Motordieven in Maastricht !!!!

Juulke

Rookie
21 sep 2005
1
0
Maastricht
Hallo Allemaal,

Mocht je Maastricht komen bezoeken met je bike pas dan op er rijden twee motordieven rond !!!!!!!!!!
Heb ze van het weekend bezig gezien de politie was te laat!!!
Hierbij een omschrijving : twee mannen op een aprilia rsv mille kleuren :r ood/blauw zie foto.

Groeten en pas op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bijlage: 33251.jpg
 
Mogen ze die mono-seat er wel af halen ;-) Anders zit 't zo rottig voor die tweede!
 
Hallo Allemaal,

Mocht je Maastricht komen bezoeken met je bike pas dan op er rijden twee motordieven rond !!!!!!!!!!
Heb ze van het weekend bezig gezien de politie was te laat!!!
Hierbij een omschrijving : twee mannen op een aprilia rsv mille kleuren :r ood/blauw zie foto.

Groeten en pas op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Die twee zijn al langer bekend ... reden eerst op een BMW (met vals kenteken) rond B|
 
Hallo Allemaal,

Mocht je Maastricht komen bezoeken met je bike pas dan op er rijden twee motordieven rond !!!!!!!!!!
Heb ze van het weekend bezig gezien de politie was te laat!!!
Hierbij een omschrijving : twee mannen op een aprilia rsv mille kleuren :r ood/blauw zie foto.

Groeten en pas op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

:) Uiteraard ben je erop af gestapt en heb je ze (zoals onze ministerpresident van je verwacht) een duidelijk "lesje in normen en waarden" gegeven ?? :N :)
 
Mijn vriendin heeft een paar weken geleden ook twee jonge gasten in Maastricht een motor zien stelen. Motor stond alleen op stuurslot; was binnen een halve minuut gebeurd. :( Ze dacht nog even om snel een foto te maken maar het was al te laat.
 
Hallo Allemaal,

Mocht je Maastricht komen bezoeken met je bike pas dan op er rijden twee motordieven rond !!!!!!!!!!
Heb ze van het weekend bezig gezien de politie was te laat!!!
Hierbij een omschrijving : twee mannen op een aprilia rsv mille kleuren :r ood/blauw zie foto.

Groeten en pas op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Van zo'n leuk plaatsje in Limburg verwacht je dit toch niet he?




:+
 
Hierbij een omschrijving : twee mannen op een aprilia rsv mille kleuren :r ood/blauw zie foto.

Wat is dat nou, hier was actie nodig

1) ik neem aan dat je de Mille hebt omgeduwd om de politie meer de tijd te geven!!! O-)
2) je eigen slot om de Mille gooien, rijdt ook lastig weg. :}
3) Met hoeveel was jij, 2 mannen kan je wel afschrikken hoor. *O*

had allemaal vertragend gewerkt en wellicht de diefstal voorkomen
 
Hallo Allemaal,

Mocht je Maastricht komen bezoeken met je bike pas dan op er rijden twee motordieven rond !!!!!!!!!!
Heb ze van het weekend bezig gezien de politie was te laat!!!
Hierbij een omschrijving : twee mannen op een aprilia rsv mille kleuren :r ood/blauw zie foto.

Groeten en pas op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
welke buurt was dit?
Straatnaam graag.
mille was natuurlijk ook gestolen.
Vuile **** *********** zijn het. De ******** is nog te goed. :r
 
Mijn vriendin heeft een paar weken geleden ook twee jonge gasten in Maastricht een motor zien stelen. Motor stond alleen op stuurslot; was binnen een halve minuut gebeurd. :( Ze dacht nog even om snel een foto te maken maar het was al te laat.

Op zo'n moment zou ik mijn telefoon voor andere doeleinden gebruiken.

:N
 
Mijn liefde is niet lang bij me mogen blijven want:

woensdag avond is mijn zwarte honda VTR 1000 Sp1 gestolen!
waar: Hotel Gerberga, volderstraat, Meerssen centrum, Limburg
wanneer: 21-september 2005
hoelaat: 22:30
kenteken: ML-GB-83

Het is een zwart gespoten VTR-SP1, met verder GEEN honda stickers (zie foto) Verder geeft deze V-twin machiene een goed kabaal, vanwege het onbreken van zijn DB-killers.
mocht iemand iets zien/horen:
vinniefrenken@hotmail.com

 
Mijn liefde is niet lang bij me mogen blijven want:

woensdag avond is mijn zwarte honda VTR 1000 Sp1 gestolen!
waar: Hotel Gerberga, volderstraat, Meerssen centrum, Limburg
wanneer: 21-september 2005
hoelaat: 22:30
kenteken: ML-GB-83

Het is een zwart gespoten VTR-SP1, met verder GEEN honda stickers (zie foto) Verder geeft deze V-twin machiene een goed kabaal, vanwege het onbreken van zijn DB-killers.
mocht iemand iets zien/horen:
vinniefrenken@hotmail.com

Schrale troost: nice bike! :}
 
Dat wordt leuk. Ik ben dit weekend weer eens bij de familie in Maastricht (pak ik meteen MVV- VVV even mee ;) )
Nog meer MVV supporters hier?
 
ik kom zelden tot nooit in limburg,maar als je dit weet,en die gasten zijn al een poosje bekend,wordt het dan niet eens tijd om maatregelen te treffen?

ik weet wel dat als ik een motor zie,geparkeerd of rijdend,dat ik altijd ff een ogenblikje kijk,al is het maar een seconde.kijken wat voor soort motor en kleur enzo,puur uit interesse in motoren.als iemand daar verdacht rondom heen loopt of aan rommelt valt dat op en hou je het iig in de gaten.

ff serieus,ik zeg niet dat ik er gelijk bovenop spring om te knokken enzo,maar als tie alleen is,of met zn tweeen,zou ik sowieso iets doen.al is het maar volgen,bellen,schreeuwen wat dan ook.

het blijft triest dat dit gebeurt,punt uit

greetz SP1KE
 
Terug
Bovenaan Onderaan