Motorlaars: Is dit normaal?

Normaal of niet?

  • Ja, wat had je anders verwacht voor 130 euro?

    Stemmen: 40 50,0%
  • Ja, want je bent er niet goed mee omgegaan

    Stemmen: 2 2,5%
  • Nee, maar de kans is groter bij een goedkoper laars.

    Stemmen: 7 8,8%
  • Nee, zelfs niet voor laarzen van 130 euro.

    Stemmen: 31 38,8%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Heb Alpinestars laarzen gekocht nu 4 jaar geleden en 45000 km verder zitten deze nog perfect. Geen kwaad woord dus opvr mijn Alpinestars laarzen. Mijn volgende zijn zeker weten weer Alpinestars. Ze hebben mij 4 jaar geleden ik dacht €200 gekost.
 
Ik rijd zelf nu ook met Alpinestars. Heb 1,5 jaar terug ongeveer de SMX 4 in de uitverkoop gekocht. Ze hebben nog geen lapje schoenpoets of leervet gezien, maar zijn na al die tijd en dagelijks gebruik/misbruik nog steeds 110% waterdicht en ook qua vorm nog goed.

Als ze op raken, koop ik zonder nadenken weer laarzen uit de SMX serie :Y
 
Ik rijd zelf nu ook met Alpinestars. Heb 1,5 jaar terug ongeveer de SMX 4 in de uitverkoop gekocht. Ze hebben nog geen lapje schoenpoets of leervet gezien, maar zijn na al die tijd en dagelijks gebruik/misbruik nog steeds 110% waterdicht en ook qua vorm nog goed.

Als ze op raken, koop ik zonder nadenken weer laarzen uit de SMX serie :Y

ah kijk, TS is er ook.
Verder ook iemand opgevallen dat het probleem van de laarzen begin 2012 was :) ?
 
Vorige set merkloos, overgenomen van iemand.
waren ok, maar door leeftijd en gebruik lekkend op de naden, dus na 1-2uur regen, of bij extreem water al snel natte voeten. Was niet zo heel lekker tijdens de zomertrip door oost europa.

Nog even in verleiding gehad om direct voor Daytona te gaan (blijkbaar Het merk), maar ben eenvoudiger begonnen: Alpinestars Gran Torino, volgens mij niet met goretex (stond niet op etiket)
Gekocht bij uitverkoop Hans v Wijk vorige maand, 125euri, leek me n koopje.
Bevallen tot nu toe uitstekend (nog niet doorgeslagen ondanks enkele flinke buien)

We gaan zien hoe goed/hoe lang deze meegaan.
(Vraag me na de winter en vraag dan over 2jaar nog eeens...)

Oja: wel Direct Goed Ingevet, vooral op de naden.
En dat ga ik zeker paar keer per seizoen herhalen.
 
Als je 1 keer Daytona laarzen gedragen hebt weet je waarom je niets anders wil. (Daardoor heeft 1 vriend van met ook Daytona laarzen en nu m'n vriendin ook, nadat ze ontevreden was na 2 andere laarzen)
 
Ik ben op zich superblij met mijn Alpinestars, en ik zie geen reden om mijn volgende paar niet weer van dat merk te nemen. Wel Goretex. Bijkomende voordeel: Goretex mag je niet poetsen :9
 
Ik rijd al jaren naar volle tevredenheid met laarzen van 79 euro van Louis (Cycle Spirit). Altijd droge voeten en zien er nog prima uit.
Ik heb nnu toch nieuwe gekocht omdat ik een verhoogde laars wilde (+5cm) en heb nu Held Shira dameslaarzen gekocht. Maar eens zien of die net zo fijn zijn.
Dure laarzen zijn niet per definitie beter, ik las net ook al dat Lidl laarzen heel goed bevallen.
 
Ik rijd al jaren naar volle tevredenheid met laarzen van 79 euro van Louis (Cycle Spirit). Altijd droge voeten en zien er nog prima uit.
Ik heb nnu toch nieuwe gekocht omdat ik een verhoogde laars wilde (+5cm) en heb nu Held Shira dameslaarzen gekocht. Maar eens zien of die net zo fijn zijn.
Dure laarzen zijn niet per definitie beter, ik las net ook al dat Lidl laarzen heel goed bevallen.
Hoeveel km's, onder welke weersomstandigheden?

Ik heb 1 keer goedkope laarzen gehad -> nooit meer.. maar mss had ik pech :?
 
Hoeveel km's, onder welke weersomstandigheden?

Ik heb 1 keer goedkope laarzen gehad -> nooit meer.. maar mss had ik pech :?

Ik heb ze een jaar of 6 nu en dat is ongeveer 15.000 km. Ze zijn nog helemaal netjes en goed. Ik heb er veel mee in de regen gereden, maar niet in de winters.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan