weekendje ergens rond Winterberg....maar waar is een leuke motorhotel?

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
750
7
Overijssel
Een paar keer zijn we bij Arnold in Dodenau geweest, leuke tijd gehad maar iets anders is ook niet verkeerd in die omgeving of ergens rond Winterberg.
Een mooie hotel met een biergarten is altijd gezellig, geen zuiphotel, maar gewoon een lekker weekend weg met een paar biertjes.
De motoren binnen is een wens, mag toch ;)
Wie weet iets leuks wat ik net niet heb kunnen vinden?
 
Wij zijn afgelopen jaar in september naar HOtel Sassor in Battenberg geweest. Motor kan binnen staan. Eten is goed en je zit centraal in het Sauerland. Winterberg is ongeveer 30 km verderop.

 
Wij hebben afgelopen weekend in Hotel Landgasthof Nesselbach gezeten, kleinschalig hotel met een vriendelijke gastvrouw. De motoren kunnen binnen staan en zit binnen de 10 km van Winterberg.

Nesselbach
 
Ben paar weken terug met de motor hier geweest: Gasthof Walhalja ongeveer 20km van winterberg.

Gerund door een Nederlands echtpaar, of je de motor binnen kunt parkeren is een beetje afhankelijk van hoe druk het daar is. Verder oogt het allemaal wat oud maar de kamers zijn wel gewoon netjes en schoon :).
 
Ik heb goede ervaringen met ★★★ Hotel Winterberg Resort, Winterberg, Duitsland Hotel Winterberg Resort.

Motor kan binnen staan. Ze hebben een indoor welness en zwembad.

Afgelopen zomer met mijn vriendin hier geweest. Het is haar ook bevallen
2 jaar geleden ook daar geweest, perfect daarzo!
Als je wil dat je motor binnen staat moet je zorgen dat je 's middags op tijd terug bent van je rit, er kunnen er wel een 20/25 binnen staan maar als je tegen 17:30u terug bent staat het al vol.
 
Net terug van Hotel Gasthaus Tröster, in Jagdhaus, Schmallenberg. Kleinschalig hotel, zeer rustig omgeving, niet dat idioot drukke van Winterberg of Willingen. Motor onder de carport.Uitstekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan