Motorrijders in en rond Steenwijk??

@p-ta wij hebben nu ff een lunch breakje, planning na zwolle is dat jr77 en johan direct terug rijden naar huis. Hun voorstel is om een andere keer (lees mooier weer) te rijden...
 
hmmm.... jammer, maar begrijpelijk... als het goed is blijft het droog verder, maar een andere keer is ook prima..!

thanks voor de update! ;)
 
ik trap hem zo nog wel aan...!

mssn een idee om de steenwijkers ergens onderweg nog op te pikken..??
 
helaas niemand meer geziien... rondje blokzijl, wetering, witte paarden, steenwijk, meppel, nijeveen en weer naar Klooster...

hopelijk binnenkort eens samen!

leuke rit gehad..??
 
ik ben net thuis wij waren iets voor 5-en weer bij Zwolle en toen regelrecht via Zwartsluus naar huus.

begin van de route was mooi maar nog wat nat... 2e deel van de route was wel over heel kleine weggetjes viel me wat tegen. bij harderwijk via snelweg teruggegaan.

we moeten maar een volgende datum plannen anders doen we een keer een rondje op een avond met een paar man of op een zaterdagmiddag?
 
Ik ben ook weer thuis was een leuk dagje jammer dat het begin nog in de regen was.
later was het gelukkig droog. Al met al een leuk dagje maar ben blij dat ik weer thuis ben.
 
ik snap hem best na zo'n hele dag file rijden over de veluwe :P

trouwens als hij een wegmisbruiker is wat zegt dat over ons nadat wij 'm inhaalden......

JR
 
Ik kan met enige zekerheid melden dat ik niet ga. Het is nu al een aantal maanden geleden dat ik op de motor heb gezeten. En ik mis het ook niet echt. Ik heb geen idee waarom..........
 
helaas niemand meer geziien... rondje blokzijl, wetering, witte paarden, steenwijk, meppel, nijeveen en weer naar Klooster...

hopelijk binnenkort eens samen!

leuke rit gehad..??


Witte Paarden? dan ben je nog wel ff langs mijn huis geweest, volgens mij zie ik je ook wel eens rijden. Ik woon vlakbij die mooie bocht naar oldemarkt en op de 'bentekamp' trekken de meeste motorrijders hun fiets wel flink open
Er staat trouwens ook een tuono in steenwijk te koop voor €3500,- (heb zelfs nog ff overwogen de mijne erop in te ruilen)

@ Ter Braake rit: ik ben er niet bij, competitie verplichtingen! Sv Steenwijkerwold 1
 
zo, net weer terug van vakantie...
van 38 graden turkije weer in een miezerregen op schiphol.... BRRR...
Binnenkort nog mensen plannen om te rijden?

Ik ben die groene kawa maniak met die hanekam in Steenwijk... ;)

Ik hoor iets over een ter braake rit?
 
kijk maar eens op Wim ter Braake ...... ik ga waarschijnlijk wel.

gaan er nog mensen naar de TT BAsse.
Ik probeer 's ochtends ff te gaan. 's Middags kan ik niet helaas.

JR
 
Wat is de TT BAsse, ik zag gisteren wel de borden en steenwijkerwold maar is dat leuk om naar te gaan kijken? en is het nou in steenwijk of steenwijkerwold?

Gr. Johan
 
het is in de Basse... een gehucht tussen Steenwijkerwold en Oldemarkt.

het is een klassieke motoren race met gratis toegang. ergens zweeft hier nog een topic over.

je kunt dicht op het parcours kijken. ik vind het leuk maar ja da's persoonlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan