Motorhotel regio Saarbrucken

dropkikker

MF veteraan
27 jun 2005
1.048
62
Lichtenvoorde
Hallo!

Wij gaan elk jaar met onze club in juni een lang weekend weg naar meestal de Eiffel of Sauerland en dan verblijven wij altijd in 1 hotel om van daaruit de routes te rijden. Nu zit ik in de organisatie voor volgend jaar en wij zijn tot het plan gekomen om het komend jaar eens anders te doen. Wij willen meerdere hotels aandoen om zo ook een groter gebied te kunnen rijden en om eens op nieuwe plekken te komen.

Nu hadden wij het plan om donderdags of een dag eerder op de woensdag te vertrekken richting Saarbrücken en van daaruit op de vrijdag via een stukje Vogezen richting Frankfurt te gaan voor de 2e overnachting. De zaterdag gaan wij naar een voor ons bekend hotel, echter heb ik geen idee wat een beetje goede ( motor ) hotels zijn in de regio Saarbrücken en Frankfurt.
Ik had al even gezocht op internet, maar ik kan nog niet echt geschikte hotels vinden. Hebben jullie misschien tips voor een goed hotel? Er moet sowieso een goede bar aanwezig zijn en natuurlijk stalling voor de motoren. De planning is dat wij met 20 á 30 man zullen gaan, dus het hotel moet ook groot genoeg zijn.

Graag hoor ik of jullie iets weten :)
 
Hotel Saigon Homburg paar keer geweest goede keuken en vriendelijke mensen. Motor parkeren achter het hotel en kleine Biergarten ons goed bevallen.
 
@rrblade Ik weet dat richting Baden Baden het mooier en makkelijker is om een hotel te vinden, echter vinden sommigen Saarbrücken waarschijnlijk al te ver :)

@Hutnkloas Dit hotel ziet er wel leuk uit! Even informeren binnenkort :) Met hoeveel man zat jij hier dan?
 
Hallo!

Wij gaan elk jaar met onze club in juni een lang weekend weg naar meestal de Eiffel of Sauerland en dan verblijven wij altijd in 1 hotel om van daaruit de routes te rijden. Nu zit ik in de organisatie voor volgend jaar en wij zijn tot het plan gekomen om het komend jaar eens anders te doen. Wij willen meerdere hotels aandoen om zo ook een groter gebied te kunnen rijden en om eens op nieuwe plekken te komen.

Nu hadden wij het plan om donderdags of een dag eerder op de woensdag te vertrekken richting Saarbrücken en van daaruit op de vrijdag via een stukje Vogezen richting Frankfurt te gaan voor de 2e overnachting. De zaterdag gaan wij naar een voor ons bekend hotel, echter heb ik geen idee wat een beetje goede ( motor ) hotels zijn in de regio Saarbrücken en Frankfurt.
Ik had al even gezocht op internet, maar ik kan nog niet echt geschikte hotels vinden. Hebben jullie misschien tips voor een goed hotel? Er moet sowieso een goede bar aanwezig zijn en natuurlijk stalling voor de motoren. De planning is dat wij met 20 á 30 man zullen gaan, dus het hotel moet ook groot genoeg zijn.

Graag hoor ik of jullie iets weten :)
ik heb voor mijn weekendje weg naar de Eifel gewoon gezocht op Booking.com en een paar hotels op de route/langs de route/dichtbij de route opgezocht en gebeld.
en als er kamers beschikbaar waren gewoon gevraagd naar hun parkeermogelijkheden voor motorfietsen.
en alle hotels hadden allemaal een af te sluiten garage speciaal voor motorfietsen.

Dus waarom nou perse een "echte bikerhotel" selecteren. Ben je soms nog duurder uit ook dan een gewoon hotelletje!


Ik zou zeggen:
bekijk jouw route
bedenk hoe lang je wilt rijden in totaal (3 uur/4 uur/5 uur) of hoeveel km op een dag
bekijk waar je beland op jouw route na x-aantal uren of x-aantal km's en zoek in die omgeving een hotelletje op!
en altijd ff vragen naar de parkeermogelijkheid voor motorfietsen.

Succes!
 
Kleine bump.

Tot op heden geen hotel kunnen vinden in de regio Saarbrücken, ik heb al meerdere hotels aangeschreven. Maar geen enkele gezellige hotel heeft plek voor 25 man.

Wie komt er met de gouden tip?
 
geen enkele hotel heeft ineens plek voor 25 man....
Ik zie niet in waarom je op dit moment geen plaats voor 25 man zou vinden voor juni volgend jaar,dat is niet "ineens".
Als je een garage wil voor 25 motoren gaan er natuurlijk heel veel hotels afvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan