Motorcross lessen,training

Deviltjuh

MF'er
25 jun 2008
37
0
Hallo, ik heb sinds kort een ktm exc 300, en wil graag gaan crossen op de landsaard, of een in de buurt gelegen baan. Nou heb ik overal op het internet gezocht naar sites waar je training of lessen kunt krijgen,maar ik kon niks vinden.

Hebben jullie evt wat tips, of informatie over het krijgen van lessen, zodat ik op de baan kan?

Mssl , tom :)
 
Hallo, ik heb sinds kort een ktm exc 300, en wil graag gaan crossen op de landsaard, of een in de buurt gelegen baan. Nou heb ik overal op het internet gezocht naar sites waar je training of lessen kunt krijgen,maar ik kon niks vinden.

Hebben jullie evt wat tips, of informatie over het krijgen van lessen, zodat ik op de baan kan?

Mssl , tom :)

Jef Janssen, Eric Eggens mx school....
 
hallo,

Martijn romviel geeft ook trainings dagen de datum voor dit jaar is nog niet bekent maar hou de site www.martijnromviel.nl in de gaten daar komt het op te staan zodra het bekend is.
 
Hallo, ik heb sinds kort een ktm exc 300, en wil graag gaan crossen op de landsaard, of een in de buurt gelegen baan. Nou heb ik overal op het internet gezocht naar sites waar je training of lessen kunt krijgen,maar ik kon niks vinden.

Hebben jullie evt wat tips, of informatie over het krijgen van lessen, zodat ik op de baan kan?

Mssl , tom :)


www.promotiecrosszeeland.nl houdt op maandag 7juli een trainingsdag op de landsaard misschien wat voor jouw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan