Motorbeurs Utrecht met OV

EgbertO

MF veteraan
23 jul 2002
1.539
3
Momenteel hebben ze bij Blokker een aktie met goedkope treinkaartjes.
Kaartjes zijn geldig tot 15 maart, dus mooi voor een bezoek aan de Motorbeurs.
Kaartje kost € 15,50, maar mag volgens beschrijving op werkdagen (ma t/m vr) alleen buiten de spits worden gebruikt. En de spits loopt volgens de NS ’s morgens van tussen 6:30 en 9:00 en ’s middags vanaf 16:00 tot 18:30 uur. Deze beperkingen gelden dus niet voor de zaterdag en zondag.
Dus als je met de trein wilt gaan, dan kan het zo voordeliger zijn.
 
Via spoordeelwinkel.nl zijn ze 29,- inclusief toegangskaartje. Zelfde voorwaarden qua spits enzo. Is nog weer €0,50 goedkoper!
 
Ik woon ook in de buurt en met dat fantastische weer toch ook maar met de trein geweest vorig jaar :X

gezien de fantastische staat van het wegennet rond UCS is de trein nog niet eens zo'n slecht idee dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
Motorbeurs is met name voor mensen zonder rbw, of die net hun rbw hebben en niet durven/willen rijden bij "koude". Dus het is wel een goede tip denk ik zo :)

klopt, heb je gelijk in;) is indd voor die mensen handig.

Als het weer het toelaat kom ik iig op de motor:) 1e keer motorbeurs.

De vorige keer was ik 12 of 14 ofzo en dan kijk je er toch anders naar
 
Het kost mij voor vervoer €1,30 met de trein en ik ben in totaal, van huis naar de jaarbeurs, misschien 20 minuten onderweg. Ik ga niet de hele dag in m'n Combi op de beurs rondzeulen als ik dat spul ook gewoon thuis kan laten en me lekker eenvoudig kan voortbewegen zonder al te veel ballast bij me. :)

Ik denk dat met die drukte en ge-emmer die er bij de Jaarbeurs altijd is, ik zelfs nog eerder met het OV er ben dan met de motor. :P

Is dus niet alleen voor mensen zonder rbw of die ze net hebben :P . Heb hem welliswaar pas 1,5 jaar, maar ik heb al meer dan 20k gereden waaronder in redelijk zware omstandigheden door de Alpen (hoosbuien en redelijk wat kou, de hele dag door).
 
Laatst bewerkt:
Het kost mij voor vervoer €1,30 met de trein en ik ben in totaal, van huis naar de jaarbeurs, misschien 20 minuten onderweg. Ik ga niet de hele dag in m'n Combi op de beurs rondzeulen als ik dat spul ook gewoon thuis kan laten en me lekker eenvoudig kan voortbewegen zonder al te veel ballast bij me. :)

Ik denk dat met die drukte en ge-emmer die er bij de Jaarbeurs altijd is, ik zelfs nog eerder met het OV er ben dan met de motor. :P

Is dus niet alleen voor mensen zonder rbw of die ze net hebben :P . Heb hem welliswaar pas 1,5 jaar, maar ik heb al meer dan 20k gereden waaronder in redelijk zware omstandigheden door de Alpen (hoosbuien en redelijk wat kou, de hele dag door).

Eensch, afgelopen jaar ook met het OV geweest (idd de spoordeelwinkel). Je loopt dan niet de hele dag in een pak en op motorlaarzen te zeulen. Ook hoef je na een vermoeiende dag niet weer het drukke verkeer in.
Mensen die met een groepje gaan, kijk ook eens naar de groepskorting bij de NS. Die is ook interessant en volgens mij nog iets voordeliger dan de combi-kaart.
 
Het kost mij voor vervoer €1,30 met de trein en ik ben in totaal, van huis naar de jaarbeurs, misschien 20 minuten onderweg. Ik ga niet de hele dag in m'n Combi op de beurs rondzeulen als ik dat spul ook gewoon thuis kan laten en me lekker eenvoudig kan voortbewegen zonder al te veel ballast bij me. :)

Ik denk dat met die drukte en ge-emmer die er bij de Jaarbeurs altijd is, ik zelfs nog eerder met het OV er ben dan met de motor. :P

Is dus niet alleen voor mensen zonder rbw of die ze net hebben :P . Heb hem welliswaar pas 1,5 jaar, maar ik heb al meer dan 20k gereden waaronder in redelijk zware omstandigheden door de Alpen (hoosbuien en redelijk wat kou, de hele dag door).

Dat scheelt inderdaad wel ja. Gelukkig heb ik motorjeans, motorsneakers. Wel een leren jack en uiteraard helm.
Ik verwacht er niet uren rond te hangen, en gezien het vanuit mijn werk altijd druk is richting utrecht is het via de motor makkelijker.

We zullen zien:) :+
 
Mocht je lekker met de auto willen, neem een P&R net buiten de stad en met de tram ben je zo bij de jaarbeurs. Kost 5 euro per auto en dan mag je met max. personen met OV de stad in.
 
Ik verkleed me altijd als automobilist als ik naar de motorbeurs ga: colbertje, overhemd, helaas geen stropdas want ik weet niet hoe de knoop moet. :P
 
Zoals al jaaren ga ik (met mijn pa) lekker met de trein dit jaar :)
Ideaal - geen gezeik in het verkeer, geen warm klevering motorpak wat ik de hele tijd aan moet houden ennnn.... Ik kan een biertje drinken op de beurs *O*
 
Vorig jaar met de auto geweest. Ergens in de buurt was een grote parkeersplaats (gratis) en vervolgens konden we met de bus naar de beurs.
 
Ik ga ook altijd met de trein. Prima om met de motor naar Utrecht te gaan, maar rondlopen op de beurs in zo'n warm leren pakkie.. nee dank u!
 
Ik ga ook met de trein, maar dat is meer omdat mijn zoontje voor de 1e keer meegaat en nog te klein is om op de motor mee te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan