motorblok gsxr1100 - '91 compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sushi

Die hard MF'er
16 mrt 2004
481
0
Schiphol
Hoihoi,

ik ben ooit begonnen aan mijn project, een Gixer 7/11.
Het blok zit in het frame, de oliekoeler zit er op en de bedrading is aangesloten, verse olie erin enneh ...en nu heb ik er dus geen zin meer in. B| ....
Ik stop met het hele gsxr gebeuren en ben verliefd geworden op de SV 650. :Y
Ik kan het hele zooitje in 1 keer te koop aanbieden maar ik denk dat daar weinig animo voor is. Waar mogelijk wel belangstelling voor is is het blok met toebehoren:

1100 uit 1991 na Chr. (km-stand onbekend)
Carb is voorzien van een nieuwe Dyno-kit.
K&N filters.
nieuwe HEL-oliekoeler kit met leidingen enz. (sorry Fred, ik heb even je foto geleend)
4-1 RVS uitlaat.

De oliekoeler...
full


Ik wil in de eerste instantie het liefst alles in 1 koop kwijt! Mocht dat echt niet lukken dan eventueel los...
Vraag me a.u.b niet om piccie's want ik ben helaas niet zo digitaal aangelegd.

Voor de duidelijkheid, ik hoef niet de hoofdprijs voor de hele handel te hebben maar een reeel bod is welkom :+ (des te eerder heb ik mijn SV-tje... :P )

Oja, iemand die toevallig weet of een 750 usd voorvork uit '90 in een SV 650 frame van voor 2003 past?

Greetingszzzzzz Sushi
 
Laatst bewerkt:
Oja en die 4 in 1 uitlaat van RVS is misschien ook niet verkeerd.
Merk, type???

Volgens mij gewoon origineel m.u.v de demper, maar stel je daar niet teveel van voor (heb hem ook bewust niet erbij vermeld)

Demper is een Remus Viper in de carbon uitvoering.

full
 
ik ben ook geeintresseerd i nhet blokje kan je mij een mail tje sturen met de kostprijs?
Alvast bedankt

mail staat in profiel


koen
 
Hoi.
Voor het gebruik v.d. foto ( 8-) ) wil ik natuurlijk wel op de lijst komen voor de olie-koeler als die nog niet verkocht is.
Groetjes,Fred. :W
 
Je kunt mij ook een mailtje sturen voor de uitlaat... Als je echt in omgeving schiphol woont, kan ik hem snel bij je halen... Ik woon daar ook op steenworp afstand vandaan...

taekeb(APENSTAARTJE)raketnet.nl
 
Laatst bewerkt:
of alles nog te koop is hangt af van Zieke Ninja... hij was de eerste die reageerde!
 
Geloof me, stel je er niet teveel van voor. De bochten zijn mooi, maar de rest is minder mooi (lees oud...) Ook de demper is niet nieuw.

RVS gaat normaal toch wel een poosje mee? En het is voor een '86er met volle kuip dus je ziet toch weinig uitlaat. Ik hoor het wel... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan