Motorrijders in en rond Steenwijk??

potver3!!

MF-oma! dasnie goed... of er wordt weer meer gereden, of er wordt niet meer gepost ;)

denk dat ik vanmiddag rond 16:00 even een rondje trap...
 
t was alleen maar zwaaien afgelopen weekend... wat een heerlijk weer om te touren zeg. geloof dat iedereen dezelfde gedachten had over het weer en nog even de kans greep...
 
Deze zaterdag ben ik hard aan het werk in de tuin .. Hoop dat het ZONdag ook mooi weer is en ik niet teveel spierpijn heb om te rijden ... ;-)
 
laat maar ff weten of je/julli zondag nog willen rijden.... het lijkt mooi weer te worden en weinig wind (anders ging ik nog een keertje zeilen...).

JR
 
ik vertrek iig zondag met een vriend van me om 11 uur voor een ritje.
mocht er iemand meewillen hoor ik het wel!

groeten,
JR
 
helaas... zal er niet bij zijn... werk en kerk ;)

have fun! mssn spot ik jullie nog wel ergens :9
 
lijkt er op dat de herfst nu toch wel serieus begonnnen is en het afgelopen is met onze plezierritjes.... nog doorrijders hier?? doe zelf iedere dag Meppel-Emmeloord en wil zo lang mogelijk door blijven rijden maar dan moet ik nog wel even op zoek naar een paar extra handschoentjes want het begint al aardig frisjes te worden... nog tips/adresjes
 
lijkt er op dat de herfst nu toch wel serieus begonnnen is en het afgelopen is met onze plezierritjes.... nog doorrijders hier?? doe zelf iedere dag Meppel-Emmeloord en wil zo lang mogelijk door blijven rijden maar dan moet ik nog wel even op zoek naar een paar extra handschoentjes want het begint al aardig frisjes te worden... nog tips/adresjes

misschien ook een handverwarmingssetje een idee? voor 60 euro heb je dat ook al.

ik heb trouwens bij Gebben ooit 'binnen'handschoenen gekocht. Die doe je net als ander thermokleding onder je gewone laag (in dit geval je gewone handschoenen).

maar kan me voorstellen dat het 's ochtends flink koud ana het worden is. gister moest ik om 8 uur krabben..............
 
lijkt er op dat de herfst nu toch wel serieus begonnnen is en het afgelopen is met onze plezierritjes.... nog doorrijders hier?? doe zelf iedere dag Meppel-Emmeloord en wil zo lang mogelijk door blijven rijden maar dan moet ik nog wel even op zoek naar een paar extra handschoentjes want het begint al aardig frisjes te worden... nog tips/adresjes

10 minuten eerder weggaan en een dagelijkse stop inplannen om op te warmen? Bij een tankstation, bakkie derbij. Heerlijk. Zal uiteindelijk wel duurder zijn dan 1x die betere winterhandschoenen kopen... ;)
 
lijkt er op dat de herfst nu toch wel serieus begonnnen is en het afgelopen is met onze plezierritjes.... nog doorrijders hier?? doe zelf iedere dag Meppel-Emmeloord en wil zo lang mogelijk door blijven rijden maar dan moet ik nog wel even op zoek naar een paar extra handschoentjes want het begint al aardig frisjes te worden... nog tips/adresjes

zó!!! oma ff schoppen! :9


Wat betreft die koude handjes, zijn van die handschoenmoffen voor op de fiets wel geschikt... kosten je 4 tientjes en moeten goed werken (uiteindelijk krijg je de meeste kou van de rijwind op je jatten ;) )

oja, en mocht je af en toe nog ergens een stampende 2-pitter horen, dan zou ik het maar zo kunnen zijn... dus ja, ik rij door zolang het kan!

(alleen geen temperatuur in die banden te krijgen... :/ )
 
zó!!! oma ff schoppen! :9


Wat betreft die koude handjes, zijn van die handschoenmoffen voor op de fiets wel geschikt... kosten je 4 tientjes en moeten goed werken (uiteindelijk krijg je de meeste kou van de rijwind op je jatten ;) )

oja, en mocht je af en toe nog ergens een stampende 2-pitter horen, dan zou ik het maar zo kunnen zijn... dus ja, ik rij door zolang het kan!

(alleen geen temperatuur in die banden te krijgen... :/ )


Ik ben zelf ook van plan om de winter door te rijden. Zeker aangezien het zondag 13 graden wordt!! Maar eerst even een andere motor kopen. Ik ben op zoek naar een xt600e Dus als iemand nog wat weet te staan ;)
 
zolang er fatsoenlijk gereden kan worden, laat ik het beest zo af en toe wel uit... :]

weet he-le-maal niets van die fietsen, dus helaas kan ik je nergens aan helpen... -O-


succes met je zoektocht! is toch altijd wel een super leuk, rondneuzen naar een nieuwe fiets....
Heb gister mn oog laten vallen op een mille factory uit 2004... foi... wat een machine... :z

maar nee... houd de hand op de knip! :'(
 
Mensen!
Ben oud bewoner en de buurman van E-G
Vandaag gezellig dagje motor kijken gedaan en veel gelachen :P
We zouden ook nog wat testritjes maken alleen weer was D-R-A-M-A :'(
Heeft iemand toevallig ook een seatcover voor een GSR600 in de verkoop?
Graag melden bij mij :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan