als ik op vakantie ga.

Maar nu ik dit zat te typen... Waar laat je je motorpak/helm eigenlijk?
Zijn er geen lockers in het luchthavengebouw ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan