Motorongeluk A15 18 Sept 2006 Leo van der Schilt

ik zeg het niet vaak maar hulde aan de trucker :} :}

sterkte aan je pa, ennuh jij zal ook wel geschrokken zijn toen je het hoorde zeker? -O-
 
Beterschap voor je pa, ik had het op tv gezien... Erg veel mazzel dat hij nog leeft... Erg veel pech dat dit hem is overkomen natuurlijk...
 
Beterschap voor je pa, dat ie maar weer snel de oude mag worden!

full
 
Dikke duim voor de trucker!! Toen ik het verhaal hoorde op de radio kreeg ik kippevel. Over de vangrail op de weghelft van tegemoetkomend verkeer, dat is een nachtmerrie!!
Je vader heeft een grote beschermengel gehad op dat moment.

Wens hem veel sterkte en beterschap!
 
Bedankt voor jullie steun natuurlijk ten eerste !

Maar omdat het zijn fout niet is en niks aan kan doen, zal ie waarschijnlijk toch weer op de motor stappen. ( als alles genezen is, en dit duurt nog even ),
maar goed, zo zie je maar automobilisten hebben vaak een vooroordeel over motorrijders klaar, maar 9 van de 10 keer worden ze gewoon over het hoofd gezien, of zoals nu ongeluk op ongeluk, en ja dan ben je gewoon de 'zwakke' verkeersdeelnemer.

Operatie morgen gaat niet door( operatie net boven de knie het gewricht wat daar zit), nu maandag pas !
Opereren in de weekenden doen ze niet, want je weet niet wat er kan gebeuren in de weekenden zeggen ze.
Die zorg ook van tegenwoordig en maar betalen voor die zorgverzekeringen !

Hulde natuurlijk dat ie hoogstwaarschijnlijk gewoon weer zal opstappen :Y

Trouwens als jullie foto's hebben van het ongeluk, plaats ze gewoon in het topic, me vader is er zelf ook erg benieuwd naar ondanks alles.

Ook namens mijn vader bedankt voor jullie support !
 
brrr, ik moet er niet aan denken, strakke actie van die chauffeur.

Die blade staat er ook wel apart bij na zo`n klapper.

sterkte met het herstel, en de schade afwikkeling.
 
Hoorde het die dag via de radio en las het op RTV rijnmond
Heb de hele dag een onprettiggevoel gehad en er kwam maargeen nieuws
Ben blij datje het verhaal hier post en dat het met je Pa goed is afgelopen
Ken de situatie een beetje daar en het is daar altijd een soort arena
Met het recht van de sterkste word daar vaak voorrang genomen

Wens je pa het beste en een spoedig herstel :W

(misschien leuk om hem in t ziekenhuis een kaartje te sturen ?)
 
tsjee wat erg om te lezen zeg!
Gelukkig maar dat het gezien de grootte van het ongeluk met je pa goed gaat... sterkte voor jou met de schok om te zien wat er met je pa is gebeurd, en sterkte aan je pa met het revalideren!
 
de traumaheli vloog laag boven ons kantoor over naar het ongeval. Heb de nieuwsberichten gevolgd, echter de toestand van de motorrijder werd niet genoemd, alleen dat deze was afgevoerd naar een ziekenhuis. Ben blij dat je wat schrijft en dat de vooruitzichten voor je vader goed zijn. Veel beterschap en een voorspoedig herstel gewenst.
 
engeltje minder, maar een gelukkig gezin!
Sterkte met het herstel van je vader ;) En idd. hulde voor alle mensen die zich inzetten om andere in veiligheid te brengen.
 
Van dit soort topics krijg ik altijd kippevel :(

Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je vader, beterschap en sterkte nog!
 
dat is schrikken zeg

ik wens hem en jou familie erg veel sterkte met de revalidatie en het verwerken van de schrik
 
Terug
Bovenaan Onderaan