Motorlaarzen van MQP, hoe vallen ze?

Maar MQp wordt niet meer gemaakt toch?
Wellicht dat iemand weet op de laarzen of schoenen groot of klein uitvallen van MQP?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe zijn alle motorlaarzen (verschillende merken) die mij goed zitten allemaal minstens 1 maat groter dan mijn schoenmaat. Meestal meer dan 1 maat verschil.
 
Als ze te groot zijn zullen ze inderdaad uitvallen, te kleine niet aangezien je die niet aan zult krijgen :+
 
Goedemorgen allemaal,

Ik heb online MQP motorlaarzen gezien. Deze zijn maat 41, alleen heb ik zelf maat 42. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft of ze groot of klein uitvallen.

Het gaat om het volgende model:

http://www.svolta.nl/shop/mqp-p-175.html?zenid=jn4di90gb3gfmleqfrgqeeokd5

Redelijk kansloos, heb deze laarzen gehad met dezelfde maat als doorgaans mijn andere schoeisel: krappe tenen!

Los daarvan: ze liepen voor geen meter en beschermstukken thv enkels deden na verloop van tijd bij het rijden pijn.
 
Laatst bewerkt:
Redelijk kansloos, heb deze laarzen gehad met dezelfde maat als doorgaans mijn andere schoeisel: krappe tenen!

Los daarvan: ze liepen voor geen meter en beschermstukken thv enkels deden na verloop van tijd bij het rijden pijn.

Ik denk ook dat maat 41 te klein is als je eigenlijk maat 42 hebt. Ik denk ook dat je dat wel weet maar hoopt op een wonder. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan