Motorongeluk N11 op zondag 25 Maart

OMG .. een chick op het forum en meteen beginnen bij sommigen de hormonen op te spelen ..
Wie is de moraalridder hier????? :+


Jouw woordkeuze is anders ook niet geweldig voor zo'n brave jongen...chick?.... })



Maar Nicole....tof van je dat je je informeert naar de afloop van dit alles....sommigen rijden gewoon door en interesseren zich nergens voor....goed bezig meid, en je hebt ook te gekken reizen gemaakt zag ik....we hebben dus 2 passies gemeen: motoren en reizen :}
 
Laatst bewerkt:
Ach, je moet maar zo denken, als een lelijke kerel zoals ik dit topic had geopend was het al lang op slot geweest of op zijn minst iemand geweest die de user policies had aangehaald, enz enz.
 
Om even iedereen die geinteresseerd is op de hoogte te houden ik heb gisteren met politie Alphen aan de rijn gesproken en nagevraagd of zij iets meer wisten over hoe het met de beste man op dit moment was.

Helaas konden ze mij niet vertellen hoe het nu met hem ging, maar wel dat hij met pijn aan zijn schouder is afgevoerd naar het ziekenhuis, meer mocht mevrouw de agente mij helaas niet vertellen....

-O-
 
Ach, je moet maar zo denken, als een lelijke kerel zoals ik dit topic had geopend was het al lang op slot geweest of op zijn minst iemand geweest die de user policies had aangehaald, enz enz.
Ouwe zuurpruim, zal ik de policy ff aanhalen dan? :P
Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

@Nicole...welkom...en zo te lezen valt het nog enigzins mee met het slachtoffer.
 
Om even iedereen die geinteresseerd is op de hoogte te houden ik heb gisteren met politie Alphen aan de rijn gesproken en nagevraagd of zij iets meer wisten over hoe het met de beste man op dit moment was.

Helaas konden ze mij niet vertellen hoe het nu met hem ging, maar wel dat hij met pijn aan zijn schouder is afgevoerd naar het ziekenhuis, meer mocht mevrouw de agente mij helaas niet vertellen....

-O-
dan maar hopen dat iemand van zijn kenissen het leest, het gaat in ieder geval niet al te beroerd met hem..
 
Terug
Bovenaan Onderaan