Motorbeurs Groningen 18-20 jan

Robbel82

MF'er
27 jul 2007
243
0
Groningen
Dé Noordelijke Motorbeurs is gestart in 1996 en is een jaarlijks terugkerend evenement. De beurs is inmiddels uitgegroeid tot één van de grotere motorbeurzen van Nederland.

Op de beurs presenteren ca. 120 bedrijven en organisaties hun produkten en diensten. Naast de vele nieuwe en gebruikte motoren kunt u verder o.a. vinden kleding, accessoires, vakanties, verzekeringen, (voortgezette) rijopleidingen, gehoorbescherming en gereedschappen. Daarnaast zijn er diverse organisaties en (overheids) instanties aanwezig zoals de KNMV, LOOT, MAG, Politie en Belastingdienst.



Data en openingstijden
Vrijdag 18 januari 2008 van 18.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 19 januari 2008 van 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 20 januari 2008 van 10.00 tot 18.00 uur



Entreeprijzen
Volwassen € 10,-
65+ / kinderen 8-12 jr € 5,-
Kinderen tot 8 jaar gratis


Wie gaan hier heen ??

ben zelf nog nooit geweest maar hoop hier een mooie motor kleding te vinden voor mooi
prijsje + schoenen

wie kan mij vertelen of ze beetje leuke aandiedingen hebben hier of kan ik beter naar motorbeurs utrecht ???
 
Ben er vorig jaar geweest, maar deze beurs kan natuurkijk niet tippen aan Utrecht.
Vond het aanbod qua kleding zwaar tegenvallen.

Ik zou, als ik jou was, naar Utrecht gaan.
 
yeah ik woon gelukkig vlakbij het martiniplaza dus ik ben er zeker een dagje
 
Vond hem mijn eerste keer (06) ook wat tegenvallen, dit jaar ben ik er niet maar ik denk komend jaar wel weer te gaan kijken.
 
Ik ga wel weer een kijkje nemen (nu zonder krukken hoop ik |( ).. Is eigelijk een opwarmertje voor de motorbeurs in Utrecht :+
 
1x geweest en vond het maar niets

kom er niet weer,ga wel naar een dealer om nieuwe motoren te kijken
en hoef ik ook geen entree betalen (echte nederlander he)
 
Vond hem mijn eerste keer (06) ook wat tegenvallen, dit jaar ben ik er niet maar ik denk komend jaar wel weer te gaan kijken.
Ben er 2x op rij geweest, vond het 2x net niks maar toch ga ik wel weer heen. Ben er te zwak voor om nee te zeggen denk ik B| :+
1x geweest en vond het maar niets

kom er niet weer,ga wel naar een dealer om nieuwe motoren te kijken
en hoef ik ook geen entree betalen (echte nederlander he)
[me="bronxboy1"]twijfelt nog of hij erheen zou gaan.[/me]
Maare sv sjezer, BillyR6 en foggie, wat viel tegen of waarom vonden jullie het maar niks?
 
Ben er al een paar keer geweest en vind het wel redelijk.Lekker dichtbij 35km. en niet zo vreselijk druk als in utrecht waar je over de koppen loopt.En ook wel een redelijk aanbod van spullen.
 
[me="bronxboy1"]twijfelt nog of hij erheen zou gaan.[/me]
Maare sv sjezer, BillyR6 en foggie, wat viel tegen of waarom vonden jullie het maar niks?


Vond er simpelweg gesproken geen k*t aan, te weinig te zien.
Ik was er met een uur doorheen en dat lukt me niet in Utrecht.
Ik vind het (heel) goed dat we een beurs in het Noorden hebben maar dan moet daar ook wat te zien zijn.

edit: spelfout
 
Laatst bewerkt:
wat een hoop klachten zeg...

Ik ga er wel heen want ik hou van motoren, en het is een leuk dagje rommel kijken *O*


edit: lees net dat de politie aanwezig is... ik ga er niet heen
 
Laatst bewerkt:
ga je toch incognito wooter? met een grote bril en een nep baard :P

strax staat onze MF motoragent er weer !

ik ga cker kijken!
 
Ik ga ongetwijfeld nog wel even kijken...laat me ook ieder jaar weer verleiden tot een bezoekje (en zoals elk jaar geen budget voor iets nieuws :( )
 
Groningen is mij te ver vanuit Zeeuws Vlaanderen. Utrecht sla ik ook over, ik ga lekker naar de auto- en motosalon in Brussel(17-27 januari 2008).
 
Terug
Bovenaan Onderaan