motor registratie nederland

2d0

MF veteraan
16 apr 2007
1.379
2
Europa
Kreeg net een mail over https://www.motorregistratienederland.nl/

Blijkbaar kan je daar je motor registeren. Dan wordt e.a. van je motor vastgelegd. Dat kan dan met de verkoop handig zijn. Voor mij iets nieuws, weten jullie er al iets over?
Of heeft iemand zijn of haar motor daar al geregistreerd?

Kort 4 punten van hun website:

- Vertrouwen en zekerheid door inzicht in de motorhistorie
- Meer plezier, meer vertrouwen en meer veiligheid
- Maak jouw motorfiets waardevast met een betrouwbare registratie
- Hoe eerder en beter, des te waardevoller jouw registratie
 
Uhhmmmm ik lees iets van abbonement...dus zal wel betalen worden, en dan overspoeld worden met reclame en andere zooi, want de gegevens gaan naar de dealer(s)
 
Uhhmmmm ik lees iets van abbonement...dus zal wel betalen worden, en dan overspoeld worden met reclame en andere zooi, want de gegevens gaan naar de dealer(s)

Mijn idee. Dit is een ordinaire datahamster, die alles voor grof geld gaat doorverkopen. De Roverheid heeft bij name van de RDW heeft al genoeg gegevens over mijn vervoersmiddelen.

Er is ook vast wel iemand te vinden die de favoriete kleur van mijn onderbroeken wil weten. B|


wat ik alleen afvraag waarom een b.v Motoport daar niet aan mee doet.
Kan wel klant zijn, of misschien zitten ze er zelf achter. :?
 
Laatst bewerkt:
Mijn idee. Dit is een ordinaire datahamster, die alles voor grof geld gaat doorverkopen. De Roverheid heeft bij name van de RDW heeft al genoeg gegevens over mijn vervoersmiddelen.

Er is ook vast wel iemand te vinden die de favoriete kleur van mijn onderbroeken wil weten. B|Kan wel klant zijn, of misschien zitten ze er zelf achter. :?

En? :P

:+
 
Kreeg net een mail over https://www.motorregistratienederland.nl/

Blijkbaar kan je daar je motor registeren. Dan wordt e.a. van je motor vastgelegd. Dat kan dan met de verkoop handig zijn. Voor mij iets nieuws, weten jullie er al iets over?
Of heeft iemand zijn of haar motor daar al geregistreerd?

Kort 4 punten van hun website:

- Vertrouwen en zekerheid door inzicht in de motorhistorie
- Meer plezier, meer vertrouwen en meer veiligheid
- Maak jouw motorfiets waardevast met een betrouwbare registratie
- Hoe eerder en beter, des te waardevoller jouw registratie
Als je contact op wilt nemen moet je eerst een account aanmaken.
:W
 
7.3. Gebruiker geeft toestemming voor het gebruik van zijn persoonsgegevens door de motordealer die hij heeft geselecteerd om de juistheid van de gegevens ten behoeve van de uitgifte van het Certificaat te bevestigen, onder meer voor het doen van (commerciële) aanbiedingen.

Kan ruim geïnterpreteerd worden, maar ik ruik een (bij) handeltje in gegevens ten behoeve van "targeted marketing"..
 
Staat allang op www.gekleurde-onderbroeken-registratie.nl . Tssssssssssssssss, hoe moeilijk kan 't zijn? B|

Ook al geen klanten -O- :

Deze site is niet bereikbaar

Het DNS-adres van de server van www.gekleurde-onderbroeken-registratie.nl kan niet worden gevonden.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN


:')
 
Laatst bewerkt:
Een registratie is een verstandige investering in jouw motorfiets van maximaal € 8,90 per jaar. En wanneer je een 10-jarig abonnement aanschaft zelfs maar € 5,90 per jaar. Deze investering verdien je dubbel-en-dwars terug door verbetering van de waardevastheid van je motorfiets.

+ doorverkopen van gegevens = €€€
:o

Wij hebben motorstek toch al, om je motorenpark bij te houden? :+
 
Laatst bewerkt:
De prijzen:

Kies voor een
eerste kennismaking
met een 1-jarig
abonnement
€ 8,90

Kies dit pakket
Meest gekozen! (haha door wie dan??)
Voordelig
& zeker 5jr
Kies voordelig voor
zekerheid met een
5-jarig abonnement.
Bespaar 12,5%!
€ 38,90
Aanbieding:
€ 29,95
voor 5 jaar!

Kies dit pakket
Vertrouwd
& zeker 10jr
Kies voor langdurige
zekerheid met een
10-jarig abonnement.
Bespaar 33%!
€ 59,00
Aanbieding:
€ 49,00
voor 10 jaar!


Betaling gaat richting Stichting Nu Automotive.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of er iemand is, die hier in getrapt is.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er veel die het niet gedaan hebben? Leek mij handig, ik heb de meest gekozen maar gekozen, dat zal wel het beste zijn.
 
Ik kreeg deze info in de vorm van een persbericht, aangezien ik voorzitter van een motorclub ben. Vond het al dubieus. Dank voor alle info hieronder, nu weet ik zeker dat ik er geen aandacht aan hoef te besteden.
 
Als ik het goed begrijp wilt deze toko dus de geschiedenis van een motor online bijhouden? Opzich klinkt dat wel mooi. Een motor kopen en altijd de geschiedenis weten. Goed initiatief!

Het is enkel jammer dat zo'n concept valt of staat met de hoeveelheid informatie dat het heeft. En natuurlijk weinig mensen zullen 9 euro betalen om de geschiedenis in te vullen, terwijl het pas wat waard wordt zodra de kopers goed bekend zijn met deze service. Kip en ei verhaal een beetje dus.

Ik denk dat ze het beter gratis kunnen maken om nieuwe data in te vullen, en daarna pas proberen geld te verdienen aan deze service.
 
:^ Logischer om registratie gratis te maken en opvragen info niet. Maar er zal wel over nagedacht zijn. Dubieus lijkt het me verder niet overigens, alleen maar onhandig.
Wel jammer dat de prijzen niet gewoon gelijk zichtbaar zijn. Dat soort dingen past echt niet meer in deze tijd, van eerlijk en transparant.
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin. Als ik het goed begrijp worden de geregistreerde gegevens door de motoreigenaar zelf ingeklopt, dus wat is dat dan waard?
 
Je klopt zelf de data in die zij later verkopen.
Joe doe de mef.
 
Gewoon je facturen bewaren,daar word de km stand óók op vermeld.
Volgens mij heb je dan bij verkoop een complete onderhouds en km historie toch?
Ik ga echt géén abonnement nemen. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan