Motorcrossers Gezocht IVM vermist persoon!!!!!

Robbin506

Die hard MF'er
22 mrt 2010
701
0
Lent
er is een persoon vermist, vertrokken op de fiets en niet meer terug gekomen
hoorde ik op de radio

er is een groot gebied af te zoeken en ze zoeken motorcrossers om te helpen zoeken

vandaag om half 3 volgens mij

in de buurt van Heeze

neem contact op als je mee wil zoeken
www.manegemeulendijks.com
040-2863187

woon zelf iets te ver uit de buurt maar dacht misschien zijn er hier wel mensen die in de buurt wonen
 
Jammer dat ik niet in de buurt woon, heb er op het moment alles voor over om maar een kort ritje op mn crosser te kunnen maken :/

Met afgezet terrein neem ik aan dat de crossers onder ons zonder kenteken mogen zoeken? of is een kenteken verplicht?
 
Laatst bewerkt:
er is een persoon vermist, vertrokken op de fiets en niet meer terug gekomen
hoorde ik op de radio

er is een groot gebied af te zoeken en ze zoeken motorcrossers om te helpen zoeken

vandaag om half 3 volgens mij

in de buurt van Heeze

neem contact op als je mee wil zoeken
www.manegemeulendijks.com
040-2863187

woon zelf iets te ver uit de buurt maar dacht misschien zijn er hier wel mensen die in de buurt wonen
Staat niks over op die site?

En in welk deel van Nederland mogen er nu ineens wel motocrossers (dus mensen die zonder kenteken rijden) ergens komen om te helpen zoeken?

Ik ben erg verbaasd, maar goed, als het waar is, hoop dat ze diegene weer vinden.
 
Ik hoorde er ook iets over op het nieuws, eigenlijk maar half gehoord. Nee, was 3fm trouwens.

Weet iemand de status?


HELMOND – Sinds zaterdagmiddag wordt de 67-jarige Helmonder Willy Voss vermist. De man is suikerpatiënt en moet drie keer per dag insuline spuiten.

Voss is zaterdagmiddag rond twee uur gaan fietsen over de Strabrechtse Heide bij Heeze. Hij is niet meer thuisgekomen in de wijk Brandevoort. Hij droeg een blauw blousje met korte mouwen, een spijkerbroek en bruine bootschoenen. Voss heeft heel kort grijs haar, draagt een bril en is ongeveer 1,75 meter lang. Hij reed op een blauwgrijze fiets, merk Koga Miyata.

Familie en vrienden hebben met behulp van een mountainbike de hele zondag gezocht op de Strabrechtse Heide. Ook zijn ruiters met paarden en mensen op scooters en motoren ingeschakeld. De zoekactie wordt maandag voortgezet.

Voor tips kunt u bellen met 0900-8844!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hij zal toch wel een mobiel bij zich gehad hebben?
kan de politie m tracken op 10 meter nauwkeurig.
 
hij zal toch wel een mobiel bij zich gehad hebben?
kan de politie m tracken op 10 meter nauwkeurig.

Mits zijn mobiel aan staat kan de politie bepalen via welke gsm-mast hij berichten ontvangt.
Die masten staan niet midden op de hei en ik begreep dat de man aan het mountainbiken was. Dus zo makkelijk is het nou ook weer niet.
Maar je kunt je zoekgebied inderdaad wel flink verfijnen als je weet via welke mast zijn mobiel werkt.
 
Mits zijn mobiel aan staat kan de politie bepalen via welke gsm-mast hij berichten ontvangt.
Die masten staan niet midden op de hei en ik begreep dat de man aan het mountainbiken was. Dus zo makkelijk is het nou ook weer niet.
Maar je kunt je zoekgebied inderdaad wel flink verfijnen als je weet via welke mast zijn mobiel werkt.

Met een driepuntsmeting kun je vrij nauwkeurig het gebied bepalen waarin de GSM zich bevindt (mits ingeschakeld). Hoe makkelijk dit te regelen is bij een provider in geval van vermissing weet ik dan weer niet ;)
 
Met een driepuntsmeting kun je vrij nauwkeurig het gebied bepalen waarin de GSM zich bevindt (mits ingeschakeld). Hoe makkelijk dit te regelen is bij een provider in geval van vermissing weet ik dan weer niet ;)

Een GSM (voor de wijsneuzen ook UMTS) meet tijdens een gesprek continu de signaalsterkte van zowel de antenne waarmee contact is als de omliggende antennes (welke door het netwerk opgegeven worden. Op basis daarvan kan het netwerk bv opdracht geven contact te maken met een andere antenne. Op basis van deze gegevens is een locatie van een telefoon te berekenen
 
In theorie wel, maar helaas werkt het signaal van de modernere GSM1800 vaak vrij slecht in de bosrijke gebieden en indoor situaties en vooral in de zomer verlechterd de kwaliteit met al die bladeren.
Da's met het C2000 systeem van de overheidsdiensten meestal hetzelfde, te hoge frequenties.
Bovendien is er in een groot deel van bosrijke gebieden vaak geen sprake van meerdere overlappende antenne signalen.
Ik wil niet wijsneuserig doen, maar ik was vroeger assist. netwerkplanning



Een GSM (voor de wijsneuzen ook UMTS) meet tijdens een gesprek continu de signaalsterkte van zowel de antenne waarmee contact is als de omliggende antennes (welke door het netwerk opgegeven worden. Op basis daarvan kan het netwerk bv opdracht geven contact te maken met een andere antenne. Op basis van deze gegevens is een locatie van een telefoon te berekenen
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft blijkbaar geen gsm bij zich anders had hij die wel gebruikt in een noodgeval.

De man heeft suikerziekte en moet 3 keer per dag spuiten met insuline. Doe je dat niet, dan raak je in coma en daarna einde oefening. Ik las gister dat ie geen jas of trui bij zich had, dan moet je ook rekening houden met onderkoeling want het is 's nachts maar een graad of 10. Ik ben bang dat het nu na 1 dag helaas al te laat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan