Motorhotel Eifel

Overmorgen schuif ik weer aan op het terras bij Lindental. Wat een motorhotel voor mij "motorhotel" maakt zijn niet alleen de voorzieningen, maar ook de clientèle. Niet dat ik nou zo extreem veel aanspraak wil, maar tussen motorrijders zit je toch wat makkelijker dan tussen "normale" toeristen.

Mijn trip bestaat uit twee motorhotels en twee normale hotels, we gaan het verschil merken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
Niet dat ik nou zo extreem veel aanspraak wil, maar tussen motorrijders zit je toch wat makkelijker dan tussen "normale" toeristen.
Het belangrijkste voor mij om een motorhotel of motorcamping te pakken, is dat er zeer wrs geen krijskoppen :X zijn.

Een zwembad op de camping trekt gezinnen met kinderen , dus ook urenlang gejank.
Van alle campings afgelopen vakantie heb ik 1x tussen de blêrende koters gezeten.

Op zich heb ik niets tegen kinderen, als dan hun KOP maar houden.
 
Het belangrijkste voor mij om een motorhotel of motorcamping te pakken, is dat er zeer wrs geen krijskoppen :X zijn.

Een zwembad op de camping trekt gezinnen met kinderen , dus ook urenlang gejank.
Van alle campings afgelopen vakantie heb ik 1x tussen de blêrende koters gezeten.

Op zich heb ik niets tegen kinderen, als dan hun KOP maar houden.
Bijna net zo erg als pruttelende Harleys.:P
 
Harley is dan mss niet mijn motor, maar daar is wel mee te leven.
Valt me trouwens op, dat op motorcampings meestal ZEER VEEL Harley's zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan