Of zo'n ding wel correct is afgevuld. Sommige motoren moet je onder vaccuum afvullen, anders blijft er lucht in het systeem achter.
Als je de motor lang laat draaien, wordt de gehele radiateur heet?
Ik zou het koelsysteem en de dop afpersen.
Eerst is het zaak om hem goed te vullen, als het reservoir al leeg is geweest is de kans groot dat er kvs bij de radiateur in moet. Dop controleren op afdichting. Kijken of de koelfan zijn werk wel doet en bij welke temperatuur je reservoir gaat borrelen.
wat is de dop afpersen?
Sommige motoren moet je onder vaccuum afvullen, anders blijft er lucht in het systeem achter.
Lekke koppakking. De belletjes in het reservoir zou je anders niet krijgen.
Enige die ik zo weet is de bmw k 1200 3, 1300 reeks.nog nooit van gehoord.
welke ?
hoe doe je dat dan thuis ?
service manual waar dit in staat vermeld ?
Ik zou inderdaad gokken op een lekke koppakking. Stijgt je oliepeil toevallig ook? Je koelvloeistof blijft toch ergens
Ik hoop dat je iig geen schade hebt opgelopen in het blok..
nog nooit van gehoord.
welke ?
hoe doe je dat dan thuis ?
service manual waar dit in staat vermeld ?
Als het reservoir snel leeg is kan het toch ook een lek lager/seal zijn van de waterpomp?
Ben zelf bezig deze te vervangen van me KLX 650 gezien mijn reservoir ook snel leeg was.
Zou nog eens goed kijken of die echt nergens lekt, gezien het bij mij ook erg lastig te zien was en ik het ook niet meteen zag.
Dit is wat ik bedoel:
[~[url="http/i1318.photobucket.com/albums/t649/Kevin_Scheper/Schermafdruk%202016-03-29%2013.32.03_zpsvkscm63f.png"]afbeelding~][/URL]